A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

twani

Gelijk even controleren op :

Deleted Member 2


mutiara

Kan wel wat hebben hoor maar laten we eerst maar eens afwachten wat ik morgen allemaal krijg
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

twani


Deleted Member 2


twani

Ah ja, da bin ich schon oft gewesen, es gibt viele Informationen da.....

Schönes forum auch.....

mutiara

vandaag idd binnengekomen, snel even paar foto's gemaakt; binnenkort maar eens openmaken.
mss. op de foto niet helemaal duidelijk maar twee heerlijke meubelstukken ;D ;D ;D
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

weust

Nu nog foto's van een normale resolutie aub.
Deze resultie had ik op een 14" VGA monitor in begin 90'er jaren...
Zie je toch niks op?
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

twani

Inderdaad heel erg mooi, in een voor mij herkenbare DHTROB Stijl ook. Is nog eens wat anders als "pak 'm beet" een Cambridge Dacmagic ;D

mutiara

zal binnenkort betere fotos plaatsen voor nu moet het maar effe voldoende zijn
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari  4, 2013, 21:30:45
Nu nog foto's van een normale resolutie aub.
Deze resultie had ik op een 14" VGA monitor in begin 90'er jaren...
Zie je toch niks op?
Haha Tom, kan me nog herinneren dat je mij iets soortgelijks zei. Al die computernoobs hier... :butbut:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Citaat van: Bas Akkerman op januari  4, 2013, 22:02:28
Haha Tom, kan me nog herinneren dat je mij iets soortgelijks zei. Al die computernoobs hier... :butbut:

Inderdaad :-) Zou ze moeten aangeven bij de moderator, maar vrees dat de meesten net zo erg zijn  :devil:
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani

Die hebben nu wel even iets anders aan hun hoofd zag ik in het "banned members" gedeelte :huh2:

Heb het daar al gedaan, bij deze nogmaals mijn steunbetuiging aan de mods, dat zijn geen geintjes meer zeg :nopompom:

Bah! Klerelijers....

weust

Ik las het ook. Forums. Het zijn soms net Goede Tijden Slechte Tijden :)
Same shit, different day.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani


weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani


Deleted Member 2


Deleted Member 2

Citaat van: mutiara op januari  4, 2013, 21:26:03
vandaag idd binnengekomen, snel even paar foto's gemaakt; binnenkort maar eens openmaken.
mss. op de foto niet helemaal duidelijk maar twee heerlijke meubelstukken ;D ;D ;D

Hoe klinken die heerlijke noknokkies meubelstukken? ;D

twani

Citaat van: Onder013 op januari  5, 2013, 21:10:36
Wellicht omdat het niet in het Duits was gesteld :P
Jij bent inmiddels goed op de hoogte van mijn "hang" naar de duitse taal ;D

Dat krijg je ervan hé...half duits, wonende in Zandvoort, Duitse auto, maar ook een oerhollandse vrouw, dat dan weer wel......

eddy135

Citaat van: twani op januari  5, 2013, 21:15:53
...Duitse auto, maar ook een oerhollandse vrouw, dat dan weer wel......

Haha, best of both worlds, zeggen we dan in goed duits... :blink:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

weust

Vrees dat zijn vrouw dan ook na-gesynchroniseerd praat...
Inclusief overdreven geluidjes er bij.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

mutiara

Citaat van: Onder013 op januari  5, 2013, 21:12:59
Hoe klinken die heerlijke noknokkies meubelstukken? ;D
kom ik binnenkort op terug, wachten is op mijn amp en luidsprekers die voor servicebeurt en modificatie weg zijn.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari  5, 2013, 21:15:53
Jij bent inmiddels goed op de hoogte van mijn "hang" naar de duitse taal ;D

Dat krijg je ervan hé...half duits, wonende in Zandvoort, Duitse auto, maar ook een oerhollandse vrouw, dat dan weer wel......

Und verdient sein (Oberländer)Brot mit Französischen PKWs.  ;D