A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op mei  9, 2014, 22:52:39
toch wel bizar dat ie het 'wint' van de alpha3 die 6 keer duurder is :P

Hier in de set wel ja, temeer omdat er meer kabels zijn die Naim componenten eerder slechter dan beter doen klinken  ;) De Alpha 3 is zeker erg prijzig, maar wel een netkabel die het nagenoeg achter elke set wel erg goed doet.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mitch--

Citaat van: twani op mei  9, 2014, 22:57:00
Voor de beide  Crofts inderdaad....


al een leverdatum bekend?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei  9, 2014, 22:57:00
Voor de beide  Crofts inderdaad....

12mm? :crazy:

De Alpha 3 meet zelfs 15 mm. diameter... :o
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Net even "gegoogled"op Furutech, factory, plant production enz....  Géén enkele foto van een eigen fabriek :nopompom:

Mitch--

#9829
Citaat van: twani op mei  9, 2014, 23:05:38
Net even "gegoogled"op Furutech, factory, plant production enz....  Géén enkele foto van een eigen fabriek :nopompom:

https://www.furukawa.co.jp/english/index.htm ?

"lijkt" verdacht veel op furutech gig

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op mei  9, 2014, 23:06:22
https://www.furukawa.co.jp/english/index.htm ?

"lijkt" verdacht veel op furutech gig

Furukawa is wel een erg grote speler op de markt, zo aan de gem. jaaromzet te zien.
Heeft veel labels in hun pakket, waaronder ook Furutech ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Mitch-- op mei  9, 2014, 23:01:51
al een leverdatum bekend?
Tja dat gaat bij Glenn Croft net even anders dan anders.

De man assembleerd zélf en doet dat als het hém uitkomt. Kan 2 weken zijn, is ie nét op vakantie kunnen dat er ook 5 zijn.. 💤💤💤💤💤💤

Ik moest zelfs aangeven of ik de Micro 25 met één of twéé volumepods wilde hebben.

Ik ben voor 2 gegaan, klinkt het beste als het goed is.....

sultankat

Citaat van: twani op mei  9, 2014, 19:26:33
De nieuwe Picasso is de eerste auto uit de PSA stal die op het nieuwe "superstijve" "leichtbau" platform staat.

Nieuwe staalsoorten zorgen voor een zeer rigide bodemsectie die zo goed als geen resonanties/ trillingen doorgeeft en tevens erg licht is.  Dat voel je zeker tijdens het rijden! Stabiel en stil.

Al bij al een bovenste beste reisauto kan ik inmiddels met zekerheid zeggen.

Picasso/Grand Picasso is inmiddels ook vét segmentsleider in NL, mede door het feit dat ALLE diesels 20% bijtelling zijn, tot aan de 150pk vólautomaat aan toe....

Én Topgear gezinsauto van het jaar ook nog :D

Ongekend fijne auto! Kan ik bevestigen.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: sultankat op mei 10, 2014, 08:19:50
Ongekend fijne auto! Kan ik bevestigen.
Ook het nieuwe type in bezit?  Had jij niet ook het vorige model op het forum te koop staan, of was dat iemand anders.....

Joris1971

Twani, ik heb een ban

Ik heb je mijn mailadres en tel nummer gemaild betreft de primaluna aankoop
Neem svp contact met mij op

Anders heeft peerless monster wel mijn gegevens en naphets ook.

Cyreg

Citaat van: twani op mei 10, 2014, 07:26:49
....Ik moest zelfs aangeven of ik de Micro 25 met één of twéé volumepods wilde hebben.
Ik ben voor 2 gegaan, klinkt het beste als het goed is.....

Het originele ontwerp is met 2 pots.....
Glenn heeft pas geleden blijkbaar toch moeten toegeven aan de commercie.......(oa Duitsland)

Ben echt heel benieuwd hoe de 25/7 set tzt bevalt op de SHL5  ;)
....en ook al gedacht aan welke interlink tussen de pre/pwr?
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

ChrisV


Citaat van: Cyreg op mei 10, 2014, 13:17:06
Het originele ontwerp is met 2 pots.....
Glenn heeft pas geleden blijkbaar toch moeten toegeven aan de commercie.......(oa Duitsland)

Verrassend! Vond het juist wel mooi, dat vasthouden aan eigen principes. Ben zelf wel blij met de twee regelaars, zeker nu mn ene oor door verkoudheid wat dichtzit ;)

sultankat

#9839
Citaat van: twani op mei 10, 2014, 08:23:58
Ook het nieuwe type in bezit?  Had jij niet ook het vorige model op het forum te koop staan, of was dat iemand anders.....

Nee dat was een ander en die had die Exclusive versie zo verkocht. Ik rij nog in de oude versie Exclusive. Doet het nog veel te goed "ondanks" ruim 160.000 km. Maar de nieuwe staat op mijn lijstje.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: ChrisV op mei 11, 2014, 12:58:09
Verrassend! Vond het juist wel mooi, dat vasthouden aan eigen principes. Ben zelf wel blij met de twee regelaars, zeker nu mn ene oor door verkoudheid wat dichtzit ;)
De vraag of ik de Micro 25 eventueel met één pod wilde hebben verraste mij ook nogal :blink:

Ik blijf echter het liefst zo dicht mogelijk bij het organieke uitgangspunt van Glenn....

ChrisV

In Duitsland wordt Croft al wat langer actief in de markt gezet. Houden wellicht niet van exotische grappen zoals twee volumeknoppen.

garmtz


Citaat van: ChrisV op mei 11, 2014, 18:32:15
In Duitsland wordt Croft al wat langer actief in de markt gezet. Houden wellicht niet van exotische grappen zoals twee volumeknoppen.

Ik vind geen a.b. al onpraktisch, laat staan 2 volumeregelaars! ;)

ChrisV

#9843
Ach, als je dan toch moet lopen...

Je had dan vast ook een moeilijke tijd toen je Lavardin had staan ;)

eddy135

Citaat van: garmtz op mei 11, 2014, 18:40:57
Ik vind geen a.b. al onpraktisch, laat staan 2 volumeregelaars! ;)
Niet meer van deze tijd, ook...
Als het met 1 slechter klinkt, is het ontwerp gewoon niet goed, m.i... :hmmm:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op mei 11, 2014, 19:54:53
Niet meer van deze tijd, ook...
Als het met 1 slechter klinkt, is het ontwerp gewoon niet goed, m.i... :hmmm:
Ach, we doen het er maar mee :D

twani

#9846
Citaat van: garmtz op mei 11, 2014, 18:40:57
Ik vind geen a.b. al onpraktisch, laat staan 2 volumeregelaars! ;)
Als ik het een probleem had gevonden had ik wel wat anders besteld.

Je bent toch ook gek van "plaatjes draaien" Garmt?  En die "zijl" je dan vanaf de bank zo op het "stiftje"? :D



garmtz

Misschien hebben jullie de ;) gemist?

ChrisV

Nee hoor, jij mss de ;) bij ons? ;)

twani

#9849
Citaat van: garmtz op mei 11, 2014, 20:33:50
Misschien hebben jullie de ;) gemist?

Één ding duidelijk. Ik zie nooit een verborgen ( negatieve ) boodschap in jouw postings hoor Garmt, geen zorg.

Sterker nog, ik vind het geen probleem als me af en toe boven op de kast jaagt hoor :tounge2: