A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2

Citaat van: twani op september  2, 2013, 11:48:57
Verschil is wel dat deze verbazing door Bas zélf wordt gecreëerd daar waar ik vwb míjn afwezigheid alsmede terugkomst geen keuzes kon maken......

Over je terugkomst heb ik mij het meest verbaasd......

twani


twani

Maandagmiddag 8 over half één. Zo staat de ste er nu bij :D

Alles van de kant en de bekabeling hérstructureren....

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op september  2, 2013, 11:45:29
Je rolt in dit topic werkelijk van de ene in de andere verbazing......
:wacko: :-X :-X :-X

Dat is waar, maar daarom niet minder interessant of leuk..... sterker nog, ik ben oprecht blij dat Theo weer terug is en dat er weer een mooie mix van interessante, gedurfde, leuke en humoristische dingen plaatsvinden in dit topic. Het houdt de gang en de lol er in om bij beschikbare tijd eens lekker het forum op te ''duiken''  ;)
Het vele politiek ''correcte'' geneuzel en ellenlange eindeloze gekift wat ik elders in bepaalde topics tegenkom hebben mijn interesse in het forum een flinke tijd weggenomen en een aantal mensen hier weten inmiddels wel hoe ik er over dacht.

Dus Theo: '' keeping up the good work and join us with your interesting projects ''  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

J.S.

Erg leuk project! Ik ben heel benieuwd naar de behuizing die je gebruikt: het kriebelt enorm om deze dac ook te bouwen, maar het maken van een behuizing houdt me in dit geval tegen. Het in elkaar knutselen van electronica vind ik altijd erg leuk en doe ik al jaren, maar een (mooie) behuizing maken is niet mijn sterkste kant.

YamahaRXV

Citaat van: twani op september  2, 2013, 12:38:22
Maandagmiddag 8 over half één. Zo staat de ste er nu bij :D

Alles van de kant en de bekabeling hérstructureren....

;D  Die kabelbende en een naar voren geschoven meubel zijn hele herkenbare beelden. Gisteren ben ik de gehele dag als voorbereiding op de komst van mijn nieuwe tv/audiomeubel in de weer geweest met alle kabels verwijderen uit de kabelplinten, componenten loskoppelen en verwijderen en last but not least de roomwitte achterwand geheel vrij gemaakt en gesaust met een mooie antraciet zwarte kleur waar straks het nieuwe hoogglans wit met zwarte meubel mooi tegen af gaat steken  :headbanging:
Woensdag wordt het nieuwe meubel vanuit Haarlem bezorgt en kunnen we weer lekker verder klussen...heerlijk  :pompom:

Foto,s van het eindresultaat gaan zeker volgen !
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Perfectionist

Het kabelmanagement vind ik altijd wel 1 van de grootste rotklussen, omdat netjes weg te werken. Echter als het gebeurd is, dan is de satisfactie groot.
Een beter forum begint bij jezelf.

LeonArdusS

Citaat van: Perfectionist op september  2, 2013, 16:58:41
Het kabelmanagement vind ik altijd wel 1 van de grootste rotklussen, omdat netjes weg te werken. Echter als het gebeurd is, dan is de satisfactie groot.

Met die enorme stapel aan apparaten en het hebben van een betrekkelijk open meubel krijg ik het niet helemaal uit het zicht. Maar eens als je het hebt zitten.....Heerlijk en niet meer aankomen.
Laatste keer was ik net klaar en toen werkte één apparaat niet, een kabelbreuk..#$%##, kon alles weer open, de plinten langs de muur.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Perfectionist

Dat is echte redelijk kl^te ja, heb ik ook een keertje gehad.  :(
Een beter forum begint bij jezelf.

rovinggecko

Citaat van: twani op september  1, 2013, 22:11:59
YEAH, hij speelt en de eerste klanken zijn veelbelovend.....
Foto van de testopstelling.

Leuk knutselwerk! Dacht eerst dat de behuizing een lade was voor in een kast (en vroeg me al af waarom de usb er dan zo bovenop zat)), maar begrijp dat de laptop er nu op kan (en dan uit het zicht zit), dus goed over nagedacht. :)

Qua lichtjes vraag ik me af waarom er 4 aan zijn. Er zitten toch 8 leds op? Doet het ' tweede deel'  het nog niet? Of begrijp ik het niet?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Kingpin

Citaat van: twani op september  2, 2013, 11:26:37
Volgende stap gaat zijn het bouwen van een paar "buizen eindbakken" met GROTE "Glaskolben".
Dan raad ik je wel aan om de veiligheid heel erg goed in de gaten te houden, want dit is wel iets anders als een DAC bouwen, anders kon het wel eens je laatste project zijn ;)
Wel mooi dat je dat gaat doen, maar heb je dan geen pre nodig?

