A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Joris1971

Citaat van: frank2 op juli 15, 2012, 16:17:22
Mooi verhaal, je bent goed bezig. Ook het verschil van stroomkabels verbaasd mij niet. Kun je nagaan dat dat verschil in kwadraat nog pos of neg kan veranderen dmv een stekkerblok. Hoewel ik moet zeggen als ik jouw verhaal zo lees dat het bij jou perfect zou moeten klinken...

Here we go again  :-X :dry:

Doe toch niet zo overdreven Frank me je stekkerblok! Kom op zeg, verschil in kwadraat!

frank2

Citaat van: Joris1971 op juli 15, 2012, 16:58:10
Here we go again  :-X :dry:

Doe toch niet zo overdreven Frank me je stekkerblok! Kom op zeg, verschil in kwadraat!

Je hoeft het niet te geloven, als je het hoort weet je het zeker...
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Maro

Citaat van: YamahaRXV op juli 15, 2012, 14:31:31
Na gisterenavond weer redelijk vlot van een verjaardag vertrokken te zijn (de kleine moest tenslotte op tijd slapen :angel:) heb ik uitgebreid tot in de late uurtjes kunnen luisteren naar de Superuniti - PMC combi.
Met aan beide zijden afwezige buren en een vriendin die nog op de verjaardag van haar zwager aanwezig was kon er even goed kritisch geluisterd worden.
Na de SU goed warm te hebben gespeeld ben ik gaan luisteren naar wat goede opnames van verschillende genres. Mijn muzieksmaak is redelijk breed te noemen, maar als het op een stukje testwerk aankomt zijn het vaak dezelfde ''referentie'' cd,s die ik gebruik hiervoor. Met name de cd van Dynamic Experience van STS digital is een door mij veel gebruikte cd met nummers van o.a. Steve Ray Vaughn en Hans Teesink. Gisterenavond had ik ook even een momentje ''hollandstalig'' (gebeurt niet vaak ;D) en heb uit nieuwsgierigheid een aantal nummers gedraaid van Blof. Met name de cd ''Helder'' is goed van opname kwaliteit en heeft een aantal nummers die een combinatie bieden van vocalen, instrumenten, en bepaalde geluidseffecten.

Wat meteen opvalt is dat de Superuniti de muziek weergeef met veel drive, attack ,punch en betrokkenheid.
Met name de snelheid en het gemak waarmee de ''kickbass'' wordt weergegeven is indrukwekkend te noemen, de grip die de SU op de PMC,s heeft lijkt onbeperkt te zijn; er werd gisteren op volumestanden variërend van 40 tot 58 gespeeld en de combi SU-PMC gaf werkelijk geen krimp.
De stem van Pascal Jacobs klinkt lijnrecht vanuit het midden van de speakers en ''knalt'' er werkelijk uit. Opvallend is ook dat de stem van Pascal nu zo,n 30 cm hoger afgebeeld wordt t.o.v. de set die hier eerst speelde. Het ''live'' gevoel kent hierdoor een grotere dimensie en overtuiging.
Met de ogen dicht zijn de PMC,s niet meer te lokaliseren en wordt je getrakteerd op een ''wolk'' van weergave.
Het hoog is zuiver en goed open te noemen, maar volledig uitgebalanceerd en afgebakend binnen de juiste grenzen (geen scherpe randjes).
Detailweergave is ook goed te noemen, maar wordt op een uiterst plezierige manier weergegeven zonder in te boeten op muzikaliteit.
Duidelijk is dat de Superuniti een klankkarakter heeft waarbij de focus duidelijk op muzikaliteit,betrokkenheid en emotie overdracht ligt.
Het doet je bijna dwingen naar de muziek te luisteren en niet naar de klank of performance van het component wat er staat te spelen.

Als afsluiting van de uitgebreide luistersessie heb ik nog een aantal nummers van de cd van Roger Waters (Amused to Death) beluisterd om eens te kijken hoe de Superuniti kan presteren op een stukje 3D weergave.
Een tijdje geleden heb ik tijdens een Naim luistersessie bij een dealer de Naim Supernait i.c.m. de Naim dac horen spelen op Audiovector speakers en daar viel de 3D weergave van een aantal nummers mij eerlijk gezegd erg tegen, zeker gezien het feit dat het hier een redelijk geoptimaliseerde luisterruimte betrof.
Met mijn inmiddels verkochte set ervaarde ik een betere 3D weergave als bij de set die bij de Naim dealer stond te spelen, maar het was nog niet zo als dat het hoorde te zijn >:(
Het vele testen met verschillende dacs van allerlei merken in verschillende prijsklassen leverde aanzienlijke verschillen op, maar ik kreeg het niet perfect.
Op een gegeven moment heb ik mijzelf er bij neergelegd en had sterk het idee dat de rek er uit was door puur akoestische tekortkomingen in mijn kamer.
Zeer groot was mijn verbazing toen ik bij het spelen van het nummer ''Perfect Sense part 1'' de ''horrorfilm achtige'' stem duidelijk op de ''9 uur klokstand'' naast mij hoorde. Zo goed had ik het hier dus nog nooit gehoord  :o :o
Daarna meteen als proef op de som het nummer ''Too much Rope'' waar de inmiddels hier beruchte ''slee details'' perfect werden weergegeven,zowel in detailweergave (het hakken van het blok hout met vallende splinters) als 3D weergave (de van linksachter naderende slee die in een radius van 180 graden voor de luisteraar langs glijdt en daarna rechts achter verdwijnt)

Al met al dus een zeer goede impressie van de Naim Superuniti.
Tijdens het luisteren zijn er ook nog wat kabels veranderd om te kijken wat dit aan klankmatige voor-of nadelen op zou leveren.

Van Bjorn en Garmt heb ik een set Naim speakerkabels meegekregen waarmee de Naim versterkers het beste op zouden presteren en deze heb ik dan ook vergeleken met mijn Ocos kabels waar ik nog steeds zeer content mee ben.
Nadat ik uitvoerig had geluisterd met mijn trouwe simpele Ocos-jes is de Naim NAC A5 ? speakerkabel er tussen gegaan.
Wat meteen opviel is dat er aan snelheid en ritme voordeel behaald werd, maar er t.o.v. de Ocos gehoormatig ingeleverd werd op het gebied van detailweergave en natuurlijkheid van stemmen.
De Naim kabel liet wel wat meer fundament in het laag horen, maar ook meer kleuring dan de Ocos.

Omdat ik soms lekker eigenwijs ben heb ik tegen de raad van Bjorn en Garmt ook nog twee netkabels geprobeerd naast de geadviseerde originele netkabel.
Met een Belden voorzien van Iego connectors was er een wat slankere en klinischere weergave hoorbaar dan met de originele netkabel, dus geen succes.
Daarna een Lapp met wederom Iego IEC en Schuko connectoren en wat meteen hoorbaar was, was een toename in ''body'' in de mid en laagweergave zonder aan detail in te leveren. Het leek alsof de bekende Naim klank zelfs in dimensie toenam.... ;)

Als de verschillen zo groot zijn zou je je af kunnen vragen wat voor een slechte versterker die MF eigenlijk wel niet is.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

Citaat van: frank2 op juli 15, 2012, 17:39:05
Je hoeft het niet te geloven, als je het hoort weet je het zeker...

Alleen bijna niemand hoort het.... :-X
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

frank2

Laten we het daar maar bij houden dat het niet hoorbaar is behalve voor een zeer select gezelschap.  ;D ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Maro

Citaat van: frank2 op juli 15, 2012, 17:42:56
Laten we het daar maar bij houden dat het niet hoorbaar is behalve voor een zeer select gezelschap.  ;D ;D

Dat is inmiddels wel duidelijk Frank. :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op juli 15, 2012, 17:39:16
Als de verschillen zo groot zijn zou je je af kunnen vragen wat voor een slechte versterker die MF eigenlijk wel niet is.
Dat schrijft Jan niet, dat vindt Jan niet, Jan is enthousiast over de Naim klank die hem (begrijpelijkerwijs)  erg aanspreekt. Sommigen onder ons lezen echt wat ze willen lezen.
Wil je een lekker bakkie koffie? Het is hier een goede gewoonte om daar samen  van te genieten :coffee:

Maro

Dat schrijft hij niet lettelijk idd maar hij hoort dingen die elke goede versterker gewoon zou moeten weergeven en dus zeker die mooie MF die hij had... Kan zijn enthousiasme wel begrijpen maar zijn waarnemingen neem ik met een korrel zout als je het niet erg vind. Tenzij de MF echt zoveel minder goed als de Naim is. Op het Marantz Forum is ook een nieuwe gebruiker van deze Naim en die is een stuk milder in zijn oordeel. Even goed... :coffee:  met 2 klontjes suiker graag.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Poldo

De Naim heeft een heel aparte sound en wijkt behoorlijk af van Musical Fidelity etc vind ik. Deze verschillen kunnen zowel positief als negatief worden beoordeeld. Sommige klagen juist van luistermoeheid bij Naim andere vinden de drive van Naim juist heel erg lekker.

