A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: AbZ op maart 22, 2012, 22:02:45
I plead guilty  :satisfied: 
(maar 't is niet zo ernstig als je wellicht zou denken omdat ik vaak tevreden ben met wat ik heb)

Wou je trouwens nog die mihoen van 47Labs uitproberen?  Heb ik nog wat van liggen.
(moest ff zoeken maar zie reply #194)  Wel erg dun voor een LS kabel vind ik.
Jij leest écht alles Ab :clapping: Dat was organiek wel het plan ja. Mijn huidige "snoertje" de Atlas Equator Biwire MK2 is overigens 1/2 stranded en half Solid core en heeft dus iig. 50% van de opbouw van de OTA onder z`n leden, schijnt goed te zijn voor snelheid en coherentie (zegt men, maar kan ik zélf verder niet technisch onderbouwen)
Bij Atlas roept men dat hoog en laag beiden een verschillend soort kabel nodig hebben. Het solid core gedeelte zit bij mij op de bass overigens.............

YamahaRXV

En daar is tie eindelijk..... :clapping: :headbanging:  ''Vers van de pers''

Musical Fidelity heeft gratis M1 CLiC app.
Gepost op in de categorie Algemene Informatie - Permalink
Met de onlangs geïntroduceerde M1CLiC die de brug slaat tussen high-end en de digitale toekomst haal je eigenlijk drie apparaten ineens in huis; een geïntegreerde M1DAC, een voorversterker en een draadloze streamer/netwerkspeler. Deze veelzijdige allesspeler is daarom onlangs bekroond met de EISA Award 2011-2012 voor beste Europese Netwerk Muziekspeler. Door de immense populariteit van deze Universal Music Controller, zoals Musical Fidelity hem zelf noemt en iOS apparaten als de iPhone, iPod Touch en iPad kon een speciale app niet uitblijven.
Vanaf vandaag kan de Musical Fidelity App voor de M1 CLiC gratis gedownload worden uit de App Store. Niet alleen kunnen meerdere M1CLiCs bediend worden, ook kunnen Media Servers en alle andere functionaliteiten van de M1CLiC, zoals volume en internetradio benaderd en bediend worden.

De MF App is te downloaden via deze links:
iPad: http://itunes.apple.com/nl/app/musical-fidelity/id ...
iPhone: http://itunes.apple.com/nl/app/musical-fidelity-hd ...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 23, 2012, 23:09:00
En daar is tie eindelijk..... :clapping: :headbanging:  ''Vers van de pers''

Musical Fidelity heeft gratis M1 CLiC app.



Dat is goed nieuws (als je een apple device hebt). Nog geen nieuws voor de almaar groeiende groep van Android devices! >:(

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 23, 2012, 23:09:00
En daar is tie eindelijk..... :clapping: :headbanging:  ''Vers van de pers''

Musical Fidelity heeft gratis M1 CLiC app.
Gepost op in de categorie Algemene Informatie - Permalink
Met de onlangs geïntroduceerde M1CLiC die de brug slaat tussen high-end en de digitale toekomst haal je eigenlijk drie apparaten ineens in huis; een geïntegreerde M1DAC, een voorversterker en een draadloze streamer/netwerkspeler. Deze veelzijdige allesspeler is daarom onlangs bekroond met de EISA Award 2011-2012 voor beste Europese Netwerk Muziekspeler. Door de immense populariteit van deze Universal Music Controller, zoals Musical Fidelity hem zelf noemt en iOS apparaten als de iPhone, iPod Touch en iPad kon een speciale app niet uitblijven.
Vanaf vandaag kan de Musical Fidelity App voor de M1 CLiC gratis gedownload worden uit de App Store. Niet alleen kunnen meerdere M1CLiCs bediend worden, ook kunnen Media Servers en alle andere functionaliteiten van de M1CLiC, zoals volume en internetradio benaderd en bediend worden.

De MF App is te downloaden via deze links:
iPad: http://itunes.apple.com/nl/app/musical-fidelity/id ...
iPhone: http://itunes.apple.com/nl/app/musical-fidelity-hd ...

Me happy :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

twani

Musical Fidelity!     "It`s Alive And Cliccing" ;D  En hij was al zo fijn in de bediening :clapping:

Je bent er trouwens snel bij Jan, je bent me weer te vlug af :devil: :devil:

Deleted Member 2

Citaat van: twani op maart 24, 2012, 11:38:54
Musical Fidelity!     "It`s Alive And Cliccing" ;D  En hij was al zo fijn in de bediening :clapping:

Je bent er trouwens snel bij Jan, je bent me weer te vlug af :devil: :devil:

Met Jan in de buurt kan je geen oog dicht doen. Hij belaagt me zelfs al via de telefoon om over audio te praten :devil:  ;D

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart 24, 2012, 12:25:39
Tssssssssss.
06-5....... ;) Lijkt me wel gezellig, toch? Of belt ie je om 3 uur 's nachts, omdat de muziek dan zo lekker klinkt in zijn stille huis?  :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op maart 24, 2012, 13:59:21
06-5....... ;) Lijkt me wel gezellig, toch? Of belt ie je om 3 uur 's nachts, omdat de muziek dan zo lekker klinkt in zijn stille huis?  :smile:

Is ook heel gezellig hoor... ;D Jan is immers ook een trouwe bezoeker van "De koffiecorner voor fijne mensen" 8) ;D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 24, 2012, 11:58:58
Met Jan in de buurt kan je geen oog dicht doen. Hij belaagt me zelfs al via de telefoon om over audio te praten :devil:  ;D

;D ;D ;) Heb nog even gekeken,maar het was toch een dikke 45 minuten dat we over onze wederzijdse hobby hebben zitten praten :o  En dan te bedenken dat ik nog steeds op mijn werk zat tijdens ons gesprek :crazy:  Aankomende week bel ik je toch weer voor een ''listening meet en greet'' in Oebele :angel:
Ben trouwens net thuis gekomen van een luistersessie in de spirituele wereld..... ;) ;D   Een enigzins ''aparte'' belevenis (voor wat ik er aan meegekregen heb) met overigens zeer ''chille'' relaxte mensen :yin-yang:

@Theo  Ik ben gek op primeurs en het doet mij stiekem toch wel goed dat ik jou als fanatieke Clic bezitter/luisteraar voor was..... :headbanging: ;D
Eigenlijk was het puur toeval dat ik het stukje las over de MF app. Ik zat enigzins duf en slaperig (wat wil je na een lang telefonisch gesprek met een HT forumgenoot ;D) achter de laptop op de site van Viertron te kijken en was meteen weer wakker bij het zien van het nieuws over de langverwachte app voor de Clic, die tot op heden trouwens zeer fijn werkt :clapping:

Zoals ik net al aangaf in mijn quote op Henk z,n reactie ben ik op het moment van schrijven zo,n half uurtje terug van een uitgebreide luistersessie bij een redelijk gerenommeerde audiozaak in Hiversum voor het luisteren van de Audio Physic Tempo 25.
Met enigzins licht aanwezige vooroordelen (door de zeer gevarieerde en uiteenlopende meningen over A.P.) stapte ik binnen in de luisterruimte waar de hoogglans zwarte tempo 25,s al stonden te spelen, gevoed door een m.i. zeer mooie set van Moon (de i600 versterker en de 650 ? dac/transport). Met een lekkere cappuchino in de hand en zittend op de bank ben ik eerst eens uitgebreid gaan luisteren naar de set up zoals die stond te spelen.
De eerste indrukken waren zeker niet verkeerd; een groot stereobeeld met veel diepte en ruimtelijkheid,maar vooral een laagweergave die ik ondanks de soms negatieve meningen op dit punt zeer strak vond klinken.
Het laag was absoluut niet bonkerig,maar strak en vooral dynamisch snel.
Het merk Moon heb ik altijd al met redelijk aanwezige interesse gevolgd en ik was dan ook benieuwd of deze set mij nu echt kon bekoren ::)
Ondanks de eerdere positieve dingen die ik beschreef vond ik de hoogweergave niet echt open en sprankelend, iets wat ik normaal gesproken toch eigenlijk wel gewend ben van Audio Physic.
Een enigzins teleurgesteld gevoel bekroop mij en ik vroeg mij af of de Moon versterker/cd speler hier wel zo,n grote impact op kon hebben. Het antwoord hier op kwam al snel na het aansluiten van mijn meegenomen M6i versterker i.c.m. de aanwezige Moon cd speler.  In eens was er sprankeling en levendigheid, volop (micro)detail en een ruimtelijkheid die de Moon versterker niet leverde.
Het bekende ''doek'' over de speakers werd weggetrokken en ik was compleet verrast over de duidelijk hoorbare verschillen tussen beide versterkers.
De M6i toonde met de Tempo 25,s een sterk aanwezige autoriteit,nog strakkere laagweergave en een zeer brede en diepe soundstage met hoog live gevoel.

Waar ik eerst dacht dat een PMC Twenty 24 mogelijk ''mijn speaker'' zou kunnen zijn, moet ik nu bekennen dat de Tempo 25 toch weer op ''mijn lijstje'' terug is gekomen :o ;)
Een vergelijking tussen beide speakers zij aan zij hier thuis bij mij moet maar snel plaatsvinden ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Hey Jan :pompom: Ik heb de app op m`n telefoon gezet, snap alleen de opmerking niet dat je bij het 1e gebruik de Clic NIET in Standby mag hebben :crazy:
De M6i is al bij al een echte All Rounder die het (mede door z`n stabiliteit) met alle luidsprekers wél kan vinden.
Z`n technisch behoorlijk identieke voorganger, de A5,5 werd niet voor niets in het blad Audio in een grote versterker test als een "Verstarker für Alle" omschreven...
Het thuis proberen van de Tempo 25 is bij deze luidsprekers een echte must, in sommige akoestieken een ramp in andere het Nirvana, vandaar de vaak nogal "wispelturige" berichtgeving over AP.
Mbt. de WAF kan er weinig duiscussie onstaan, AP is gewoon echt mooi en igv de 25 ed. ook voorzien van die mooie SCC of SSC :crazy: )(wat was het ook alweer ;D) outriggers en WBT terminals als ik het wel heb...........Ben benieuwd Jan ::)

Deleted Member 2

Was het in de kleine ruimte? Dus recht tegenover de trap?

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 24, 2012, 21:42:43
Was het in de kleine ruimte? Dus recht tegenover de trap?

Yep,correct ;)  De ingang van de luisterruimte ligt recht tegenover een vitrine kast met bijzondere dingen zoals dit ;)



@Theo, iets voor jou ?  ;) ;D
Heb er hier eentje achter mij op de bank zitten die serieus geinteresseerd is.......   :wacko: :angel:
Heeft normaal nooit zin om mee te gaan naar audio georienteerde bezoekjes van mij, maar nu wil ze bij een mogelijk volgend bezoek mee :eh: :o

p.s. ik krijg morgen een heuse stadsgenoot van je op luister visite ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 24, 2012, 22:23:23
Yep,correct ;)  De ingang van de luisterruimte ligt recht tegenover een vitrine kast met bijzondere dingen zoals dit ;)



@Theo, iets voor jou ?  ;) ;D
Heb er hier eentje achter mij op de bank zitten die serieus geinteresseerd is.......   :wacko: :angel:
Heeft normaal nooit zin om mee te gaan naar audio georienteerde bezoekjes van mij, maar nu wil ze bij een mogelijk volgend bezoek mee :eh: :o


Ai, dat wordt gevaarlijk Jan......

Ga je twee of drie klankschalen aanschaffen? >:D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Ik zag iets over Plamenco plafonds. Ze spannen doek strak op een raamwerk dat tegen het oude plafond wordt aangebracht. Het zou een goede akoestische werking moeten hebben. Ik meen dat toen ik bij je was dat je al iets opmerkte over het bestaande plafond in het keukengedeelte.

Het begint op een commercial te lijken. stoppen nou :-X ;D

Veel plezier en succes met de luistersessie vandaag! Ben benieuwd naar de ervaringen.

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 24, 2012, 22:23:23
Yep,correct ;)  De ingang van de luisterruimte ligt recht tegenover een vitrine kast met bijzondere dingen zoals dit ;)



@Theo, iets voor jou ?  ;) ;D
Heb er hier eentje achter mij op de bank zitten die serieus geinteresseerd is.......   :wacko: :angel:
Heeft normaal nooit zin om mee te gaan naar audio georienteerde bezoekjes van mij, maar nu wil ze bij een mogelijk volgend bezoek mee :eh: :o

p.s. ik krijg morgen een heuse stadsgenoot van je op luister visite ;)
Dorpsgenoot bedoel je ;D, je moet Zandvoort maar beter niet overschatten waarbij je vooral de natuur, het loslopend wild in die natuur, alsmede het zomers op het strand loslopend (losgeslagen?) wild kan waarderen, verder is Zandvoort niet zoveel. Oh ja het circuit natuurlijk, als race liefhebber en licentie houder natuurlijk ook mijn fovoriete stekkie hemelsbreed 300 meter bij mij huis weg ;)

Veel plezier vandaag.

Theo

YamahaRXV

Citaat
Dorpsgenoot bedoel je ;D, je moet Zandvoort maar beter niet overschatten waarbij je vooral de natuur, het loslopend wild in die natuur, alsmede het zomers op het strand loslopend (losgeslagen?) wild kan waarderen, verder is Zandvoort niet zoveel. Oh ja het circuit natuurlijk, als race liefhebber en licentie houder natuurlijk ook mijn fovoriete stekkie hemelsbreed 300 meter bij mij huis weg ;)

Veel plezier vandaag.

Theo

;D ;D :tongue2: ;)  Theo, vanmiddag een plezierige luistersessie gehad met je dorpsgenoot; aardige spontane en vriendelijke mensen die Zandvoorters  ;);D
De Leema pulse versterker met Leema stream cd speler combineerde lekker met mijn inmiddels ex Focals en dus ging er een tevreden audio liefhebber uit Zandvoort weer afgeladen huiswaarts met een mooie set Focal,s  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 25, 2012, 10:26:42
Ik zag iets over Plamenco plafonds. Ze spannen doek strak op een raamwerk dat tegen het oude plafond wordt aangebracht. Het zou een goede akoestische werking moeten hebben. Ik meen dat toen ik bij je was dat je al iets opmerkte over het bestaande plafond in het keukengedeelte.

Het begint op een commercial te lijken. stoppen nou :-X ;D

Veel plezier en succes met de luistersessie vandaag! Ben benieuwd naar de ervaringen.

Wel mooi hoor Henk dat Plameco systeem, maar ook heeeeeel erg prijzig.
Heb al voorzichtig een berekening (online) laten doen, maar voor het aantal m2,s  t.b.v. mijn woonkamer en keuken zit ik al op de prijs van een set nieuwe PMC 24,s of Tempo 25,s :crazy:
Als er hier een andere set speakers staat (ben nu even ''speakerloos'' ;)) dan gaan we eens aan de slag met wat dempende wanddecoratie om zo wat flutterecho etc. te reduceren.
Die luisterruimte in hilversum was wel voorzien van een hoog plafond,maar was m.i. toch ook niet helemaal perfect hoor. (desondanks klopte ''het plaatje'' wel goed)
Veel harde kale wanden, laagpolig carpet en een oude deken over de bank/sweetspot ;) ;D
Wat mij wel opviel was dat er in de hoeken een soort van stoffen cilindervormige zuilen stonden met daarboven van die electronische room optimalizer kastjes ?
Deze kastjes heb ik wel eens voorbij zien komen in een nieuwsbrief van Antoine Pouwels van Peacock Audio, maar daarna niet meer tegengekomen. :huh2:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 25, 2012, 21:36:28
Wel mooi hoor Henk dat Plameco systeem, maar ook heeeeeel erg prijzig.
Heb al voorzichtig een berekening (online) laten doen, maar voor het aantal m2,s  t.b.v. mijn woonkamer en keuken zit ik al op de prijs van een set nieuwe PMC 24,s of Tempo 25,s :crazy:
Als er hier een andere set speakers staat (ben nu even ''speakerloos'' ;)) dan gaan we eens aan de slag met wat dempende wanddecoratie om zo wat flutterecho etc. te reduceren.
Die luisterruimte in hilversum was wel voorzien van een hoog plafond,maar was m.i. toch ook niet helemaal perfect hoor. (desondanks klopte ''het plaatje'' wel goed)
Veel harde kale wanden, laagpolig carpet en een oude deken over de bank/sweetspot ;) ;D
Wat mij wel opviel was dat er in de hoeken een soort van stoffen cilindervormige zuilen stonden met daarboven van die electronische room optimalizer kastjes ?
Deze kastjes heb ik wel eens voorbij zien komen in een nieuwsbrief van Antoine Pouwels van Peacock Audio, maar daarna niet meer tegengekomen. :huh2:

Ik durfde het bijna niet te vragen Jan, maar je bent nu écht Koos Speakerloos dus ;D  Vanuit mijn recente verleden met het blikseminslag verhaal kan ik je melden dat je daar al heel snel ongelukkig van wordt :devil: :devil:  Niet even de dag van je af laten glijden s`avonds met een mooi stuk muziek vond ik toen heel zwaar weet ik nog. Zelfs Monique miste het toen ;)
Zijn de Apees trouwens wel in Pianolak zwart leverbaar? Dacht alleen in Black Ash maar weet dat niet zeker...

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 25, 2012, 21:44:26
Ik durfde het bijna niet te vragen Jan, maar je bent nu écht Koos Speakerloos dus ;D  Vanuit mijn recente verleden met het blikseminslag verhaal kan ik je melden dat je daar al heel snel ongelukkig van wordt :devil: :devil:  Niet even de dag van je af laten glijden s`avonds met een mooi stuk muziek vond ik toen heel zwaar weet ik nog. Zelfs Monique miste het toen ;)
Zijn de Apees trouwens wel in Pianolak zwart leverbaar? Dacht alleen in Black Ash maar weet dat niet zeker...

Inderdaad Koos Speakerloos (altijd nog beter dan Koos Spee.... :-X ;))
Dat mijn speakers verkocht zijn is op zich wel mooi natuurlijk, want inruilen (voor een voor mij acceptabele prijs) is niet altijd gewenst bij de meeste audio zaken.
De A.P. Tempo 25,s die ik beluisterd heb in Hilversum zijn uitgevoerd in het zeer mooie hoogglans zwart en deze zijn voor een redelijk interessante prijs te koop als ik zou willen. (nw.pr. is € 4400,00 voor hoogglans wit en zwart).  De luisterervaring die ik zaterdag had met de Tempo 25 was erg positief en het maakt het er voor mij niet makkelijker op om een keus te maken tussen deze A.P.,s en de PMC 24,s.
Inmiddels heb ik wat rond gebeld en kan ook een nauwelijks ingespeelde demoset PMC 24,s kopen met een interessante korting, enige probleem hierbij is dat deze uitgevoerd zijn in de notenhout kleur en daar is mijn vriendin zeker geen liefhebber van...... :-X  Ook heb ik inmiddels begrepen dat de levertijd van hoogglans zwarte PMC,s op kan lopen tot zo,n dikke twee maanden en daar heeft Janneman geen zin aan.

Al met al wordt het er dus niet makkelijker op. De PMC,s laten spuiten in hoogglans kleur is evt. ook nog een optie (PMC dealer Zwaard laat dit trouwens ook doen in goed overleg met de PMC importeur)
Als het aan m,n vriendin zou liggen dan hadden hier vandaag al een paar mooie hoogglans zwarte speakers met HHCM en HHCT units gestaan. Over een hoge W.A.F. gesproken..... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik snap de vrouw "achter" de WAF wel, de Apees zijn wel haast een meubelstuk. Deze echter niet kopen zonder thuis beluisteren Jan! Dat wist je inmiddels wel denk ik, voor de zekerheid toch nog een keer geroepen  ;).   En vwb. die Spee, dat vind ik toch een moralistische L@L zeg.......

Deleted Member 2

Citaat van: twani op maart 26, 2012, 12:13:37
En vwb. die Spee, dat vind ik toch een moralistische L@L zeg.......

Verschrikkelijk die man. Ze hebben hem nu geëxporteerd naar Suriname om daar zijn "zegenrijke" werk te doen. :police:
Nou valt er op het gebied van verkeersveiligheid wel iets te verbeteren in dat land. En helaas niet alleen op het gebied van verkeersveiligheid. O0
Ik ben benieuwd hoe zijn maatregelen daar uitpakken. Ze hebben daar zo hun eigen methodes om maatregelen die hen niet zo goed uitkomen te managen ;D

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 25, 2012, 22:20:55
Inderdaad Koos Speakerloos (altijd nog beter dan Koos Spee.... :-X ;))

Ach jan, misschien deze week nog een luistersessie in Oebele waar je de schade weer een beetje kan goedmaken..

Leuk om je enthousiasme te lezen over de AP's. Boudewijn de Groot zingt hier op de achtergrond: Laat je niet misleiden! Als dat geen toeval is. Ik onderschrijf volledig de opmerking van Theo om niet te zwichten voor "WAF" (hoe mooi en zoet gevooisd dat ook moge zijn 8)).

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 26, 2012, 12:27:48
Ach jan, misschien deze week nog een luistersessie in Oebele waar je de schade weer een beetje kan goedmaken..

Leuk om je enthousiasme te lezen over de AP's. Boudewijn de Groot zingt hier op de achtergrond: Laat je niet misleiden! Als dat geen toeval is. Ik onderschrijf volledig de opmerking van Theo om niet te zwichten voor "WAF" (hoe mooi en zoet gevooisd dat ook moge zijn 8)).

@Henk en Theo  Ik ben van plan om aankomend weekend beide sets hier thuis te krijgen, dus zowel de A.P.,s als de PMC Twenty 24,s. Ben benieuwd hoe beide speakers hier gaan klinken :P
Henk, mocht je toevallig in de buurt zijn dan ben je van harte welkom om ook een kritisch en deskundig oordeel te vellen ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8