A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

@Henk   Nog even een reactie van mij op jouw reply en dat is tevens het laatste wat ik hier in het topic van een ander er over wil vermelden  ;)

Ten eerste geef je zelf eigenlijk al in je reply aan waar voor jou de schijnbare ''knelpunten'' zitten waar je naar mijn eerlijke mening redelijk geagiteerd op reageer.
Deze genoemde agitatie leidt in het geval van je recente uitlatingen in dit topic zelfs tot het benoemen van persoonlijke eigenschappen van mensen die m.i. eerder als negatief dan positief geïnterpreteerd kunnen worden.  Interpretatie: een mooi woord wat naar mijn idee het sleutelwoord moet zijn in deze discussie die ik eigenlijk liever niet wil voeren  :-X
Interpretatie van de plaatsing van persoonlijke ervaringen, gebaseerd op klankeigenschappen van een audio component en niet op een persoon die toevallig eigenaar,fabrikant, of fan is van het component in kwestie !  Ondanks de woorden: daar is dit topic nou net voor bedoeld, vind ik de reactie die je geeft op bepaalde door mij geplaatste reply,s getuigen van een onjuiste interpretatie, kan er helaas niets anders van maken  :(
Het voorbeeld van mijn reply m.b.t. de Metrum Octave dac gaf je zelf al aan: slechts een luttel aantal woorden gebaseerd op MIJN persoonlijke ervaringen met deze dac waren al aanleiding om vanaf dat moment tot op heden een offensieve houding aan te nemen en er een compleet verkeerde interpretatie (daar is het woord weer) aan te geven.
Hierdoor leeft bij mij gevoelsmatig de gedachte dat ik voor bepaalde personen al mijn woorden op een weegschaal moet leggen want op bijna ieder woord wordt praktisch een verkeerde interpretatie losgelaten. Hopelijk zie ik het helemaal verkeerd, maar het lijkt er zelfs op dat er vreugde en voldoening geput wordt uit het verkeerd WILLEN interpreteren van woorden en zinnen om zo maar weer eens ''lekker'' bezig te zijn, iets waar zich jammergenoeg teveel mensen op het forum zich mee bezig houden  :-X
Wie de schoen past trekke hem aan zeg ik dan maar  ;)

Een tijdje terug heb ik de proef op de som genomen en hier eens een testje op losgelaten. Het was toevallig in een topic wat hierboven al aangegeven is: het Metrum topic.
Doordat ik oprechte serieuze interesse had hoe de nieuwe Hex het zou doen, ben ik op de x-Fi heel geconcentreerd en objectief gaan luisteren, dit heb ik zonder verdere uitlatingen in het desbetreffende topic met een klein aantal woorden vermeld.
Hierop volgend kwam de vraag naar voren: wat waren je indrukken ?  Omdat ik wist dat mijn hoofd alweer op het ''hakblok'' zou komen te liggen heb ik MIJN persoonlijke luisterervaringen redelijk bescheiden ten gehore gebracht, en wat denk je; het al meer gehoorde en resoluut uitgesproken: ''Mee oneens'' werd al snel weer geuit op een bepaalde manier  :o   Grappig detail is overigens wel dat Isflicka een reactie gaf die eigenlijk aansloot op mijn luisterervaringen met de set waarin de Hex opgesteld stond, maar ook op het gebied van wat andere dingen die ik in een reply had geplaatst.
Groot was mijn verbazing toen ik nagenoeg geen reactie zag verschijnen op de reply van Isflicka, althans niet met de vaak gehanteerde verkeerde interpretatie die ik helaas vaak moet ondervinden.

O,ja jouw interpretatie dat ik trotse eigenaren/bezitters van Usher speakers zou aanvallen is overigens ook onjuist  ;) 
Hieronder een kopie van een stuk tekst wat voor mij aanleiding was om de de betreffende tekst (geheel uit enthousiasme en enigzins met een vleugje Twani humor  ;)) te plaatsen.

Het betreft een stukje tekst uit een review van Music Emotion over de Adam Audio Column MK 3  ;)  Even goed de laatste zinnen lezen en je begrijpt misschien dan mijn geplaatste tekst.

Het voordeel van Adam is dat de consumentenlijn
ontwikkeld is vanuit de
professionele producten en deels gebruik
maakt van dezelfde componenten
en technieken. Omdat Adam nog geen
mass-market consumer producent is,
die honderdduizend in China gebouwde
low price weergevertjes per maand de
markt in probeert te stampen, kenmerken
de producten zich door een voortreffelijke
kwaliteit en vanzelfsprekend
een iets hoger, doch volstrekt redelijk
prijskaartje.








Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

YamahaRXV

Citaat van: Maro op oktober 16, 2012, 23:47:42
Usher speakers are proudly made in Thaiwan... ;)

Kijk, weer een mooi statement om mij vrij te pleiten van aversie ''beschuldigingen'' tegen Usher (eigenaren)  ;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Hee Jan, mijn oog valt nu pas op je nieuwe Avatar, is dat uhhh.......Sh.............la? ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 10:39:02
Hee Jan, mijn oog valt nu pas op je nieuwe Avatar, is dat uhhh.......Sh.............la? ;D

