Interactieve tvs ziggo

Gestart door Joris1971, februari 20, 2011, 13:53:09

Vorige topic - Volgende topic

Franck846

Citaat van: Franck846 op augustus 10, 2011, 09:18:12
Ik kwam net dit bericht tegen,

Zal nog eens een poging wagen............................................... :threadclosed:

Franck846

Mijn probleem is opgelost, en het interactieve gedeelte werkt nu. Wat is er gebeurd? Na het zoveelste contact met Ziggo werd mij verteld om de eengatscontactdoos te verwijderen en vervolgens zou het moeten werken. Zo gezegd zo gedaan, maar helaas geen resultaat.
Nog eens de versterker bestudeerd en toen begon er bij mij een lampje te branden. De tv uitgang van de versterker kan helemaal geen retour signaal verwerken, dus heb ik de tv coax op een pc uitgang geschroefd van de versterker en viola het spul werkt!  :clapping:
Achteraf eigenlijk logisch omdat op de versterker al met pijltjes wordt aangegeven dat er een retour signaal wel of niet aanwezig is, ik hoop dat dit voor meerdere mensen een oplossing is als het interactieve gedeelte niet werkt.

juvade

Ik vind die cisco interactieve HD decoder zo traag werken ... bah!

Franck846

Citaat van: juvade op september  4, 2011, 15:25:24
Ik vind die cisco interactieve HD decoder zo traag werken ... bah!

Dat is een ding die mij ook opviel nadat het interactieve gedeelte werkte, een stuk trager.........

Joris1971

Gisteren de interactieve tv decoder van ziggo binnegekregen, voor 199 euro.

Kwam zelfs een gratis monteur langs om de zooi aan te sluiten.
Ik woon in een jaren 30 huis en de monteur kon de groene hoofdaansluiting niet vinden.. Ik heb 3 aansluitingen in huis, 2 beneden en 1 op de slaapkamer.
De monteur kon niet achterhalen waar de hoofdaansluiting binnenkomt, op goed geluk heef hij de versterker (die perse nodig is voor interactieve tv te laten werken) in de voorkamer aangesloten.

De decoder aangesloten en de zenders haalde ie zonder problemen binnen.

Alleen het interactieve tv laat zich niet installeren.. Signaal is te zwak, baal er wel erg van.
Signaal soms op 40%, kwaliteit 56%. ligt ook erg aan welke zender ik aan zet.

Die monteur had miz beter nog zo een versterker kunnen plaatsen waar mijn tv staat.

A.s. Vrijdag komt er iemand van Ziggo die gaat uitzoeken waar de kabel binnenkomt... Veel succes denk ik...

Nu hopen dat het gaat werken, wat dat betreft klote die oude huizen, alles zit weggewerkt in de muren en heb het zelf niet aangesloten dus weet niet hoe het allemaal zit.

Grt Joris

Franck846

Meestal komen leidingen en dergelijke onder de voordeur naar binnen.

Joris1971

Citaat van: Franck846 op februari 23, 2012, 05:26:36
Meestal komen leidingen en dergelijke onder de voordeur naar binnen.

Zojuist gekeken, bij mij dus niet het geval.