A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Eh, ik dacht dat jij in Toscane zat... Noem me gerust naïef, maar gaat morgen nu wel of niet door? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#10576
Citaat van: Bas Akkerman op oktober 15, 2014, 20:35:57
Eh, ik dacht dat jij in Toscane zat... Noem me gerust naïef, maar gaat morgen nu wel of niet door? ;)

Ook vanuit Toscane kun je op marktplaats kopen hoor Bas ::)


(Schaam me diep dat ik jullie verkeerd in de agenda heb gezet, sorry... :blush:)


Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 15, 2014, 20:54:53
Ook vanuit Toscane kun je op marktplaats kopen hoor Bas ::)


(Schaam me diep dat ik jullie verkeerd in de agenda heb gezet, sorry... :blush:)
Tsss, jij hoort nu van red wine of Monique te genieten of allebei. Maar niet op het forum te zitten! ;)
(Geeft niet. Ik ben alleen zelf altijd zo wazig dat ik nu begon te twijfelen.)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Marino

Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

twani

Laatste avond Toscane.  Afscheid nemen valt zwaar :nopompom:

bmateijsen


RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani


twani

Wie heeft er voor mij nog een simpele (edoch goede) DAC te koop waarbij slechts Optical en Coaxial van belang zijn.

Mijn huidige DDDac is dedicated USB hetgeen ook zo gaat blijven.

Zo af en toe echter bestaat er de behoefte om het TV geluid vanaf de decoder "over de set te horen"

In een recent verleden heb ik al wel eens wat vintage Meridian DACs voorbij zien komen bijv.

Wie heeft er nog iets ter overname liggen?

tompj

Ik heb nog een V-dac II liggen Theo. Niks exotisch, maar kan voor een vriendenprijsje  :)
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

tompj

#10586
Sorry, dubbele post....
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op oktober 18, 2014, 15:28:26
Ik heb nog een V-dac II liggen Theo. Niks exotisch, maar kan voor een vriendenprijsje  :)

Is eigenlijk precies wat ik zoek. Ik PM je wel even Tom ;)

twani

Het nummer "Almost There" van het Album "Origin # 01" van de band Solar Fields :music: :inlove:


I'm going Outerspace :wacko:

twani

Vandaag begonnen met de BeoSound Century welke ik heb gekocht met een tweetal wat kleinere problemen.

-de deur ging niet meer automatisch ópen
-de CD Clamper ging niet meer ópen.

Na wat "omzwervingen" op het "BeoWorld" forum blijkt dat er een 5-tal!!!!!! Sensoren inzitten die eerst maar eens gereinigd moeten worden.

Zie hier wat indrukken van de operatie aan de "patiënt"








twani




clockwork

Wow, blijft mooi spul.  :inlove:

Werkt het nu weer?


(Toch maar eens op MP kijken....  ;))
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

twani

Citaat van: clockwork op oktober 19, 2014, 17:50:47
Wow, blijft mooi spul.  :inlove:

Werkt het nu weer?


(Toch maar eens op MP kijken....  ;))

Nee :devil:   De unit speelt fantastisch, slechts alleen radio helaas.  Er blijft een probleem bestaan met de "automatic sliding door"..

Reageert keurig op handbewegingen door de unit te laten opstarten maar "vergeet' de deur dan te openen.

Vervolgens handmatig geopend kunnen we, op de cd ná, alles bedienen...

Gaat zelfs keurig automatisch dicht op commando.

Ach heeft geen haast, er is een topic hierover gaande op "Beoworld", komt vast goed en speelt alvast heerlijk.... ;)


Enne....ik wil geen concurrentie op marktplaats aangaande de Vintage B&O koopjes :tounge2:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op oktober 19, 2014, 21:43:30
Nee :devil:   De unit speelt fantastisch, slechts alleen radio helaas.  Er blijft een probleem bestaan met de "automatic sliding door"..

Reageert keurig op handbewegingen door de unit te laten opstarten maar "vergeet' de deur dan te openen.

Vervolgens handmatig geopend kunnen we, op de cd ná, alles bedienen...

Gaat zelfs keurig automatisch dicht op commando.

Ach heeft geen haast, er is een topic hierover gaande op "Beoworld", komt vast goed en speelt alvast heerlijk.... ;)


Enne....ik wil geen concurrentie op marktplaats aangaande de Vintage B&O koopjes :tounge2:

Ik weet wel wat er waarschijnlijk aan de hand is. Heb inmiddels al een aantal van die dingen weer aan de gang gekregen.
Alle mechanische elementen schoonmaken en voorzien van het juiste vet en niet plakkende geweerolie.
Veel succes...

twani

Citaat van: Onder013 op oktober 19, 2014, 22:15:29
Ik weet wel wat er waarschijnlijk aan de hand is. Heb inmiddels al een aantal van die dingen weer aan de gang gekregen.
Alle mechanische elementen schoonmaken en voorzien van het juiste vet en niet plakkende geweerolie.
Veel succes...

Ik weet niet precies wat je bedoeld maar het mechanisch werkt alles juist prima. Hij zoeft op commando soepel, volt en geruisloos dícht. 

Hij doet hetzelfde kunstje alleen andersóm niet. Ópent dus niet automatisch.


twani

De B&O Century inmiddels "bling" gemonteerd in de "strijkkamer" annex walk-ín closet...

Op verzoek van Monique.  Kabels door de muur getrokken want zo'n B&O hoort "blind" aan de muur te hangen uiteraard....











Robiwan

Citaat van: twani op oktober 20, 2014, 17:59:46
De B&O Century inmiddels "bling" gemonteerd in de "strijkkamer" annex walk-ín closet...

Op verzoek van Monique.  Kabels door de muur getrokken want zo'n B&O hoort "blind" aan de muur te hangen uiteraard....










Geen betere voeding erbij, tjonge jonge :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 20, 2014, 17:59:46
De B&O Century inmiddels "bling" gemonteerd in de "strijkkamer" annex walk-ín closet...

Op verzoek van Monique.  Kabels door de muur getrokken want zo'n B&O hoort "blind" aan de muur te hangen uiteraard....










Dat hangt heel wat strakker dan dat dekbed van de overbuurvrouw... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8