Gelukkig voor Jan vind hij het lekker!

Veel plezier met de Naim, je bent nu helemaal klaar, geen upgrade mogelijkheden meer, dus lekker genieten!
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Joris1971

Citaat van: frank2 op juli 15, 2012, 17:39:05
Je hoeft het niet te geloven, als je het hoort weet je het zeker...

dat je een klein verschil kan horen, ben ik met je eens, maar om nu dat verschil gelijk in het kwadraat te zetten is gewoon regelrechte onzin.

Maro

Citaat van: Poldo op juli 15, 2012, 18:46:29
De Naim heeft een heel aparte sound en wijkt behoorlijk af van Musical Fidelity etc vind ik. Deze verschillen kunnen zowel positief als negatief worden beoordeeld. Sommige klagen juist van luistermoeheid bij Naim andere vinden de drive van Naim juist heel erg lekker.

Gelukkig voor Jan vind hij het lekker!

Veel plezier met de Naim, je bent nu helemaal klaar, geen upgrade mogelijkheden meer, dus lekker genieten!

Geen upgrade mogelijkheden meer..?..  :yawnee:  zou niet best zijn zeg....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Poldo

Citaat van: Maro op juli 15, 2012, 18:56:28
Geen upgrade mogelijkheden meer..?..  :yawnee:  zou niet best zijn zeg....

Volgens mij kan de Uniti niet worden uitgebreid met een extra voeding.
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Maro

Er is nog een hele wereld buiten Naim om volgens mij hoor.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Poldo

Citaat van: Maro op juli 15, 2012, 19:00:12
Er nog een hele wereld buiten Naim om volgens mij hoor.

Klopt.....maar dan zou je geen Uniti moeten kopen.
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Maro

Wat een onzin, je kunt dit ding toch weer op MP gooien en bv eem Meridian oid kopen... :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Poldo

Citaat van: Maro op juli 15, 2012, 19:02:29
Wat een onzin, je kunt dit ding toch weer op MP gooien en bv eem Meridian oid kopen... :D

Dat kan zeker!  ;D
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli 15, 2012, 18:25:55
Dat schrijft Jan niet, dat vindt Jan niet, Jan is enthousiast over de Naim klank die hem (begrijpelijkerwijs)  erg aanspreekt. Sommigen onder ons lezen echt wat ze willen lezen.
Wil je een lekker bakkie koffie? Het is hier een goede gewoonte om daar samen  van te genieten :coffee:

Inderdaad Theo, zo is het  ;)
Verder is het absoluut niet zo dat ik ''merkengeil'' ben en op grond daarvan niet onderbouwde superlatieven ga uiten, wat overigens in andere topics wel gebeurt  :-X  Sterker nog, het merk Naim is een merk wat ik in het verleden min of meer links heb laten liggen doordat het mij in meerdere cosmetische en technische aspecten niet aansprak. Over de performance heb ik nooit objectief kunnen en mogen oordelen omdat ik het simpelweg nooit beluisterd heb.
Het boeit mij dan ook totaal niet dat er personen zijn die blijkbaar een antipathie hebben tegen een merk (blijkbaar Naim in dit geval ;))
In mijn geval geeft Naim mij gelukkig wel de sound die IK graag wil horen en mijn ex M6i deed dat ook, alleen met een ander soort klanksignatuur.

Wat ik wel triest vind is het feit dat er altijd weer personen blijken te zijn die er genoegen in scheppen om andermans euforie of tevredenheid gebaseerd op PERSOONLIJKE ERVARINGEN onderuit te schoffelen en dan ook nog eens door niet goed te lezen verkeerde interpretaties gaan ventileren.
Als er hier in het topic door bepaalde sympathieke en welwillende mensen mij gevraagd wordt mijn luisterindrukken met de Superuniti te plaatsen dan doe ik dat, en dan op mijn manier en op basis van wat MIJN oren horen in MIJN situatie. Een zogenaamde negatieve uitlating over een Superuniti in het Marantzforum laat mij overigens geheel koud, een liefhebber van de Marantz sound zal nooit een liefhebber zijn/worden van de Naim sound, dus volledig subjectief en niet relevant m.i.
Verder vind ik het wel opvallend dat er nu mensen reageren die normaal gesproken nooit een (zinnige) bijdrage leveren in dit topic ;)
Vraag mij wel eens af wat de drijfveer achter dit soort ''acties'' is......  Als je het niet aanstaat wat je leest dan switch je toch gewoon naar een ander topic waar je wel dingen kan lezen die je bevallen ??
In het topic van Frank zijn het ook constant dezelfde personen die andere forumgebruikers niet in hun waarde laten en hun opgedane eigen ervaringen compleet van tafel vegen als klinkklare onzin.

En ja, er is ook een nog een hele wereld buiten Naim om: wil je dat ik even een opsomming doet van wat er hier in huis allemaal al heeft staan te spelen aan verschillende merken.....?
Helaas geen Meridian, hoe stom kon ik zijn om dit nooit in huis te hebben gehad :withstupid: O0
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Poldo op juli 15, 2012, 18:46:29
De Naim heeft een heel aparte sound en wijkt behoorlijk af van Musical Fidelity etc vind ik. Deze verschillen kunnen zowel positief als negatief worden beoordeeld. Sommige klagen juist van luistermoeheid bij Naim andere vinden de drive van Naim juist heel erg lekker.

Gelukkig voor Jan vind hij het lekker!

Veel plezier met de Naim, je bent nu helemaal klaar, geen upgrade mogelijkheden meer, dus lekker genieten!

Gaat zeker lukken Robert, hoef je niet bang voor te zijn ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Wist niet dat je kwaad zou worden maar ik trek wel de conclusie dat ik niet onder de noemer "fijne mensen" val in jouw beleveing :D. Gelukkig niet denk ik dan.

Ik zal jullie "fijne mensen"  ;) verder met rust laten. Saluut!!  :yawnee:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

YamahaRXV

Citaat van: Maro op juli 15, 2012, 20:28:20
Wist niet dat je kwaad zou worden maar ik trek wel de conclusie dat ik niet onder de noemer "fijne mensen" val in jouw beleveing :D. Gelukkig niet denk ik dan.

Ik zal jullie "fijne mensen"  ;) verder met rust laten. Saluut!!  :yawnee:

''Jullie'' is meervoud toch.....?
Niemand hoeft/moet ''hier'' weg, zolang het maar gezellig blijft  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli 15, 2012, 20:36:34
''Jullie'' is meervoud toch.....?
Niemand hoeft/moet ''hier'' weg, zolang het maar gezellig blijft  ;)
Helemaal mee eens Jan ;)  Mmmmm alhoewel ::) dat woordje "Saluut" is toch wel een pakkend stukje tekst zeg :D
Enne....hebben "ze" ;D een keer de kans om bij ergens bíj te horen, laten "ze" de kans glippen :D

garmtz

Leuk om je bevindingen te lezen YamahaRXV! Probeer maar geen Cardas Golden Power of Naim Powerline op de SU... Straks wil je dan weer upgraden... ;)

EDIT: en tof dat je bevindingen wilde delen over de Ocos kabels. Verrassend!

YamahaRXV

Citaat van: twani op juli 15, 2012, 20:53:01
Helemaal mee eens Jan ;)  Mmmmm alhoewel ::) dat woordje "Saluut" is toch wel een pakkend stukje tekst zeg :D
Enne....hebben "ze" ;D een keer de kans om bij ergens bíj te horen, laten "ze" de kans glippen :D

;) ;D  Ach meneer Maro oftewel de ''Global Moderator'' van het Marantz forum zit nu zijn blijkbare antipathie tegen Naim uit te spreken op het Marantz forum.
Heb wel begrepen dat ik daar een beetje als ''gek'' verklaard wordt omdat ik een niet al te misselijke M6i weggedaan heb  ;D
Altijd leuk als je zelf nog een actief account heb daar en ook op de hoogte gehouden wordt van het nieuws door bekenden die op dit forum actief zijn  ;)  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

 :clapping:  en dat noemt zich een fijn mens....beetje kinderachtig loeren op het andere forum en hier met je vriendjes je gelijk halen. ;)


Oh ja ik was hier niet meer welkom......
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

YamahaRXV

Citaat van: garmtz op juli 15, 2012, 21:10:23
Leuk om je bevindingen te lezen YamahaRXV! Probeer maar geen Cardas Golden Power of Naim Powerline op de SU... Straks wil je dan weer upgraden... ;)

EDIT: en tof dat je bevindingen wilde delen over de Ocos kabels. Verrassend!

Deze bedoel je Garmtz  ;) Prijzig netkabeltje trouwens.... ;D



Wat betreft mijn bevindingen met de Ocos kabel: uiteraard geen probleem om dit te delen ;)
Verrassend: tja, de Ocos klinkt (in de meeste gevallen) indrukwekkender als dat zijn uiterlijk doet vermoeden.
Aankomende week zal ik nog een keer een ''second opinion'' doen met de Naim kabels, maar ik denk niet dat mijn mening herzien gaat worden  :angel:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8