FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

pagr

Ha Ha die Fear heeft met zijn inkopen alles weer voor elkaar voor de komende donkere en lange avonden: lekker de gordijntjes dicht en gamen maar ;-)

Heb je nog wel tijd om een filmpje te kijken of muziek te luisteren?

Veel plezier ermee en succes met de huizenjacht!
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

Ronin79

@ Fear

Kreeg ik net een bericht via de mail binnen, over een nieuwe post op Hardware Info ...
bleek het om jou te gaan.  ;D

Ik kom je overal tegen.

Btw,

Op Hardware Info, ben ik al jaren onder mijn gamers-naam (360, PC en PS3) aanwezig; SmokingSoul.
Daarnaast ben ik lid van het blad en andere hardware forums: Highflow (SillentWolf) en oa. Tweakers.

We hebben het maar druk  :P

rodrique

Leuk kamertje, en tevreden met de Qnap? Heb trouwens nog de Denon dvd 2500BT te koop, mocht je nogsteeds interesse hebben  ;)

Musical fidelity KW500
Quadral Vulkan VI
PS Audio Digilink III dac with Cullen Circuits stage Three mod
Musical fidelity KW SACD player
Finite Elemente Spider rack
BK Monolith
JVC N5
Antimode 8033-C / Furutech eTP60-E verdeeldoos / Monster HTS 1000 Powercenter

FeaR1986

Citaat van: pagr op augustus 23, 2011, 23:00:39
Ha Ha die Fear heeft met zijn inkopen alles weer voor elkaar voor de komende donkere en lange avonden: lekker de gordijntjes dicht en gamen maar ;-)

Heb je nog wel tijd om een filmpje te kijken of muziek te luisteren?

Veel plezier ermee en succes met de huizenjacht!

Muziek luisteren doe ik inderdaad minder tot niet meer. Deze week heeft de Squeezebox nog niet één keer aan gestaan. En de Blu-rayspeler al een week of anderhalf niet.
Denk dat de prioriteiten nu even ergens anders liggen. De receiver en speakers staan wel vaak aan, want de PS3 en de PC sturen het geluid ook naar de receiver.

Huizenjacht is trouwens weer mooi K-U-T: heb ik echt een tof huis gevonden en heb ik een redelijke kans om deze te kunnen halen, wordt dit huis aan een urgentie weg gegeven. Op zich zegt de naam genoeg natuurlijk, maar als je kijkt wat er niet onder urgentie valt dan snap ik niet waarom wij hier zo veel urgenties hebben... Dit is namelijk al zeker de vierde keer in een half jaar dat er zoiets gebeurt.

Citaat van: SillentWolf op augustus 24, 2011, 04:31:54
Kreeg ik net een bericht via de mail binnen, over een nieuwe post op Hardware Info ...
bleek het om jou te gaan.  ;D

Ik kom je overal tegen.

Btw,

Op Hardware Info, ben ik al jaren onder mijn gamers-naam (360, PC en PS3) aanwezig; SmokingSoul.
Daarnaast ben ik lid van het blad en andere hardware forums: Highflow (SillentWolf) en oa. Tweakers.

We hebben het maar druk  :P

Hardware.info kan je me inderdaad ook op vinden, idem met Horlogeforum.nl. Al ben ik op dat laatste forum meer een lurker.
Op Hardware.info had ik mijn account op willen laten heffen, vond het niveau daar toch een stuk minder dan op Gathering of Tweakers. Maar kreeg een bericht van een Hardware.info Admin, of ik niet nog even na wilde denken want ze waardeerden mijn bijdrages  :notify:

Maar ben je ook Smoking Soul op Tweakers? Want die naam heb ik niet heel veel voorbij zien komen. Al zit ik wellicht binnen de verkeerde subfora.

Citaat van: rodrique op augustus 24, 2011, 09:38:54
Leuk kamertje, en tevreden met de Qnap? Heb trouwens nog de Denon dvd 2500BT te koop, mocht je nogsteeds interesse hebben  ;)

Toevallig...
Kom vanmorgen mijn bed uit, pak de mobiel om even snel te internetten maar geen Wifi. Laptop eens proberen, ook geen Wifi. PC opgestart en helemaal niets van internet en ook niets van netwerkschijven bereikbaar. Loop naar de studeerkamer waar alles staat (modem, switch, NAS, et cetera), staat alles daar te knipperen of uit. Ik weet niet wat er is gebeurt maar apart is het wel. Waarom zou mijn NAS uit gaan als internet uit zou vallen. Denk dat de NAS dus iets niet goed gedaan heeft. Internet heb ik nu weer werkend, maar nu de NAS nog. Verbinding maken gaat niet echt lekker meer, dus hopen dat we het nog werkend gaan krijgen.

Een Denon DVD-2500BT heb ik al enkele maanden in mijn bezit. Maar bedankt voor het aanbod, die ben je zo kwijt aangezien het echt een goede speler is.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

@ Fear

Ik heb net nog even gekeken, en ik had in 2009 een nieuw account aangemaakt .. SillentWolf.
Daarvoor zou het idd. SmokingSoul of een andere veel gebruikte kunnen wezen, maar daar kan ik niets meer van terugvinden.

Ik heb namelijk vele accounts in dezelfde naam als dat ik hier gebruik veranderd, dat was wat makkelijker.
Bij een enkel forum sta ik nog onder een oudere naam, zoals bij Hardware Info, en mijn (meest gebruikte) Gaming Accounts.

Van alle hardware (PC) forums, ben ik het meest actief op HWI.

Ik ben we lid van meerdere forums, maar het meeste ben ik te vinden als poster op:
HT, WatchUSeek, Christopher Ward Londen, WatchTalk, Hardware Info, HighFlow, en oa. GameKings (vaak in de Comments)

Wat (stuk) minder op (als poster): Power Unlimited, DZVL, FOK, Tweakers, DVD.nl, Bierdopje, IMDB en nog wat NZB gerelateerde forums.
Daarnaast kijk ik veel op: Horloge Forum en TZ-UK.

We zijn er maar druk mee.  ;)


FeaR1986

De NAS is voor 95% gefixed. De 5% die nog gedaan moeten worden is zien of de Squeezebox Server alles goed in gaat laden en weer kan scannen. Dan ben ik weer helemaal up and running.
Maar snap nog steeds niet wat er fout is kunnen gaan. Jammere was wel dat mijn NAS nu een ander IP heeft gekregen, veel verbindingen heb ik dus aan moeten passen. Had nog gekeken of ik het oude IP terug kon zetten, maar zodra ik een vast IP in wilde stellen begon de DNS te zeuren. Dus dan maar wat IP's aanpassen en het IP nu vast gezet. Mocht het weer een keer gebeuren is het hopelijk niet zo veel werk. Maar dit is de eerste keer in jaren dat mijn netwerk onderuit gaat. Wel heel toevallig dat we sinds vandaag een nieuwe hulp in de huishouding hebben, zou die toevallig met stoffen te hard tegen de NAS of router aan zijn gestoten...

Citaat van: SillentWolf op augustus 24, 2011, 13:11:42
Ik heb net nog even gekeken, en ik had in 2009 een nieuw account aangemaakt .. SillentWolf.
Daarvoor zou het idd. SmokingSoul of een andere veel gebruikte kunnen wezen, maar daar kan ik niets meer van terugvinden.

Ik heb namelijk vele accounts in dezelfde naam als dat ik hier gebruik veranderd, dat was wat makkelijker.
Bij een enkel forum sta ik nog onder een oudere naam, zoals bij Hardware Info, en mijn (meest gebruikte) Gaming Accounts.

Twee account op Gathering of Tweakers, dat is niet volgens Het Algemeen Beleid  :tongue2:
Maar overal dezelfde nick is wel makkelijk. Ik heb overal "FeaR" of "FeaR1986", want "FeaR" is redelijk gewild. Maar goed, met een zelfde avatar is het al snel duidelijk dat het over dezelfde persoon gaat.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

Een en dezelfde naam is wel makkelijk.

Bij forums waar ik al jaren lid van ben, hebben vaak nog een wat oudere naam in gebruik.
Ik moet wel toegeven; soms ben ik er pas naar een paar keer proberen achter, welke account naam ik nu moet hebben.

Bij alle recentere forums, ben ik onder dezelfde naam te vinden als hier.

Bij HWI en oa. bij de comments van Gamekings, is het in ieder geval; SmokingSoul.
Je weet zeker, als je die naam met online gaming tegenkomt, dat ik het ben
(al game ik ook wel met andere accounts, en beginnen bijna allemaal met een S.  :wacko:  ;)).

FeaR1986

Ik kom er net achter dat mijn Sapphire HD6950 toch een Dual BIOS-switch heeft. Dus ik kan één BIOS helemaal om zeep helpen en dan is er altijd de Stock BIOS nog. Niet dat ik het ga gebruiken, maar wel leuk dat het kan  :hehe:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79


FeaR1986

Net bij een verjaardag geweest en als cadeau een Gigabyte HD6850 gegeven (meer kon de Dell voeding niet aan). Als dank heb ik de vervangen DELL ATI HD3870X2 mee naar huis mogen nemen. Kaart ligt hier nu helemaal uit elkaar om eens goed schoongemaakt te worden. Dan weer in elkaar en aan de muur er mee. Zit ook te azen op een ASUS X800 PRO en een Sapphire X1900XT of X1800 voor aan de muur. Vind het gewoon leuk en voor die paar tientjes die ze per kaart vragen is het allemaal nog goed te doen.

De HD3870X2 is wel een beest zeg. Ben wel even bezig geweest met de schroeven allemaal te verwijderen. Ook mooi dat de achterste GPU gekoeld wordt door een stuk aluminium en de voorste door koper omdat de lucht al is opgewarmd door de achterste.

Twijfel nog om mijn HD4870 ook aan de muur te hangen of niet. Op zich kan ik nog 30 - 40 euro krijgen voor die kaart. Maar vind het wel een mooie kaart om ook aan de muur te hangen. Het is een Sapphire dus mooie sticker op de koeler.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

Kijk eens aan, heb je er weer een bij.

Als ik dat had geweten, had ik verleden jaar mijn oude X800XT PE gehouden en opgestuurd.   ;)

rodrique

Citaat van: FeaR1986 op augustus 24, 2011, 12:14:03

Toevallig...
Kom vanmorgen mijn bed uit, pak de mobiel om even snel te internetten maar geen Wifi. Laptop eens proberen, ook geen Wifi. PC opgestart en helemaal niets van internet en ook niets van netwerkschijven bereikbaar. Loop naar de studeerkamer waar alles staat (modem, switch, NAS, et cetera), staat alles daar te knipperen of uit. Ik weet niet wat er is gebeurt maar apart is het wel. Waarom zou mijn NAS uit gaan als internet uit zou vallen. Denk dat de NAS dus iets niet goed gedaan heeft. Internet heb ik nu weer werkend, maar nu de NAS nog. Verbinding maken gaat niet echt lekker meer, dus hopen dat we het nog werkend gaan krijgen.

Een Denon DVD-2500BT heb ik al enkele maanden in mijn bezit. Maar bedankt voor het aanbod, die ben je zo kwijt aangezien het echt een goede speler is.

Owww da's vreemd :blink: Ik ga zelf binnenkort verhuizen en ben dan dus ook van plan om een NAS aan te gaan schaffen, zit nog een beetje te twijfelen tussen een Qnap & een Synology...

Ja mooi apparaatje he, sterker nog ben hem sinds gisteravond al ineens kwijt  :happy:

Succes met de huizenjacht!

Musical fidelity KW500
Quadral Vulkan VI
PS Audio Digilink III dac with Cullen Circuits stage Three mod
Musical fidelity KW SACD player
Finite Elemente Spider rack
BK Monolith
JVC N5
Antimode 8033-C / Furutech eTP60-E verdeeldoos / Monster HTS 1000 Powercenter

FeaR1986

Citaat van: rodrique op augustus 26, 2011, 08:46:24
Owww da's vreemd :blink: Ik ga zelf binnenkort verhuizen en ben dan dus ook van plan om een NAS aan te gaan schaffen, zit nog een beetje te twijfelen tussen een Qnap & een Synology...

Ja mooi apparaatje he, sterker nog ben hem sinds gisteravond al ineens kwijt  :happy:

Succes met de huizenjacht!

Ik heb zo'n vermoeden dat onze nieuwe huishoudelijke hulp dus iets te enthousiast is geweest met afstoffen en dingen aan heeft gestoten. Mijn hele netwerk had een uptime van meerdere jaren en de NAS draaide al stabiel sinds ik hem heb. Het is mij te toevallig dat er dan één keer iemand anders in het huis is en dat alles weg is... Ik had de nacht ervoor om 03:00 nog internet, stap om 10:00 uit bed en alles is weg. Ach, het werkt weer en daar gaat het om  :smile:

De Denon DVD-2500BT is en blijft een mooi apparaat. Wellicht niet zo snel als de nieuwe Blu-rayspelers maar ik ben nog geen Blu-ray tegen gekomen die de Denon niet slikte. Terwijl mijn oude Pioneer voor elke nieuwe uitgave wel een speciale update had...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 01:01:37
Kijk eens aan, heb je er weer een bij.

Als ik dat had geweten, had ik verleden jaar mijn oude X800XT PE gehouden en opgestuurd.   ;)

Verleden jaar wist ik nog niet dat ik grafische kaarten ging verzamelen  :P
Maar een X800 en een X1900 koop je nu voor respectievelijk een euro of tien en twintig. Voor dat geld vind ik het nog wel grappig.

De HD3870X2 is trouwens echt een flinke jongen:


Gisteren lag hij er zo nog bij, helemaal uit elkaar om hem goed schoon te maken:


Had jij je copy van Gran Turismo 5 overigens al binnen? Ik de mijne sinds gisteren wel:


Dus die game staat nu te installeren. Moest meteen vijf updates downloaden voordat ik kon spelen. Nu Staat de PS3 op dat de game nog 17 minuten moet voordat het geïnstalleerd is. Geloof er alleen niets van, want het moet zo'n 45 minuten duren....

Het is overigens de Collector's Edition die ik heb:


De game met een paar extra auto's, een paar kaarten en een redelijk dik boek over auto's.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

Helaas heb ik de mijne nog niet binnen, maar dat is niet erg.
De Platium Editie is pas vanaf 9 september beschikbaar, en koste mij omgerekend maar € 16 nieuw.
Hetzelfde geld voor Killzone 3. Dus voor € 32 samen.  8)

Voor het verschil met de Collectors Editie, met die auto op schaalmodel (die helaas bij de Engelse shop uitverkocht leek), kan ik wel
een paar auto's ingame kopen, en ben ik waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.
Daarnaast heb ik nagenoeg geen plaats voor de goodies wat er bij sommige S.E. zouden zitten.
Ik moet ook mijn games kwijt kunnen, en ik heb maar een bescheiden aantal  ::)  :P

Ik hoop van de week wel; Deux Ex revolution Augmented Edition (PS3) en Dirt 3 binnen te krijgen.
Alleen die zijn besteld via zavvi. Dus dat zal wel iets langer duren, dan bijvoorbeeld bij Amazon.co.uk het geval is.
Die doen er zo'n 2 a 3 werkdagen over. Zelfs heb ik al eens de spulletjes in anderhalve dag binnen gekregen.
Echt ongelooflijk snel.

FeaR1986

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 12:57:28
Helaas heb ik de mijne nog niet binnen, maar dat is niet erg.
De Platium Editie is pas vanaf 9 september beschikbaar, en koste mij omgerekend maar € 16 nieuw.
Hetzelfde geld voor Killzone 3. Dus voor € 32 samen.  8)

Voor het verschil met de Collectors Editie, met die auto op schaalmodel (die helaas bij de Engelse shop uitverkocht leek), kan ik wel
een paar auto's ingame kopen, en ben ik waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.
Daarnaast heb ik nagenoeg geen plaats voor de goodies wat er bij sommige S.E. zouden zitten.
Ik moet ook mijn games kwijt kunnen, en ik heb maar een bescheiden aantal  ::)  :P

Ik hoop van de week wel; Deux Ex revolution Augmented Edition (PS3) en Dirt 3 binnen te krijgen.
Alleen die zijn besteld via zavvi. Dus dat zal wel iets langer duren, dan bijvoorbeeld bij Amazon.co.uk het geval is.
Die doen er zo'n 2 a 3 werkdagen over. Zelfs heb ik al eens de spulletjes in anderhalve dag binnen gekregen.
Echt ongelooflijk snel.

Ik heb op één of andere manier iets tegen Platinum doosjes en schijfjes. Ik vind ze veel minder mooi. Maar voor 16 euro is er natuurlijk wel wat voor te zeggen...
Normaal had ik de CE van GT5 ook niet gekocht, zo tof vind ik die game ook niet. Een game als Assassin's Creed, Gears of War en Forza moeten er gewoon in de Limited Editions komen. Maar aangezien mijn maatje (van de HD3870X2) nog een CE had liggen heb ik die maar mee genomen. Kostte me wel iets meer dan de normale versie. Het boek wat er bij zit is wel interessant overigens, de kaarten heb je niets aan. Nu eens de code inlossen en zien welke gratis auto's ik heb gekregen.

Deux Ex ben ik wel benieuwd naar. Die game moet hier ook nog wel een keer komen te staan :)
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Heb de grafische kaarten opgehangen, maar ben niet helemaal tevreden. Overdag is er niet veel aan de hand, de kaarten hangen in de hoek van de kamer en dan lijken ze te zweven:


Maar zodra het donker wordt en het licht aan gaat zie je alle kabels lopen waarmee de kaarten vast hangen:


Toch jammer...

De kaarten die er hangen zijn overigens:
                      ATI HD3870X2

nVidia  Quadro FX550        ATI Radeson 9800 PRO

                     Sapphire HD4870

                  Acer GeForce 8300GS
                   
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

Leuke collectie kaarten.
idd. jammer dat je de kabeltjes ziet.
Misschien met een boutje in de muur vastmaken ?

De Platium doosjes zijn idd. wat minder mooi, maar voor 16 Euro, is het denk ik een mooie koop.

S.E. vind ik altijd wel leuk, vooral als er codes bijzitten voor extra ingame wapens etc.
Daarbij is de S.E. in Engeland vaak goedkoper als de normale hier.
Resistance 3 S.E. staat daarbij ook nog op het menu., en oa. natuurlijk Rage.

Wat Deus Ex betreft; ben benieuwd. Ik heb hem voor de PS3, en gisteren binnen geslurpt voor de PC.
Als een soort van Sneak Preview. Maar daar ga ik van de week wel even mee aan de slag. ;)

FeaR1986

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 15:39:00
Leuke collectie kaarten.
idd. jammer dat je de kabeltjes ziet.
Misschien met een boutje in de muur vastmaken ?

In de muur vast maken heb ik ook nog aan gedacht, maar dat is niet echt makkelijk. Is een buitenmuur en die zijn nogal stevig.
Zal eens aan mijn vader vragen of hij een beter idee heeft. Het is ook niet zo dat je er even een stuk tape achter plakt. De HD4870 en de HD3870X2 zijn redelijk zwaar...

Nu op zoek naar de rest van de collectie.
Op Tweakers staat een X1900XT van Sapphire aangeboden en een ASUS X800 Pro. Op zich twee kaarten die ik nog wel wil hebben. Mede door de leuke opdruk van de koeler en de koeler in het algemeen. Daar kies ik nu mijn kaarten op uit, het oog wil ook wat.

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 15:39:00
De Platium doosjes zijn idd. wat minder mooi, maar voor 16 Euro, is het denk ik een mooie koop.

S.E. vind ik altijd wel leuk, vooral als er codes bijzitten voor extra ingame wapens etc.
Daarbij is de S.E. in Engeland vaak goedkoper als de normale hier.
Resistance 3 S.E. staat daarbij ook nog op het menu., en oa. natuurlijk Rage.

Wat Deus Ex betreft; ben benieuwd. Ik heb hem voor de PS3, en gisteren binnen geslurpt voor de PC.
Als een soort van Sneak Preview. Maar daar ga ik van de week wel even mee aan de slag. ;)

Zie net dat de Deus EX SE echt Limited is met maar 20.000 exemplaren. De action figure die er bij zit ziet er - op de foto's - ook niet zo extreem plastic uit zoals je vaker ziet. Jammer dat de Epic Edition van Gears of War niet in Nederland uit gaat komen, daar zit een echt beeld bij van enkele kilo's. Dat is weer eens wat anders dan de enkele grammen die je normaal ziet.

