A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Maro

280km/u rijden met een klein kind aan boord en er nog trots op zijn ook.... :nopompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mr.M

Citaat van: twani op februari  4, 2014, 22:35:24
http://m.youtube.com/watch?v=N35oLrDSPis


Nederlanders :D.   300+.  Teller stopt maar aan toerenteller te zien...
Mooie filmpje. Vanaf 250 wordt alles ineena heeel anders.
Ik heb met de can am achter de lambo gereden tot 220- en dat is pas ziek als je eenmaal 200 voorbijgaat.
Je waait letterlijkbijna weg als je niet laag genoeg gebukt bent..
Ik wilde stukje filmen maar is onmogelijk.hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**

YamahaRXV

Citaat van: Maro op februari  5, 2014, 12:12:24
280km/u rijden met een klein kind aan boord en er nog trots op zijn ook.... :nopompom:

Koos Spee zoekt nog nieuwe medewerkers moraalridders voor het programma "wegmisbruikers"...   ;

Ik zie mooie kansen in het verschiet liggen  :smile:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Pinohelmond

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 13:57:44
Koos Spee zoekt nog nieuwe medewerkers moraalridders voor het programma "wegmisbruikers"...   ;

Ik zie mooie kansen in het verschiet liggen  :smile:

Met een kind in de auto 280 km per uur rijden spoort niet. Aanhouden, levenslang rijbewijs afnemen en daarboven op ook nog aanklagen voor het opzettelijk in levensgevaar brengen van een kind.

Wat een debiel moet je zijn om iets dergelijks te doen?!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Maro

Weet niet of je daar nou moraalridder voor moet zijn om zoiets onverantwoord te vinden, maar on topic maar weer. Trek maar weer een blik ranzige wijven open.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Pinohelmond

#8505
Citaat van: Maro op februari  5, 2014, 14:39:19
Trek maar weer een blik ranzige wijven open.



Zoiets?
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

eddy135

Citaat van: Pinohelmond op februari  5, 2014, 14:37:17
Met een kind in de auto 280 km per uur rijden spoort niet. Aanhouden, levenslang rijbewijs afnemen en daarboven op ook nog aanklagen voor het opzettelijk in levensgevaar brengen van een kind.

Wat een debiel moet je zijn om iets dergelijks te doen?!

Is volledig legaal hoor, op de autobahn... :crazy:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Pinohelmond

Citaat van: eddy135 op februari  5, 2014, 14:48:51
Is volledig legaal hoor, op de autobahn... :crazy:

Vast.. Zijn wel meer dingen legaal die niet normaal zijn en andersom.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

eddy135

Citaat van: Pinohelmond op februari  5, 2014, 14:52:55
Vast.. Zijn wel meer dingen legaal die niet normaal zijn en andersom.

Dat is zeker; ik heb t ook niet bedacht...


Maar criminaliseren is weer het andere uiterste, he?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Nahpets

Citaat van: eddy135 op februari  5, 2014, 14:55:02
Maar criminaliseren is weer het andere uiterste, he?

YamahaRXV is anders wel zelf degene die als eerste een link met Justitie/OM legt door Koos Spee te noemen.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Pinohelmond

Citaat van: eddy135 op februari  5, 2014, 14:55:02
Maar criminaliseren is weer het andere uiterste, he?

Misschien wel, maar in mijn ogen niet. Een kind kan zelf niet beslissen en / of inschatten wat wel en niet gevaarlijk is, dat hoort een ouder of tenminste volwassene te doen.
Gaat zoiets fout dan valt de hele wereld erover en nu lacht het gros het weg.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

YamahaRXV

#8511
Citaat van: Pinohelmond op februari  5, 2014, 14:37:17
Met een kind in de auto 280 km per uur rijden spoort niet. Aanhouden, levenslang rijbewijs afnemen en daarboven op ook nog aanklagen voor het opzettelijk in levensgevaar brengen van een kind.

Wat een debiel moet je zijn om iets dergelijks te doen?!

