LET OP !!! aub meedoen, tijden van traagheid

Gestart door J.A.F._Doorhof, februari 1, 2011, 12:11:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VlisChris

Lag het forum er net volledig uit?
Kreeg geen vooruitgang in mijn scherm, en toen ik na een paar minuten keek (zolang was die aan het laden) had ik alleen een wit scherm voor me.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dirc


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Former member 78


Kjelt

Uh mijn  MY MESSAGES wordt niet meer gecleared. Ik heb het message al drie keer bekeken maar er blijft MY MESSAGES[1] staan  ???

Hanky Panky

Deze hele namiddag met de nodige hick-ups
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Criterionlover

T+A ; Sonos

Henk Risch


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

R

Ik kreeg net een melding van een vreemd script in firefox. afkomstig van www.rtjan.com. Bekend iemand?

john43

Nu traag.

Duurt lang voordat ik bericht kan verzenden uploaden naar het board.
Uiteindelijk na 15 sec weer beeld verversingen gedaan en daarna komt mijn reactie op mijn eigen scherm

werk momenteel wireless op een lenovo notebookje wat dagelijks gebruikt wordt en dit soort problemen op andere fora niet heeft 
Groet  John

Nahpets

Citaat van: R op november 30, 2011, 00:10:47
Ik kreeg net een melding van een vreemd script in firefox. afkomstig van www.rtjan.com. Bekend iemand?

Die heb ik ook al een paar keer zien verschijnen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Kjelt

15 seconden voor "Show new replies to your posts"  is er niet echt op voorruit gegaan door het werk aan die hardware layer van maandag ben ik bang.  :(

dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Former member 78


J.A.F._Doorhof

We hebben net een reset gedaan.
Volgens IPS zou het nu weer in orde moeten zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

modde239

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 30, 2011, 12:28:53
We hebben net een reset gedaan.
Volgens IPS zou het nu weer in orde moeten zijn.


Bij mij gaat het nu weer snel hopelijk blijft het zo.... ;D

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ejorne


EJ

Het grote wachten begint weer:

Page created in 7.848 seconds with 18 queries.

Ejorne

Ik had gehoopt dat sinterklaas een nieuwe hardware laag had gegeven. Maar helaas is dit niet zo...   :-\
Maar ik heb zelf de laatste paar dagen geen noemenswaardige vertragingen meer meegemaakt.

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

squeek

Verzenden van een posting duurt wel even merk ik. Laatste dagen is dat al zo.

Ik merk ook op (hier toch) dat als ik op nieuwe post druk dat ik vaak in het topic kom, maar niet op de laatste nieuwe post. Scheelt soms een hele pagina.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |