accu-markt.nl

Gestart door PG, februari 22, 2011, 10:58:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PG

Als je op deze site een bestelling plaatst verschijnt er al snel een scherm om in te loggen bij PayPal.
Na betaling kreeg ik van PayPal een mail en daarin stond vermeld dat ik geld had overgemaakt aan Jiangfeng Yu.
Stom, stom, stom. Ik had wel eerst gegoogled op de naam van de site en niets bijzonders gevonden. Later zag ik dat er onder contact alleen een email adres stond vermeld. Voor dat ik betaalde werd er niet gevraagd om mijn gegevens in te vullen (en natuurlijk ook niet na de betaling).
Ik heb nog een mailtje gestuurd waarop ik een antwoord keeg in half Chinees half Engels. Iets in de trant van "binnen 5-30 dagen ontvangt u de bestelling". Jaja.  >:D >:D >:D

Aangepast 17 maart

Tube-freak

Ik dacht dat je kopersbescherming had met paypal.



16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

jslaman

Inderdaad, ik zou de voorwaarden wat betreft paypal's kopersbescherming even goed doorlezen.

Koen K

Als je die site ziet gaan er toch al wat belletjes rinkelen lijkt mij.

ajbeefde

Waarom niet gewoon even in de winkel bestellen?  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

roland p

Je Paypal is toch aan je adres gekoppeld? Dan heb je in 4 weken gewoon een nieuwe chinese accu :P
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

negotiata

Ik heb eens ff gegoogled.

Er is halve hoop !

De mensne blijken toch na een paar weken hun goederen te ontvangen al is het flutkwaliteit.

http://www.websiteaccountant.be/www.accu-markt.nl

- To be or not to be, thats the question -

PG

#7
Citaat van: roland p op februari 22, 2011, 11:31:19
Je Paypal is toch aan je adres gekoppeld? Dan heb je in 4 weken gewoon een nieuwe chinese accu :P

Bespeur ik hier enig leedvermaak?  ;D

PG

Citaat van: ajbeefde op februari 22, 2011, 11:24:13
Waarom niet gewoon even in de winkel bestellen?  ;)

Via internet is vaak goedkoper en gemakkelijk.
Ik heb al veel via internet besteld en het is tot op heden altijd goed gegaan.
Ik beschouw het maar als leergeld.

PG

Citaat van: jslaman op februari 22, 2011, 11:21:09
Inderdaad, ik zou de voorwaarden wat betreft paypal's kopersbescherming even goed doorlezen.

Heb al een mail gestuurd maar verwacht er niet veel van.

gsuk

Citaat van: Koen K op februari 22, 2011, 11:23:21
Als je die site ziet gaan er toch al wat belletjes rinkelen lijkt mij.

waarom het ziet er toch netjes uit?

enige waar ik over zou vallen is dat er geen contact gegevens zijn(let ik namelijk altijd op)


gtoetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Ejorne

Ik zou in ieder geval even 5 tot 30 dagen wachten voordat ik klokken zou gaan luiden...

PG

Paypal adviseerde mij om bij accu-markt mijn geld terug te vragen. Als daar geen gehoor aan wordt gegeven kan ik bij Paypal een geschil melden. Als er na een bepaalde tijd nog geen oplossing is kan ik er een claim van maken. Dan komt Paypal in actie (als mijn deal tenminste aan hun voorwaarden voldoet).

Ik heb accu-markt gemaild dat ik mijn order annuleer (was binnen 7 dagen na aankoop) en gevraagd het geld terug te storten. Veel zin heeft het allemaal niet want je krijgt steevast een mail terug in het Engels dat je order is verzonden en dat hij binnen 5-30 dagen zal arriveren (probeer maar eens een mail).
Daarna heb ik terug gemaild dat, als de order wordt bezorgd, ik deze zal weigeren + retour afzender.
'k-Maak me er verder niet zo druk om.

negotiata

Citaat van: PG op februari 24, 2011, 13:03:05
Paypal adviseerde mij om bij accu-markt mijn geld terug te vragen. Als daar geen gehoor aan wordt gegeven kan ik bij Paypal een geschil melden. Als er na een bepaalde tijd nog geen oplossing is kan ik er een claim van maken. Dan komt Paypal in actie (als mijn deal tenminste aan hun voorwaarden voldoet).

Ik heb accu-markt gemaild dat ik mijn order annuleer (was binnen 7 dagen na aankoop) en gevraagd het geld terug te storten. Veel zin heeft het allemaal niet want je krijgt steevast een mail terug in het Engels dat je order is verzonden en dat hij binnen 5-30 dagen zal arriveren (probeer maar eens een mail).
Daarna heb ik terug gemaild dat, als de order wordt bezorgd, ik deze zal weigeren + retour afzender.
'k-Maak me er verder niet zo druk om.

Je bestelt dat ding uit china vriend ;-)

Denk je dat die 7 dagen geld terug garantie daar van toepassing is ?

Ik denk eigenlijk dat jij jou bestelde accu uiteindelijk ontvangt en weigeren zou ik niet doen !
- To be or not to be, thats the question -

Bart_M

Dit noem je drop shipping. Erg leuk principe voor een handelaar. ;)

PG

Citaat van: Negotiata op februari 24, 2011, 20:14:52
Je bestelt dat ding uit china vriend ;-)

Denk je dat die 7 dagen geld terug garantie daar van toepassing is ?

Ik denk eigenlijk dat jij jou bestelde accu uiteindelijk ontvangt en weigeren zou ik niet doen !

Bestelling op een Nederlandse website gedaan, dus de 7 dagen is wel van toepassing.
Als ik de accu's wel mocht ontvangen (wat ik niet verwacht) en ze zijn oke dan zal ik ze houden.
De stappen die ik nu onderneem richting de "verkoper" doe ik om bij Paypal een "geschil" te kunnen starten en later eventueel een "claim".

PG

Krijg steeds hetzelfde antwoord. "Order is verstuurd. Zal binnen 5-30 dagen arriveren".

En verdomd, de accu's zijn inderdaad gearriveerd. En ze zijn nog goed ook.

Ik heb de titel van het topic aangepast omdat ik nu niet meer met stelligheid kan zeggen dat je bij accu-markt niets moet bestellen.
Ik zou er wel twee keer over denken om het wel te doen. Communiceren met deze site is eigenlijk niet mogelijk.

VlisChris

Dus je was te voorbarig met zwart maken?
Had al mijn twijfels bij je topic omdat er nog niets zeker was.
Volgende keer eerst maar eens wachten tot de leverperiode verlopen is?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hanky Panky

Citaat van: Christiaan S op maart 17, 2011, 10:33:56
Dus je was te voorbarig met zwart maken?
Had al mijn twijfels bij je topic omdat er nog niets zeker was.
Volgende keer eerst maar eens wachten tot de leverperiode verlopen is?

Wel een goedkope accu willen en vervolgen A1-service verwachten....
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

PG

@Christiaan S
Heb je wel gelijk in. Ik was te voorbarig. Maar een dubieuze site is het wel.

@Hanky Panky
Ik zal voortaan alleen bij internet sites bestellen die de hoogste prijs vragen. Dan heb ik goede service. ;)

Koen K

Was het maar zo'n feest  ;D

Beter een dumpprijs en kutservice dan een topprijs en kutservice  ;D

Roger Black

Citaat van: Koen K op maart 17, 2011, 13:44:31
Was het maar zo'n feest  ;D

Beter een dumpprijs en kutservice dan een topprijs en kutservice  ;D

+1

Hanky Panky

Citaat van: PG op maart 17, 2011, 13:43:28
@Hanky Panky
Ik zal voortaan alleen bij internet sites bestellen die de hoogste prijs vragen. Dan heb ik goede service. ;)

Zeker !!  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.