Een reactie dus zoals al verwacht en geheel in stijl met de door mij aangegeven associatie met dhr. K.Spee  ;)
Gelukkig dat Koos zijn regels niet gelden op de betreffende en nagenoeg geheel lege duitse autobahn en dat de wagen waar deze snelheid slechts even op getopt is van een toch wel andere orde is dan de gemiddelde Opel Astra of Toyota Prius hybride met moralistische Koos aanhangers achter het stuur.
De verhalen van een plots overstekend hert en een klapband ken ik zo langzamerhand wel; die situaties gebeuren alleen boven de max. snelheid en zijn uitgesloten als je ''veilig'' 120 of 130 km/u rijdt ?  :crazy:

Het is je uiteraard je goed recht om je mening te uiten, maar ik zou toch eens wat voorzichtiger zijn om mensen als een debiel te typeren en het nogal grof schuldig verklaren van iemand die opzettelijk zijn kind in levensgevaar zal brengen.
Gaat een beetje erg ver vind je niet ?  :devil:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

En waarom alleen een kind?

Is een vrouw, broer of schoonmoeder wel gerechtvaardigt?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Schoonmoeder uiteraard wel...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Sonority audio

ik rij liever op hoge snelheid in duitsland waar de wegen er naar zijn of men erop bedacht is,dan hier in nederland 120,waar iedereen om de 100 meter op zijn rem hangt voor een flitser  :unsure:

die bmw van forumlid yamaha is er btw wel opgebouwd en rijd en remt daardoor wel een stuk beter dan de meeste boodschappen autos die op de autobahn worden uitgelaten.


maar goed een ongeluk kan in ene klein hoekje zitten,als je het op gaat zoeken,vergroot je de kansen.

maar op de motor trek ik hem ook in duitsland wel open hoor  ;D
(maar dan zit er niemand achterop)
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Pinohelmond

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 15:31:35
Een reactie dus zoals al verwacht en geheel in stijl met de door mij aangegeven associatie met dhr. K.Spee  ;)
Gelukkig dat Koos zijn regels niet gelden op de betreffende en nagenoeg geheel lege duitse autobahn en dat de wagen waar deze snelheid slechts even op getopt is van een toch wel andere orde is dan de gemiddelde Opel Astra of Toyota Prius hybride met moralistische Koos aanhangers achter het stuur.
De verhalen van een plots overstekend hert en een klapband ken ik zo langzamerhand wel; die situaties gebeuren alleen boven de max. snelheid en zijn uitgesloten als je ''veilig'' 120 of 130 km/u rijdt ?  :crazy:

Het is je uiteraard je goed recht om je mening te uiten, maar ik zou toch eens wat voorzichtiger zijn om mensen als een debiel te typeren en het nogal grof schuldig verklaren van iemand die opzettelijk zijn kind in levensgevaar zal brengen.
Gaat een beetje erg ver vind je niet ?  :devil:

Ik vind het helemaal niet ver gaan, maar dat zal vast wel aan mij liggen.

Citaat van: eddy135 op februari  5, 2014, 15:33:45
En waarom alleen een kind?

Is een vrouw, broer of schoonmoeder wel gerechtvaardigt?

Omdat een vrouw, broer of schoonmoeder wel zelfstandig een volwassen beslissing kan nemen.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

garmtz


chansig

Citaat van: Pinohelmond op februari  5, 2014, 15:42:51
Ik vind het helemaal niet ver gaan, maar dat zal vast wel aan mij liggen.

Omdat een vrouw, broer of schoonmoeder wel zelfstandig een volwassen beslissing kan nemen.

Heb jij ergens een grens ....120...130....soms even wat harder ? Zo ja dan en ik er wel benieuwd naar wat die is.

Gr Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sonority audio

Citaat van: chansig op februari  5, 2014, 15:46:59
Heb jij ergens een grens ....120...130....soms even wat harder ? Zo ja dan en ik er wel benieuwd naar wat die is.

Gr Hans

gewoon  een smart rijden,dan gaat ie niet harder!  ;D


dan rij je 120 in duitsland en dan wil je een voorligger inhalen ,en je gaat naar de linkerbaan,want je keek in je spiegel,die was vrij,MAAR daar komt YAMAHArxv aangeknalt met 280!!
geen goed idee,maar je reed wel rustig met je schoonmoeder!  :blink: ;D
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Pinohelmond

Citaat van: chansig op februari  5, 2014, 15:46:59
Heb jij ergens een grens ....120...130....soms even wat harder ? Zo ja dan en ik er wel benieuwd naar wat die is.

Gr Hans

Harder als 140 zul je mij niet zien rijden. Op de snelweg meestal 130 op cruise control. En ja, ook dan kunnen zich situaties voordoen waarbij je in gevaar komt.

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

frank2

Apart dat iedereen hier over snelheid begint.

Als ik over de weg rijd en ik zie hoe mensen rijden, is het soms verbazingwekkend dat deze mensen ooit een rijbewijs hebben gehaald. Meestal in een Opeltje Minerva tuf tuf, hooo een grote auto, een echte vrachtwagen... inhalen, en ja hoor meteen links met een snelheid van 100 die tijdens het inhalen terugloopt naar 90....  en dit puur als voorbeeld, op de nederlandse snelweg wordt sowieso zeer slecht gereden, omdat er altijd van die gasten tussen zitten die 100 al wel heel erg hard vinden.....
Nee in duitsland is alles wat dat betreft veel beter, daar kunnen ze echt rijden, uiterste noodzaak dan even snel naar links en meteen weer naar rechts. Hier in NL doe 'ze' dat heel anders 1 km van te voren vast naar links, oh nog een auto dan maar links blijven, met een vaartje van 90 a 100. En ze snappen echt niet dat er zo'n grote file achter ze aan rijdt....

Er zijn ook mensen die echt kunnen rijden, een goed overzicht hebben en snel reageren, ik ken Yamaha niet persoonlijk, maar hij zou zo iemand kunnen zijn.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Citaat van: Pinohelmond op februari  5, 2014, 16:00:28
Harder als 140 zul je mij niet zien rijden. Op de snelweg meestal 130 op cruise control. En ja, ook dan kunnen zich situaties voordoen waarbij je in gevaar komt.

En dat is dan minder erg omdat ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Citaat van: frank2 op februari  5, 2014, 16:08:56
Apart dat iedereen hier over snelheid begint.

Als ik over de weg rijd en ik zie hoe mensen rijden, is het soms verbazingwekkend dat deze mensen ooit een rijbewijs hebben gehaald. Meestal in een Opeltje Minerva tuf tuf, hooo een grote auto, een echte vrachtwagen... inhalen, en ja hoor meteen links met een snelheid van 100 die tijdens het inhalen terugloopt naar 90....  en dit puur als voorbeeld, op de nederlandse snelweg wordt sowieso zeer slecht gereden, omdat er altijd van die gasten tussen zitten die 100 al wel heel erg hard vinden.....
Nee in duitsland is alles wat dat betreft veel beter, daar kunnen ze echt rijden, uiterste noodzaak dan even snel naar links en meteen weer naar rechts. Hier in NL doe 'ze' dat heel anders 1 km van te voren vast naar links, oh nog een auto dan maar links blijven, met een vaartje van 90 a 100. En ze snappen echt niet dat er zo'n grote file achter ze aan rijdt....

Er zijn ook mensen die echt kunnen rijden, een goed overzicht hebben en snel reageren, ik ken Yamaha niet persoonlijk, maar hij zou zo iemand kunnen zijn.
Het opmerkelijke is dan dat een ieder incl. bovengenoemde types zich zal betitelen als een bekwaam bestuurder met bijbehorende voertuigcontrole. ::)

En dat groeit dan ook nog mee met de auto. ;)


"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

evilniek

#8524
Citaat van: frank2 op februari  5, 2014, 16:08:56
Apart dat iedereen hier over snelheid begint.

Als ik over de weg rijd en ik zie hoe mensen rijden, is het soms verbazingwekkend dat deze mensen ooit een rijbewijs hebben gehaald. Meestal in een Opeltje Minerva tuf tuf, hooo een grote auto, een echte vrachtwagen... inhalen, en ja hoor meteen links met een snelheid van 100 die tijdens het inhalen terugloopt naar 90....  en dit puur als voorbeeld, op de nederlandse snelweg wordt sowieso zeer slecht gereden, omdat er altijd van die gasten tussen zitten die 100 al wel heel erg hard vinden.....
Nee in duitsland is alles wat dat betreft veel beter, daar kunnen ze echt rijden, uiterste noodzaak dan even snel naar links en meteen weer naar rechts. Hier in NL doe 'ze' dat heel anders 1 km van te voren vast naar links, oh nog een auto dan maar links blijven, met een vaartje van 90 a 100. En ze snappen echt niet dat er zo'n grote file achter ze aan rijdt....

Er zijn ook mensen die echt kunnen rijden, een goed overzicht hebben en snel reageren, ik ken Yamaha niet persoonlijk, maar hij zou zo iemand kunnen zijn.

Magische krachten toekennen aan allerlei audiofiele prularia vind ik best, maar laten we dat alsjeblieft niet doen met mensen, lijkt me heel onverstandig.

Edit: Met name in het verkeer dan.

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo