A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2

Zeg maar tegen je vader dat hij een held is, maar nog wel hier en daar wat soldeer- en knipwerk zal moeten doen ;D

sam1909

Zoiets mompelde hij al ja ;D

Bas Akkerman

Toch wel een aparte manier van communiceren dit... Mijn fantasie zal vast met me aan de haal zijn gegaan, maar het lijkt net GTA IV dat ik nu speel met al die loopjongens.
Sam, ik zou eens om verhoging van je zakgeld vragen! ;D Hoopt dat de zoon van Theo niet ook een ban krijgt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

sam1909

Ik lig al lang op bed want ben pas 11 jaar ;D

sam1909

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2013, 22:40:42
Toch wel een aparte manier van communiceren dit... Mijn fantasie zal vast met me aan de haal zijn gegaan, maar het lijkt net GTA IV dat ik nu speel met al die loopjongens.
Sam, ik zou eens om verhoging van je zakgeld vragen! ;D Hoopt dat de zoon van Theo niet ook een ban krijgt.
Ik (Sam) doe toch niets verkeerd?

Deleted Member 2

Citaat van: sam1909 op augustus 16, 2013, 22:45:33
Ik (Sam) doe toch niets verkeerd?

Onder de 12 jaar geldt het jeugdbeleid: klusjes doen voor de senior leden  8)

Deleted member

Deze 11 jarige heeft een bijzondere schrijfstijl voor zijn leeftijd met woorden als 'verrichtingen onderbouwen', 'mompelen', 'appeltje eitje', 'tevens' etc...  :lookaround:

Deleted Member 2

Citaat van: Antoine op augustus 16, 2013, 23:08:42
Deze 11 jarige heeft een bijzondere schrijfstijl voor zijn leeftijd met woorden als 'verrichtingen onderbouwen', 'mompelen', 'appeltje eitje', 'tevens' etc...  :lookaround:

En opvallend is dat deze jongen in die paar berichten al meer d's en t's op de juiste wijze heeft gebruikt dan zijn vader in al zijn berichten 8) ;D

sam1909

Citaat van: Antoine op augustus 16, 2013, 23:08:42
Deze 11 jarige heeft een bijzondere schrijfstijl voor zijn leeftijd met woorden als 'verrichtingen onderbouwen', 'mompelen', 'appeltje eitje', 'tevens' etc...  :lookaround:
Heb ik van mijn vader, die is taalkundig ook redelijk onderlegd.

Ik ga nu echt slapen, als mijn vader straks boven komt en hij ziet dat ik nog op het forum zit wordt ie vast heel boos.


Deleted member


Deleted Member 2

Citaat van: sam1909 op augustus 16, 2013, 23:19:50
Heb ik van mijn vader, die is taalkundig ook redelijk onderlegd.

Ik ga nu echt slapen, als mijn vader straks boven komt en hij ziet dat ik nog op het forum zit wordt ie vast heel boos.

Zeg hem maar dat het de schuld van oom Henk is. ;D

Nog wel even aan je vader vragen hoe je op een correcte manier interpunctie toepast. welterusten voor nu.

sam1909

Citaat van: Onder013 op augustus 16, 2013, 23:25:02
Zeg hem maar dat het de schuld van oom Henk is. ;D
:laugh:  Welterusten, Bruno is ook heel moe zegt ie net..

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op augustus 16, 2013, 23:15:12
En opvallend is dat deze jongen in die paar berichten al meer d's en t's op de juiste wijze heeft gebruikt dan zijn vader in al zijn berichten 8) ;D

;) ;D    Ach, kwestie van een hoogbegaafde zoon met grote interesse voor de hobby van z,n pa denk ik zo... :angel:

Sommige kinderen worden zo geboren  :withstupid: :D


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2


sam1909

Goedemorgen allemaal :pompom:

lynch1979

#6340
Een hele goedemorgen, moet je nu alweer aan de slag voor je vader  :D

sam1909

Hoogbegaafde kinderen hebben aan zo'n 6 a 7 uur slaap meer dan genoeg ;D

lynch1979


MVG

Goedemorgen! Ik kom weer eens een kopje koffie halen in de corner  :coffee:

Klasse Sam!  :clapping: Je vader zal het vast heel leuk vinden dat je de forumzaken wil waarnemen voor hem!