Citaat van: J.S. op september  2, 2013, 16:16:45
... maar het maken van een behuizing houdt me in dit geval tegen. Het in elkaar knutselen van electronica vind ik altijd erg leuk en doe ik al jaren, maar een (mooie) behuizing maken is niet mijn sterkste kant.
Die kun je tegenwoordig ook kant en klaar kopen.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

RubenV.

Citaat van: twani op september  2, 2013, 11:26:37
Volgende stap gaat zijn het bouwen van een paar "buizen eindbakken" met GROTE "Glaskolben".

Jullie zien, ik heb er lol aan :pompom:. Monique vindt het ook prachtig, die is s'avonds van dat slappe "geouwehoer" van me af :D

Heel herkenbaar dit, ik ben ook al aan het bedenken wat mijn volgende DIY project wordt (terwijl ik het huidige nog niet heb afgerond). Dat smaakt duidelijk naar meer  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: J.S. op september  2, 2013, 16:16:45
Erg leuk project! Ik ben heel benieuwd naar de behuizing die je gebruikt: het kriebelt enorm om deze dac ook te bouwen, maar het maken van een behuizing houdt me in dit geval tegen. Het in elkaar knutselen van electronica vind ik altijd erg leuk en doe ik al jaren, maar een (mooie) behuizing maken is niet mijn sterkste kant.
4 plankjes multiplex, een acryl glasplaatje uit een "koplamp afstelapparaat voor auto's"  :D welke bij ons werd weggegooid, en een aluminium stripje waarvan ik de herkomst niet eens weet, gejat uit het ICT "hok" op mijn werk :D, en een klein potje "notenhoutbeits".

Ahummm, dat was het wel.....

twani

Citaat van: rovinggecko op september  2, 2013, 19:16:15
Leuk knutselwerk! Dacht eerst dat de behuizing een lade was voor in een kast (en vroeg me al af waarom de usb er dan zo bovenop zat)), maar begrijp dat de laptop er nu op kan (en dan uit het zicht zit), dus goed over nagedacht. :)

Qua lichtjes vraag ik me af waarom er 4 aan zijn. Er zitten toch 8 leds op? Doet het ' tweede deel'  het nog niet? Of begrijp ik het niet?
De lichtjes geven behalve het "gelocked zijn" en het "aan staan van de DAC" ook de diverse samplingfrequenties aan. En dat is er dan natuurlijk maar ééntje en de andere ledjes blijven daarmee dus gedooft ;)

J.S.

Citaat van: twani op september  2, 2013, 22:09:37
4 plankjes multiplex, een acryl glasplaatje uit een "koplamp afstelapparaat voor auto's"  :D welke bij ons werd weggegooid, en een aluminium stripje waarvan ik de herkomst niet eens weet, gejat uit het ICT "hok" op mijn werk :D, en een klein potje "notenhoutbeits".

Ahummm, dat was het wel.....

;D Dat klinkt ongeveer zoals ik het aan zou pakken...

twani

Citaat van: Kingpin op september  2, 2013, 19:57:43
Dan raad ik je wel aan om de veiligheid heel erg goed in de gaten te houden, want dit is wel iets anders als een DAC bouwen, anders kon het wel eens je laatste project zijn ;)
Wel mooi dat je dat gaat doen, maar heb je dan geen pre nodig?
Die kun je tegenwoordig ook kant en klaar kopen.
Ik bel je wel tegen de tijd dat ik ga bouwen :P


twani

Citaat van: Antoine op september  2, 2013, 23:33:35
Ben je er weer? LOL ;D ;D
Laat die Smileys maar weg, er valt met jou in de buurt niets te lachen. Mag jij hier wel komen trouwens? Je staat toch onder verscherpte controle? :D


Deleted member

Wat een soap. Mijn toezicht duurde net zo lang als jouw zes maanden ban!  :D :D

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

J.A.F._Doorhof

Aub on topic posten. Geen persoonlijke opmerkingen vanaf dit punt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

Grens was duidelijk gesteld, diverse posts verwijderd.
Een beter forum begint bij jezelf.


LeonArdusS

Citaat van: Perfectionist op september  2, 2013, 18:53:57
Dat is echte redelijk kl^te ja, heb ik ook een keertje gehad.  :(
In ieder geval een goede leer om kabels nu eerst te checken....
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire