A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Mr.M

Citaat van: eddy135 op februari  4, 2014, 11:14:13
Prima, 't moet er ook niet te druk worden!  ;D

Hoe meer tieten hoe meer vreugde... of ging dat jiet zo?..

Delen is een kunst die je moet leren ....hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: tompj op februari  4, 2014, 10:16:58
Bedenkelijk veldje...
Kom Tom, ik weet dat je nog vrij jong bent :pompom:

tompj

#8477
Citaat van: twani op februari  4, 2014, 19:11:32
Kom Tom, ik weet dat je nog vrij jong bent :pompom:
Dank je! Ik heb kennelijk ook een heel ander idee van esthetiek.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op februari  4, 2014, 19:57:55
Dank je! Ik heb kennelijk ook een heel ander idee van esthetiek.
Maar ook dat kan ik heel goed begrijpen hoor. Ik kan soms mateloos gefascineerd zijn door een vrouw die compleet niet aan de "algemeen mooi gevonden fysieke voorwaarden" voldoet, misschien zelfs wel lelijk is :D

Nou én denk ik dan :tounge2:

tompj

Citaat van: twani op februari  4, 2014, 21:03:05
Nou én denk ik dan :tounge2:
Gelukkig heb je meer verstand van geluid ;)
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

@Theo  Even wat anders als tieten en auto,s....   Ligt jouw wintersportbestemming aan de zuidkant van de Alpen hoofdkam of de noordkant ?  Lees: de (zeer) sneeuwzekere kant nu of de beduidend minder sneeuwrijke kant  :angel:      Just curious  ;) 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

 :nopompom:
Citaat van: YamahaRXV op februari  4, 2014, 21:58:12
@Theo  Even wat anders als tieten en auto,s....   Ligt jouw wintersportbestemming aan de zuidkant van de Alpen hoofdkam of de noordkant ?  Lees: de (zeer) sneeuwzekere kant nu of de beduidend minder sneeuwrijke kant  :angel:      Just curious  ;)
Sillian/Cortina D'Empezzo, gisteren 1 meter gevallen ;)

http://www.hochpustertal-ski.at/de/aktuelles/wetter-schnee/

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#8484
Citaat van: twani op februari  4, 2014, 22:09:45
http://www.wintersporters.nl/skigebieden/sillian


Hoezo Jan, voorzie je problemen voor jezelf?

:-X http://www.sneeuwhoogte.nl/wintersport/oostenrijk/tirol/serfaus%20-%20fiss%20%E2%80%93%20ladis

Waardeloze k*t sudstau, al maanden lang  :devil:   Mijn geliefde Oostenrijk (Tirol) komt er zeer slecht van af deze winter...
Ook onze andere favoriete bestemming (Sankt Anton am Arlberg) die normaal gesproken als erg sneeuwzeker bekend staat is al een tijdje niet top te noemen.

Mogelijk volgende week lagere temperaturen en andere windstromingen zegt men... hoop doet leven  :yin-yang:

So muß es sein:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#8485
Gisteren ook Sardinië geboekt voor de zomer, in het najaar dan nog Toscane, dan zijn de dagen wel weer op :nopompom:




Dit huisje dus....

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  4, 2014, 22:18:59
:-X http://www.sneeuwhoogte.nl/wintersport/oostenrijk/tirol/serfaus%20-%20fiss%20–%20ladis

Waardeloze k*t sudstau, al maanden lang  :devil:   Mijn geliefde Oostenrijk (Tirol) komt er zeer slecht van af deze winter...
Ook onze andere favoriete bestemming (Sankt Anton am Arlberg) die normaal gesproken als erg sneeuwzeker bekend staat is al een tijdje niet top te noemen.

Mogelijk volgende week lagere temperaturen en andere windstromingen zegt men... hoop doet leven  :yin-yang:
Wanneer ga je?

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Mij hoor je verder niet

twani


twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  4, 2014, 22:26:46
14 Februari (s,nachts) gaat het gas er op  ;)
306 pk op het wegdek "stukrossen" :D. Is wel al snel, hopen op sneeuw :devil:

twani


twani

#8492
http://m.youtube.com/watch?v=N35oLrDSPis


Nederlanders :D.   300+.  Teller stopt maar aan toerenteller te zien...

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  4, 2014, 22:27:57
.