sam1909

Ik heb het inderdaad erg druk in de koffiecorner. Ik moet alles alléén doen, mijn vader heeft het erg druk met "geband" zijn. :D

Staaled

Citaat van: sam1909 op augustus 17, 2013, 18:20:38
Ik heb het inderdaad erg druk in de koffiecorner. Ik moet alles alléén doen, mijn vader heeft het erg druk met "geband" zijn. :D
Ik zou nu toch echt vragen om die verhoging van je zakgeld. Dit is hét moment. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

sam1909

Mijn vader kon de verleiding toch niet weerstaan om 2 DC voltmetertjes te bestellen voor in het frontpaneel van de DDDAC .  Één voor de 5V voeding (USB board) en één voor het DAC board 12v


Een beetje "bling bling" is de man niet vreemd :D

Hifi Addict

#6347
Oei, 23.4 is te hoog hoor  8)

edit: het kwartje valt, er komt ook een temperatuurmeter in  ;D

sam1909

http://www.speedtest.net/my-result/i/614352555

Wireless op de iPad, bedraad op de Laptop veeeeel sneller. Alleszins acceptabel lijkt mij.


Vandaag zijn we redelijk snel ;)

YamahaRXV

#6349
Citaat van: sam1909 op augustus 18, 2013, 12:09:43
http://www.speedtest.net/my-result/i/614352555

Wireless op de iPad, bedraad op de Laptop veeeeel sneller. Alleszins acceptabel lijkt mij.


Vandaag zijn we redelijk snel ;)

Goedemiddag Swani  ;D

Hoeveel Mbps haal je bedraad Sam ? 
Volgens mij toch wel erg veel snelheid verlies met de iPad(wireless)  t.o.v. de ''beloofde'' snelheid van het Ziggo abonnement van pa  ???

Grappig dat je er over begint; gisteren was een dag die voor mij ook in het teken stond van UPC, de Horizon mediabox en de (beloofde) internetsnelheden van UPC die mijn zwager (in eerste instantie) niet behaalde.
Gisteren hadden we een verjaardag van ons neefje en bij binnenkomst daar werd ik meteen aangesproken door mijn neefje die trots zijn nieuwe Macbook Pro liet zien en meteen mij de vraag stelde of ik met mijn kennis van zaken (ahum  :wacko:) eens goed naar het nieuwe UPC Horizon pakket van zijn pa wilde kijken want de beloofde internetsnelheid van het onlangs ge-upgrade naar alles in 1 extra power pakket werd bij lange na niet behaald  :angel:
Volgens UPC moet mijn zwager met zijn pakket theoretisch 150 Mbps / 10 Mbps kunnen halen, maar de test met speedtest.net op de Macbook wees uit dat er draadloos maar een ''trieste'' 46 Mbps aan downloadsnelheid behaald werd en dat met de Macbook 1,5 meter bij de Sitecom router vandaan die 1,5 jaar geleden door UPC was geleverd i.c.m. het Cisco/UPC modem.
Vervolgens hebben we de Macbook met cat. 5e kabel aangesloten op één van de LAN poorten op de Sitecom router. Van 46 Mbps draadloos ging het naar 96 Mbps; een verbetering, maar nog steeds zwaar teleurstellend t.o.v. de ''beloofde'' 150 Mbps...
Hierna heb ik de Sitecom router geheel afgekoppeld van het Cisco/UPC modem en de cat. 5e kabel rechtstreeks in de enige beschikbare LAN uitgang van het Cisco/UPC modem geprikt en een nieuwe speedtest gaf meteen een keurige 148,86 / 10,56 Mbps aan  :pompom:

Het was dus (zoals door mij al gedacht) duidelijk dat de Sitecom router in dit geval de bottleneck was... :-X
Mijn zwager gaat op aanraden van mij nu de Asus N66U router halen die ik binnenkort wel weer aan zou moeten gaan sluiten bij hem.

Dezelfde Asus doet het hier bij mij erg goed en op de Asus laptop worden er via wifi snelheden gehaald van 57,17 / 6.08 Mbps en dat vind ik zeer netjes met een abonnement voor een theoretische snelheid van 60 / 6 Mbps  ;)

edit: met de iPad via wifi worden hier overigens ook  (beduidend) lagere snelheden gehaald op dezelfde Asus  router...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8