Dat vind ik ook het enge van Limited Edtions in Pre-order zetten. Op foto's van de fabrikant ziet het er altijd tof uit, maar in real life valt het dan veelal tegen. Toen ik de Special van Killzone 3 zag wilde ik die echt meteen hebben, de productfoto zag er namelijk zo uit:


En in real life was het dit:


Dan valt het toch wel tegen en ben ik blij dat ik er geen 150 euro voor betaald heb. Heb nu de gewone Steelbook liggen, verder niets bijzonders.

Het gaat me toch om de ingame extra's en niet om de dingen als beeldjes, action figures en boekjes. Leuk dat je bij Forza 3 een sleutelhanger en USB-stick krijgt, maar die zitten bij mij nog steeds in de doos. Het waren vooral alle extra auto's die je kreeg bij de Limited Edition. En ook dat je auto's bleef krijgen, elke week was er wel een gift car.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

Dat is een groot verschil zeg, tussen de Killzone 3 beeldjes.

Op zich vind ik die figurines wel leuk, maar wat ik al aangaf; te weinig plaats.
Al heb ik wel een figurine van Bioshock 2. Zo'n little sister.
Verder heb ik nog wat special Editions met boekwerken, zoals die van Halo Reach, GOW 1, en onder andere Bioshock 2.
Moet ik koop het er niet expres voor. Het gaat mij meer om de ingame items.

Misschien als ik er meer plaats voor had, zoals in een vitrine ... had ik misschien wel wat meer S.E.'s met figurines gekocht.
Maar voorlopig zal dat niet gaan gebeuren.  ;)

Verder heb ik nog wel een hele vette weerwolf als figurine, Ooit gekregen bij een van de UnderWorld Films (deel 3),
maar die staat in de kast, tussen de games.

FeaR1986

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 17:12:19
Dat is een groot verschil zeg, tussen de Killzone 3 beeldjes.

Tsja, zo kan ik nog wel even doorgaan...
Bij de Amerikaanse SE van Assassin's Creed Brotherhood kreeg je een Jack-in-the-Box. Dit is één van de Ubisoft foto's van de XBox 360 versie:


Dit het origineel:


En de andere versie (PS3):


En het origneel:


Dan heb ik op een gegeven moment geen vertrouwen meer in dat soort dingen. Uncharted 3 komt ook met extra's als een ketting van Drake, een beeldje en een Belt Buckle. Maar ik ga het risico niet lopen om dat in pre-order te zetten.

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 17:12:19
Op zich vind ik die figurines wel leuk, maar wat ik al aangaf; te weinig plaats.
Al heb ik wel een figurine van Bioshock 2. Zo'n little sister.
Verder heb ik nog wat special Editions met boekwerken, zoals die van Halo Reach, GOW 1, en onder andere Bioshock 2.
Moet ik koop het er niet expres voor. Het gaat mij meer om de ingame items.

Misschien als ik er meer plaats voor had, zoals in een vitrine ... had ik misschien wel wat meer S.E.'s met figurines gekocht.
Maar voorlopig zal dat niet gaan gebeuren.  ;)

Verder heb ik nog wel een hele vette weerwolf als figurine, Ooit gekregen bij een van de UnderWorld Films (deel 3),
maar die staat in de kast, tussen de games.

Die Little Sisters en Big Daddy's uit Bioshock waren echt tof. Op Tweakers heeft iemand een 1:1 Big Daddy, ding is zo'n twee meter hoog. Dat zijn toch wel de ultieme collectibles als je het mij vraagt! Al heeft hij zijn kamer er helemaal vol mee staan. Ook een Master Chief (Halo) en een Helghast (Killzone).

Het liefst zou ik een Sideshow 1:1 T-800 Skull hebben, alleen betaal je daar meteen €425,- voor. Al weegt zo'n schedel wel tegen de tien kilo, dus het is wel kwaliteit. Had er ooit al eens eentje in pre-order staan, maar die werd gecancelled vanwege de lange levertijd. Aan de ene kant was ik blij, want had me bedacht dat zo'n bedrag best veel is voor een beeld. Maar als ik dan dit zo zie ga ik wel weer twijfelen:


Vitrine met alle collectibles zou een mooie oplossing zijn, of een paar planken aan de muur waar je alles op uit kan stallen. Maar dan staat het weer open en bloot en mag je elke week af gaan lopen stoffen  :-X
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Ronin79

Jee .. dat is echt een groot verschil. Ik kende de beeldes idd. van de Usisoft site, maar ik vind ze er in het echt toch ietjes minder goed uitzien dan op de Ubi foto's.