Nee Theo, de blote arm met kippenvel (jammergenoeg niet zo goed te zien op de avatar  :() is niet van Sh.....la  ;D
In vond het wel een mooi plaatje met een simpele, maar pakkende tekst.
(is dan ook geplaatst op een moment dat ik in een zelfde ''mood'' zat als de dame op de foto  :P)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 17, 2012, 20:16:21
Nee Theo, de blote arm met kippenvel (jammergenoeg niet zo goed te zien op de avatar  :() is niet van Sh.....la  ;D
In vond het wel een mooi plaatje met een simpele, maar pakkende tekst.
(is dan ook geplaatst op een moment dat ik in een zelfde ''mood'' zat als de dame op de foto  :P)
Als je maar niet ook een bikinitopje aantrekt Jan ;D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 22:27:42
Als je maar niet ook een bikinitopje aantrekt Jan ;D
Eh, hoe sta je tegenover strings Theo? :dry:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 17, 2012, 22:31:03
Eh, hoe sta je tegenover strings Theo? :dry:
Hangt er vanaf waar die " tussenzit"  :D Zijn teveel mensen die denken dat ze dat wel kunnen "hebben" ;D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 22:34:48
Hangt er vanaf waar die " tussenzit"  :D Zijn teveel mensen die denken dat ze dat wel kunnen "hebben" ;D
Och, ik kan het goed hebben hoor! :dry:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 22:27:42
Als je maar niet ook een bikinitopje aantrekt Jan ;D

When the music is good, people sometimes can show strange behaviour  :pompom:

Uhm, ik doe soms gekke dingen als ik in goede mood ben, maar een bikinitopje gaat wel ver hoor....... :withstupid:
Heb er hier eentje op de bank zitten die dat veel beter weet te presenteren  :tongue2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op oktober 17, 2012, 22:43:30
When the music is good, people sometimes can show strange behaviour  :pompom:

Uhm, ik doe soms gekke dingen als ik in goede mood ben, maar een bikinitopje gaat wel ver hoor....... :withstupid:
Heb er hier eentje op de bank zitten die dat veel beter weet te presenteren  :tongue2:
Meestal ga ik er niet zo in mee als forumleden erom vragen, maar ik zeg: FOTO's! ;D ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

#2214
Citaat van: Bas Akkerman op oktober 17, 2012, 22:45:58
Meestal ga ik er niet zo in mee als forumleden erom vragen, maar ik zeg: FOTO's! ;D ;D

Theo had het nog even over kinky  8)
Deze foto heeft voor mij toch wel een redelijk kinky gehalte, een speaker met daarop een wild uitziende dame (met topje  ;))



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

Zie ik daar McIntosh componenten op de achtergrond ?  :pompom:



Even een fotootje geleend van mijn italiaanse facebook vriend Neutral Cable  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 17, 2012, 22:43:30
When the music is good, people sometimes can show strange behaviour  :pompom:

Uhm, ik doe soms gekke dingen als ik in goede mood ben, maar een bikinitopje gaat wel ver hoor....... :withstupid:
Heb er hier eentje op de bank zitten die dat veel beter weet te presenteren  :tongue2:
Daar ben ik van overtuigd, jij bent er de man niet naar om je rommel in je handen te laten drukken hé Jan ;D
Bah wat plat weer :P, moet ook een keer kunnen ;)

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 17, 2012, 23:06:28
Zie ik daar McIntosh componenten op de achtergrond ?  :pompom:



Even een fotootje geleend van mijn italiaanse facebook vriend Neutral Cable  ;)
Anthony Gallo toch? Failliet toch ook? Nou zij doet het denk ik nog prima hoor.....

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 23:06:47
Daar ben ik van overtuigd, jij bent er de man niet naar om je rommel in je handen te laten drukken hé Jan ;D
Bah wat plat weer :P, moet ook een keer kunnen ;)

;) Heerlijk toch, en laten we eerlijk zijn, veel leuker dan onzinnige discussies toch  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 23:09:18
Anthony Gallo toch? Failliet toch ook? Nou zij doet het denk ik nog prima hoor.....

De speakers ? Yep, Anthony Gallo  ;)  Ik had mijn focus wat meer gericht op de componenten die naar achteren staan, zonde dat ze dan zo,n dame plaatsen die het zicht op de audiocomponenten ontneemt  O0 :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 17, 2012, 23:15:31
Is de SU eigenlijk al naar de chirurg Jan?

Nee Theo, ik ben even in afwachting van wat Latham gaat voorstellen aan BB&G.
Ze hebben overigens wel de door mij aangegeven problemen ''in behandeling'' genomen.
Heb met Bjorn inmiddels al wat mail verkeer gehad en Latham heeft al wat suggesties geuit wat het probleem met het vastzitten mogelijk kan veroorzaken.
Ik moet nog even wat dingetjes proberen als de SU weer vast gaat zitten om bepaalde dingen uit te kunnen sluiten.

Mijn wens is wel dat mijn SU naar de importeur gaat voor een goede check, want de enorme knallen (2x achtereenvolgend) die te horen zijn als harde zweepslagen na het inschakelen van de spanningschakelaar aan de achterzijde kunnen niet normaal zijn lijkt mij..... ???
Toen ik de SU net nieuw had was er één knal te horen die redelijk bescheiden was qua volume en meer als een ''plop'' weergegeven werd.
De laatste weken is dit omschreven geluid omgezet in twee harde knallen die totaal anders klinken en er eergisteren voor zorgden dat de aanwezige visite van schrik bijna met hun hoofd tegen het plafond zaten  :o

Maar ik vertrouw er op dat het helemaal goed komt. Zowel dealer als importeur zijn m.i. twee zeer serieuze en betrouwbare partijen, dus daar kan het niet aan liggen  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Met die twee partijen achter je weet ik zeker dat het goed komt ;) Doet me overigens gelijk denken aan een recente discussie op dit forum in de Naim sectie, over iemand die zijn Naim spullen  in de UK had gekocht voor wat ponden minder. De bedenking die ik toen opperde lijkt veel op wat jij nu aan de hand hebt: goeie dealer achter de hand is belangrijk...!