Dat ziet er erg lekker en verleidelijk uit  :headbanging:

Zal bij ons zeer waarschijnlijk wel Andalusië (Marbella en omstreken) worden  ;)  Genoeg (vakantie)dagen, zelfs nog van vorig jaar.....luxeprobleem dus  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  4, 2014, 22:39:35
Dat ziet er erg lekker en verleidelijk uit  :headbanging:

Zal bij ons zeer waarschijnlijk wel Andalusië (Marbella en omstreken) worden  ;)  Genoeg (vakantie)dagen, zelfs nog van vorig jaar.....luxeprobleem dus  ;D
Als je weet hoe het er in (zeer) grote delen van de rest van de wereld aan toe gaat kun je inderdaad slechts spreken van "luxeproblemen"

Ik realiseer me dat terdege, kan echter niet het leed van heel de wereld op mijn nek nemen...

YamahaRXV

#8495
Citaat van: twani op februari  4, 2014, 22:35:24
http://m.youtube.com/watch?v=N35oLrDSPis


Nederlanders :D.   300+.  Teller stopt maar aan toerenteller te zien...

:worship:

Dacht eerst dat het een filmpje van mij was tijdens de heen rit van de laatste wintersport vakantie, maar minimaal twee dingen zijn afwijkend..  :angel:
Ten eerste is die van mij een handgeschakelde versie en ten tweede klopt het mannelijke opgewonden stemgeluid wat je hoort zo rond de 280 km/u niet.
Dit had het hevig verontwaardigde gegil van Sheila moeten zijn toen zij een blik op de teller wierp na wakker geworden te zijn van een nogal luid aanwezig windgeruis...??

Tja, dat krijg je als je als fanatieke BMW rijder jezelf gek laat maken doordat een merk met 4 ringen op de gril, verchroomde spiegelkappen en S5 logo op de gril in je nek zit te hijgen  >:(
De toen 380 Kelleners Sport pk,s waren gelukkig genoeg om de verbeten duitse bestuurder met hoogblonde vriendin goed ''los'' te rijden en de 4 ringen waren op een gegeven moment nauwelijks meer te zien  :pompom:

Ging wel lekker door zo... 01.00u s'nachts thuis vertrokken en 06.15 u reed ik de Pfandertunnel bij Bregenz uit.  Helaas wel met een zwaar ontstemde en chagrijnige vriendin naast me  :devil:   Zoonlief had de grootste lol op de achterbank en kon niet begrijpen dat mama zo boos was...hahaha
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  4, 2014, 22:45:07
Als je weet hoe het er in (zeer) grote delen van de rest van de wereld aan toe gaat kun je inderdaad slechts spreken van "luxeproblemen"

Ik realiseer me dat terdege, kan echter niet het leed van heel de wereld op mijn nek nemen...

Is ook zo, en hoewel niet goed te praten merk je dat door de overspoelende ellende die dagelijks door de media wordt gepresenteerd er een soort van immuniteit ontstaat bij veel mensen en de beelden nauwelijks meer aanslaan of impact geven. Zeker als deze ellende zich in landen afspeelt waar een stukje menselijke beschaving ver te zoeken is en iedere goedbedoelde hulp telkens weer een mission impossible lijkt zijn.. :(

Heb persoonlijk dan ook meer met financiële bijdragen aan stichtingen als Cliniclows, KiKa, IBISS, Kidsrights, etc. en geef hier maandelijks toch wel een aardig bedrag aan donaties aan.
Als je een aantal keren i.r.l. geconfronteerd ben met leed en hevige ziektes bij kinderen dan blijft dit beeld je altijd bij.
Ik denk dat iedereen zo wel zijn gevoelens heeft bij bepaalde specifieke gevallen of situaties  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 00:08:06
Is ook zo, en hoewel niet goed te praten merk je dat door de overspoelende ellende die dagelijks door de media wordt gepresenteerd er een soort van immuniteit ontstaat bij veel mensen en de beelden nauwelijks meer aanslaan of impact geven. Zeker als deze ellende zich in landen afspeelt waar een stukje menselijke beschaving ver te zoeken is en iedere goedbedoelde hulp telkens weer een mission impossible lijkt zijn.. :(

Heb persoonlijk dan ook meer met financiële bijdragen aan stichtingen als Cliniclows, KiKa, IBISS, Kidsrights, etc. en geef hier maandelijks toch wel een aardig bedrag aan donaties aan.
Als je een aantal keren i.r.l. geconfronteerd ben met leed en hevige ziektes bij kinderen dan blijft dit beeld je altijd bij.
Ik denk dat iedereen zo wel zijn gevoelens heeft bij bepaalde specifieke gevallen of situaties  ;)
Klopt allemaal.

En toch is het ook belangrijk om "4 ringen los te rijden op de bahn" :D

Pinohelmond

#8498
zie onder
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room