Die T-800 ziet er inderdaad erg goed uit, maar € 425 betalen voor een Film beeldje, is niet niks.
Maar aan de andere kant; als je er helemaal gek van bent .. waarom niet  ;)

Softpower

ophangen met dubbelzijdige tape ;)

niet boren en het blijft wel hangen.. zo hebben we ook paar kleine schilderijen opgehangen...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

FeaR1986

Citaat van: SillentWolf op augustus 26, 2011, 18:19:38
Jee .. dat is echt een groot verschil. Ik kende de beeldes idd. van de Usisoft site, maar ik vind ze er in het echt toch ietjes minder goed uitzien dan op de Ubi foto's.

Die T-800 ziet er inderdaad erg goed uit, maar € 425 betalen voor een Film beeldje, is niet niks.
Maar aan de andere kant; als je er helemaal gek van bent .. waarom niet  ;)

Ik ben vooral bang dat ik het niet bij alleen de T-800 kan laten. Ik ken mezelf en ik vind de 1:1 van Predator ook erg mooi. Denk dat de verleiding een stuk groter wordt als de T-800 er ook al staat...

Citaat van: Softpower op augustus 26, 2011, 23:47:55
ophangen met dubbelzijdige tape ;)

niet boren en het blijft wel hangen.. zo hebben we ook paar kleine schilderijen opgehangen...

Dubbelzijdige tape moet het misschien maar gaan worden. Sommige kaarten hebben wel handige gaten in het PCB waar een kleine spijker doorheen zou kunnen, maar veel kaarten missen dat.
Dubbelzijdige tape zal dan wel de versie worden die tot een x aantal kilo kan dragen, want een kaart als de 3870X2 en de HD4870 wegen toch snel een paar ons. Altijd leuk zo'n berg koper in je kaart  8)
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Over kaarten gesproken, ik heb er weer eentje binnen. De Asus X800 Pro.


Als het goed is komen morgen nog een XFX 6800, MSI 8800 GTS en een Sapphire X1900XTX binnen.
Heb nu al zin om ze helemaal uit elkaar te halen en ze goed schoon te maken.

Overigens was mijn oude Logitech Wave toetsenbord overleden. Ik heb wel wat meegeholpen  :angel:
Dus toen moest er een nieuwe komen. Redelijk lang naar een vervanger gezocht en telkens als ik dacht een type gevonden te hebben was er wel weer iets negatiefs over te vinden....  :nopompom:
De Razer die ik wilde was matig tot slecht van kwaliteit en viel af, de Razer er boven was met 80 euro flink aan de prijs en ook die was volgens reviews niet je van het. Logitech heeft een mooi toetsenbord in de MX5500 Revolation-serie, echter zit er daar meteen weer een muis bij. Ook niet wat ik zocht.
Na lang wikken en wegen is het dan toch een Logitech Illuminated geworden:


Toetsenbord typt extreem fijn doordat de toetsen net wat dieper ingedrukt kunnen worden dan bij een normaal toetsenbord. Ook zijn de toetsen platter - net zoals op een laptop - en dat kan ik persoonlijk wel waarderen. Het backlight zorgt voor een extreem chique look van dit toetsenbordje.
Natuurlijk zijn er ook nadelen. Zo heeft dit toetsenbord de neiging om wat door te buigen als je druk in het midden zet. Verder heeft deze Logitech "key-blocking" wat wil zeggen dat het toetsenbord maar een paar tekens tegelijk kan verwerken. Vooral met games kan dat lastig zijn aangezien je dan veel toetsen tegelijk gebruikt. Andere nadeel vind ik dat het toetsenbord niet wat verder gekanteld kan worden, de voetjes verhogen het toetsenbord niet extreem veel. In het begin was de verhoogde spatie erg wennen, maar na twee dagen merk je daar niets meer van.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT