A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

In de hulpverlening (laatst activiteitenbegeleider met mensen met psycho-sociale problemen, daarvoor bij Bureau Jeugdzorg), een werkveld waar wel behoefte is aan mensen. Ik merk dat die setting me minder ligt en zou op den duur voor mezelf willen beginnen. Maar de schoorsteen moet ook roken. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een administratieve baan met veel klantcontacten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Mmmmm interessante hoek waar je uit komt Bas, veel werk in deze tijd ook, tenminste dat is het 1e gevoel dat bij me opkomt. Vaak ook drugsgerelateerd denk ik? (en dus zwaar)
Als ik vervolgens de richting bekijk waar je jezelf heen wilt mannouvreren kan ik daarover vanuit m`n eigen werksituatie (Motorhuis auto dealers, Multilease, Multirent, Multi energy, Motorhuis Autoschade) wél vertellen dat dat de hoek is waarin momenteel ontzettend word gesneden door de beleidsbepalers bij ons. Alle overbodige (en helaas zelfs minder overbodige) administratieve functies worden domweg weggesanneerd. Is ook een noodzakelijk verhaal wil je als bedrijf overeind blijven in deze tijd. 
Misschien leest er wel iemand mee hier Bas, die jouw scherpe kijk op bepaalde zaken is opgevallen en direct in contact wil treden met je ;) ;D


Bas Akkerman

Komt goed hoor, liever alleen vandaag dan morgen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Zou het zo kunnen zijn Bas dat je naar mijn ex SL RG14 Edition hebt geluisterd? Een zilveren exemplaar van eind 2009 in 2010 trim is het...
Wat veel mensen niet weten is dat een vroeger RG14 toch wel wat anders klinkt dan een later exemplaar.
Rolf Gemein tuned op dezelfde basis en met een vrijwel ongewijzigd uiterlijk al vele jaren door op hetzelfde apparaat.

Bas Akkerman

Ik heb bij Studio Alkmaar geluisterd, heb je hem daar ingeleverd en zo ja wanneer? Volgens mij was het trouwens geen demo, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. Nu ik even graaf in mijn geheugen kwam er volgens mij iemand langs die avond die een demo RG14 kwam ophalen, dus ik denk haast van niet.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op mei 18, 2012, 21:49:42
Maand of 3 terug..............
Ok. In hoeverre is de nieuwe versie verschillend?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Préboard, voeding en allerlei kleinere zaken die lastig aantoonbaar zijn. Rolf Gemein is een fijnslijper die kiest voor evolutie ipv. revolutie. Dit zorgt ervoor dat hoe meer bouwjaren er tussen 2 exemplaren zitten hoe groter de verschillen zijn.
Het enige wat er voor mij bij deze versterker echt uitsprong was de enorme snelheid van het ding, misschien ook direct de reden voor mijn korte huwelijk met de versterker alhoewel ik hem toch wel fijn vond. Wat miste ik dan... body in de stemmen en de houtkleuren van de instrumenten, iets te klynisch voor mijn smaak. De bouwkwaliteit overigens was "outstanding"..

Theo

Deleted Member 2

Zouden er al ontwikkelingen en zeker ervaringen zijn met de dac-keuze van Jan? Heb je gezien dat er ook een Extremo north star aangeboden wordt op hifi.nl?

Groet,

Henk

Bas Akkerman

Citaat van: twani op mei 19, 2012, 10:26:24
Préboard, voeding en allerlei kleinere zaken die lastig aantoonbaar zijn. Rolf Gemein is een fijnslijper die kiest voor evolutie ipv. revolutie. Dit zorgt ervoor dat hoe meer bouwjaren er tussen 2 exemplaren zitten hoe groter de verschillen zijn.
Het enige wat er voor mij bij deze versterker echt uitsprong was de enorme snelheid van het ding, misschien ook direct de reden voor mijn korte huwelijk met de versterker alhoewel ik hem toch wel fijn vond. Wat miste ik dan... body in de stemmen en de houtkleuren van de instrumenten, iets te klynisch voor mijn smaak. De bouwkwaliteit overigens was "outstanding"..

Theo
Ok, dezelfde eigenschappen dus die ik hoorde. Wel goed om te weten, want ik heb toch altijd wat twijfel. Ik hoor dingen en maak daaruit een beslissing. Maar als ik het zo hoor, klopt dat wel.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op mei 19, 2012, 12:38:46
Zouden er al ontwikkelingen en zeker ervaringen zijn met de dac-keuze van Jan? Heb je gezien dat er ook een Extremo north star aangeboden wordt op hifi.nl?

Groet,

Henk

Ja en ja  ;)
PM je t.z.t. wel even Henk ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op mei 19, 2012, 14:31:40
Ja en ja  ;)
PM je t.z.t. wel even Henk ;)
PM'en!? Niks daarvan! Die ervaringen deel je toch wel met ons gewaardeerde forumgenootjes. ;D Nee hoor, PM jij maar dat het een lieve lust is.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op mei 20, 2012, 10:37:44
Jan gaat ondergronds ;D
:police:
Tenzij het voor een dedicated HT- of stereoruimte is. Dan wens ik hem veel succes en plezier.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: twani op mei 20, 2012, 10:37:44
Jan gaat ondergronds ;D
Een collega heeft onder de oprit naar zijn huis een betonnen bak laten plaatsen voor HT. Het geeft een zeer onbehagelijk opgesloten gevoel. Deed me herinneren aan de tijd van de dienstplicht als men vertelde dat er weer wat russen deze kant op zouden komen :bored: :sarcasm: :sneaky: :yawnee:

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op mei 20, 2012, 14:06:50
Een collega heeft onder de oprit naar zijn huis een betonnen bak laten plaatsen voor HT. Het geeft een zeer onbehagelijk opgesloten gevoel. Deed me herinneren aan de tijd van de dienstplicht als men vertelde dat er weer wat russen deze kant op zouden komen :bored: :sarcasm: :sneaky: :yawnee:
En dan Das Boot op vol volume gaan kijken.  :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op mei 20, 2012, 15:21:25
Of
Der Untergang ;D
Haha, inderdaad. En toch denk ik wel dat het went hoor. Mijn ouders hebben een tijdje in de kelder geslapen (helemaal aangepast als slaapkamer hoor, dus geen donker, koud en nat hol) en dat was eigenlijk best fijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op mei 20, 2012, 16:45:14
Yep, met de geplande bezigheden...... ;)


Met goed gezelschap  :smile:

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op mei 20, 2012, 17:07:09
Met goed gezelschap  :smile:

De vingerafdrukken van de hifi.nl medewerkers zitten er nog op......... ;)
Het exemplaar wat ik hier heb staan komt van de importeur en is gebruikt voor de recensie die te lezen was op hifi.nl  8)
(net als de set van Jumping Jack trouwens ;D)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dirk

Citaat van: YamahaRXV op mei 20, 2012, 17:51:03
De vingerafdrukken van de hifi.nl medewerkers zitten er nog op......... ;)
Het exemplaar wat ik hier heb staan komt van de importeur en is gebruikt voor de recensie die te lezen was op hifi.nl  8)
(net als de set van Jumping Jack trouwens ;D)
mooi ding, al blijf ik die aansluiting voor de hoofdtelefoon bizar vinden, zo midden in/onder het display...het blijven wel eigenwijze Italianen ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

YamahaRXV

Citaat van: Dynky op mei 20, 2012, 17:59:16
mooi ding, al blijf ik die aansluiting voor de hoofdtelefoon bizar vinden, zo midden in/onder het display...het blijven wel eigenwijze Italianen ;)

Daar heb je helemaal gelijk in ;)
Gelukkig klinkt hij wel erg lekker  :P
Heb hier ook z,n grotere (en duurdere) broer staan: de USB DAC 32

Ondanks familie toch wezenlijke karaktertrekken verschillen  ;)
Duurder hoeft niet altijd beter te zijn.......
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Jan, heb je nu ook Squeezeserver draaien? en waarop?   Veel plezier, ziet er spannend uit!
Bedankt ook nog voor je aanbod mbt de Kimber kabels maar ik wil geen jumperachtige oplossing, daarvoor heb ik juist de Atlas aangeschaft.