Samsung galaxy S2 discussie

Gestart door Dirc, mei 17, 2011, 20:21:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dru

Citaat van: reza op augustus 10, 2011, 23:40:46
Wat ik wel vervelend is, is het lange opladen van de SSGS 2. Ik was vanmiddag bij mijn zwager die een Iphone vier heeft. Ik even gekeken en de batterij was bijna op bij hem.
Ik laat hem wel even op zei hij, na een half uur stond hij alweer op 50% terwijl hij er met 8% in ging?
Mijn Galaxy doet er bijna drie uur over om helemaal op te laden?

Daar heb ik geen last van.
Al een andere oplader geprobeerd?
Sowieso duurt het opladen via een usb poort van een computer langer (minder stroom).

T_I

Dat kan aan de firmware van de SGS2 liggen. Ik heb niet echt op de laadtijd gelet, maar deze leek binnen een uur opgeladen te zijn. (ik weet wel dat de laatste lading het 17 dagen, 13 uur, 16 min en 26 sec. heeft uitgehouden. :D



Eerlijk toegegeven, zowat alles is uitgeschakeld, had alleen gsm netwerk gezelecteerd en ik was ziek. (en daardoor max 30-60 min gebeld in die tijd)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

reza

Zo dat is wel lang.

Ik laat altijd gewoon op via het stopcontact dus niet via de computer. Een andere oplaader heb ik nog niet gebruikt. Maat het is niet echt normaal begrijp ik. Ik had eerst ook last dat mijn batterij zo snel leeg was maar na de laatste update is het een stuk beter geworden. Ik kijk uit de 3.4 update
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

T_I

Citaat van: reza op augustus 12, 2011, 07:47:43Zo dat is wel lang.

Tja, ik zit al weken ziek thuis en het is de zakelijke foon. In deze tijd was het 2-3x m'n manager bellen en +- net zo vaak de arboarts. Meer deed ie niet, dus dat scheelt.

Citaat van: reza op augustus 12, 2011, 07:47:43Ik laat altijd gewoon op via het stopcontact dus niet via de computer. Een andere oplaader heb ik nog niet gebruikt. Maat het is niet echt normaal begrijp ik. Ik had eerst ook last dat mijn batterij zo snel leeg was maar na de laatste update is het een stuk beter geworden. Ik kijk uit de 3.4 update

Ik gebruik ook het normale laadsnoer. De computer is een noodoplossing, maar die gebruik ik alleen maar totdat er een stopcontact vrij is. (Op het werk maar 2 per bureau beschikbaar, dus de laptop moet eerst vol zijn ;) )
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

reza

Ik sprak gisteren iemand anders met een galaxy, en die deed er ook zo lang over.
Ligt dan niet aan mijn telefoon.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

T_I

Citaat van: reza op augustus 13, 2011, 07:51:48Ik sprak gisteren iemand anders met een galaxy, en die deed er ook zo lang over.
Ligt dan niet aan mijn telefoon.

Nop, op androidforums wordt daar ook over gesproken. Met de vorige software versies is dit een bekend probleem, de laatste update schijnt dit op te lossen.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

advr


ook met de laatste update is de batterijduur geweldig geworden. ???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rha007

Heb de S2 nu een kleine 3 maanden in bezit. Aangezien dit mijn eerste smartphone is, kan ik het nergens mee vergelijken, maar tot nu toe alleen maar lof over dit toestel.
Het enige minpuntje is de batterij, omdat deze bij intensief gebruik in nog geen dag leeg is. Daarom mijn vraag:wat is de beste app voor battery saving?
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

skank1

Citaat van: Rha007 op augustus 24, 2011, 11:04:18
Heb de S2 nu een kleine 3 maanden in bezit. Aangezien dit mijn eerste smartphone is, kan ik het nergens mee vergelijken, maar tot nu toe alleen maar lof over dit toestel.
Het enige minpuntje is de batterij, omdat deze bij intensief gebruik in nog geen dag leeg is. Daarom mijn vraag:wat is de beste app voor battery saving?


green power of juice defender, ik heb zelf de eerste gebruikt en gisteren pas de tweede geinstalleerd, i dunno nog welke beter is, maar scheelt zoiezo een hoop!

kijk ook even hier http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=92885.0
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Rha007

Bedankt voor de rappe reactie  :clapping:
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

koosnaampje-audiofiel

Samsung Galaxy S Plus iemand bekend met dit type?
Klipsch, Denon.

Ghosty J

ja, sloom toestel als je de sii gewend bent.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Sjaudio

#87
Citaat van: Ghosty J op september 26, 2011, 16:26:07
ja, sloom toestel als je de sii gewend bent.

Vind ik een beetje overdreven. Natuurlijk is de S2 sneller, maar gaat het alleen maar om snelheid? Met android 2.3 zijn die verschillen in de praktijk helemaal niet zo groot. Galerij openen, 0,1 seconde verschil.. heb wel andere dingen om me druk over te maken. Galaxy S plus is een snellere variant dan de gewone Galaxy, die opzich al niet sloom was. Maargoed, het ligt eraan wat je ermee wilt doen.

EJ


koosnaampje-audiofiel

Morgen komt de Samsung Galaxy S2....ik ben benieuwd.

Klipsch, Denon.

reza

In Nederland was hij er al een tijdje. Woon jij in Duitsland of zo :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Martinus

Citaat van: Ghosty J op september 27, 2011, 21:52:52
Vandaag hier mee bezig geweest. =>  Lite'ning Rom v6.1 XXKH3
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

draai ik ook mee, ik verander voorlopig niet. prima rom.
............

T_I

#93
Ben ik saai met de stock XXKI4 . Werkt goed. Dit is een company phone, dus ik moet wel. :angel: (al ben ik wel aan het spelen geweest, maar zag geen voordelen bij rooting)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

RonG

Ik draai ook nog met de gewone software versie, zie het nut nu niet in voor het aanpassen hiervan. GSM doet wat die moet doen en dat doet hij geweldig :)

T_I

Ik was minder tevreden, te beperkte backup mogelijkheden (zou beter kunnen geroot, maar ik heb geen bewijs hiervan gevonden) en ik vond de standby tijd bagger. (voor een foon)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

BMW850

Heb nu ook een paar weken deze Samsung galaxy S2.
Wat vinden jullie van de Navigatie (zonder Internet ingeschakeld) heb nog maar 1 maal verbinding gehad met de GPS Satellite's bij mij achter het huis, in de auto heb ik geen verbinding.

Rudy

Blind belief in authority is the greatest enemy of truth. - Albert Einstein

sammy


EJ

Citaat van: BMW850 op september 29, 2011, 18:52:10
Heb nu ook een paar weken deze Samsung galaxy S2.
Wat vinden jullie van de Navigatie (zonder Internet ingeschakeld) heb nog maar 1 maal verbinding gehad met de GPS Satellite's bij mij achter het huis, in de auto heb ik geen verbinding.

Rudy


Werkt prima. De gps functioneert uitstekend, terugsturen voor garantie dus.

koosnaampje-audiofiel

Gister ontvangen, prachtig apparaat, alleen vanmorgen stond hij uit (batterij was toch echt vol toen ik ging slapen) en ging nietmeer aan.....DOA volgens T-mobile.

Nu krijg is als het goed is een nieuwe....hopelijk gebeurt dat een beetje snel.

Klipsch, Denon.