Update YabbSE super mod

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 14, 2003, 10:42:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Dat zal geen probleem zijn denk (hoop) ik.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

> 600000 hits die htforum nu al per maand voor de kiezen krijgt. Het aantal loopt echt enorm op! Dat is wel een belasting voor de server bijv.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

Niet belangrijk / geen haast: Als je bovenaan op 'member map' klikt, dan krijg je een kaart waar je aan de hand van pinnetjes kan zien wie waar woont. Die pinnentjes kan je aanklikken, en dan krijg je een user profile te ziet. Dat werkt allemaal ok. Maar onder die kaart, staat 'User Listing:' en dan alle users naar land gerangschikt. Als je dan op een naam probeert te klikken, krijg je een javascript error of gebeurt er niets. Dit ter info voor Frank, voor als hij zich eens verveeld (yeah, right! ;) )

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Oracle

Het zodiac teken mag overigens weg wat mij betreft... Voegt weinig toe...

Evenals het member number.

Maar wellicht dat anderen daar anders over denken...

Groet,
Mark

Sullivan

Citaat van: suyver op oktober 14, 2003, 12:03:39
Yes! We hebben een Zwitsers vlaggetje! ;D

-Freek.

Wanneer krijg je een vlaggetje dan. Ik woon gewoon in Nederland en heb er niet eens 1. Waarom krijgen zwitsers voorang op een Nederlands forum? >:( ;D

mvg,
Frank

suyver

Citaat van: Mark Lemmens op oktober 14, 2003, 12:08:24
Het zodiac teken mag overigens weg wat mij betreft... Voegt weinig toe...

Evenals het member number.

Mee eens.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Yanmik

Een perfecte nieuwe feature is voor mij dat je je berichten in mailbox kunt sorteren op naam, onderwerp of datum en dit op-en aflopend.
Ervoor stonden de nieuwste berichten altijd onderaan.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Oracle

Citaat van: Sullivan op oktober 14, 2003, 12:08:46
Wanneer krijg je een vlaggetje dan. Ik woon gewoon in Nederland en heb er niet eens 1. Waarom krijgen zwitsers voorang op een Nederlands forum? >:( ;D

mvg,
Frank

Dat moet je aangeven in je profile.

Dat kun je nu gerust doen. De avatars werken weer als vanouds.

Groet,
Mark

suyver

Citaat van: Sullivan op oktober 14, 2003, 12:08:46
Wanneer krijg je een vlaggetje dan. Ik woon gewoon in Nederland en heb er niet eens 1. Waarom krijgen zwitsers voorang op een Nederlands forum? >:( ;D

Meer geld in Zwitserland? ;)

Om je vlag te krijgen, moet je een pin plaatsen: Ga naar 'profile' en kies 'Edit Member Map'. Je moet je land kiezen (rechtsonder) om je vlag te krijgen.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Oracle

Overigens:als je nu een qoute van een bericht doet, waar een qoute in zit, dan krijg je die tweede quote niet in je reply. Ofwel, je qoute enkel nog diegene waar je op reageert...

Is dit duidelijk? ;D

Groet,
Mark

blue-eyes

Worden weer leuke spelletjes: welk land woon ik als je naar mijn vlaggetje kijkt ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Yanmik

CitaatHet zodiac teken mag overigens weg wat mij betreft... Voegt weinig toe...
IDD
En het werkt toch niet juist.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Sullivan

Citaat van: Mark Lemmens op oktober 14, 2003, 12:12:15
Overigens:als je nu een qoute van een bericht doet, waar een qoute in zit, dan krijg je die tweede quote niet in je reply. Ofwel, je qoute enkel nog diegene waar je op reageert...

Is dit duidelijk? ;D

Groet,
Mark

Ja, dit is de eerste keer dat ik je begrijp Mark. Zal ook wel met de nieuwe versie te maken hebben. ;D

Ik vind dit trouwens wel handig. Soms wordt het overdeven lang, quote in quote in quote...

mvg,
Frank

Oracle

#88
@Frank: het valt me op dat alle guests nu een streep door hun naam hebben, en dat ze ook allemaal de melding "This User ID Has Been Banned And/Or Has Been Removed" hebben.

Foutje? ???

Of mogen guests niet meer?

Groet,
Mark

Erik

#89
Ziet er gelikt uit, een hele verbetering.
Eén suggestie ik manouvreer vaak terug mbv met de links als :

www.htforum - hometheater algemeen (categorie) - hardware reviews (subcategorie)

Deze zijn heel klein. Kunnen dit geen knoppen worden of kunnen deze links anders 4 zo groot worden.
Nu moet ik heel precies klikken, op het oude board wren ze veel groter.

Het nederlandse taalpakket werkt ook goed.
En ik mag in mijn profiel zelf bepalen of ik gecensureerd wil worden, vermoed dat dat niet helemaal de bedoeling. Wel aardig natuurlijk Frank  ;D

Verder moet ik even rondkijken wat er allemaal veranderd is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MrPink

AARGH!!! Dat is effe wennen! ;D

Groetjes,
Oscar

MrPink

Applaud en Smite zijn weer een soort karma-uitingen.

Groetjes,
Oscar

suyver

Ja, maar hoe kan ik jou dan applauden? (ok: smiten ;) )
-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

Ik zie dat ook nergens staan ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik denk dat het niet geactiveerd is. Enne, ik weet wel dat je me altijd wil applauden, dus dat hoeft niet meer hoor... ;D

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Hi,

Zijn dit niet gewoon de oude Kharma-gegevens welke nu weer als aplaude en smite worden aangeduidt?

Het verdwijnen van deze optie is al een flinke tijd terug besloten aangezien er flink misbruik van werd gemaakt.

Mvrgr

Patrick

hifiman

Aangezien ik dit een erg mooi forum vind (zowel inhoudelijk als de software waar het op draait) ga ik het zo voor de leut ook eens installeren en eens mee rommelen, kan ik gelijk meetesten :)

Groetjes,

Ronald

Erik

Een nieuwe:
Ik krijg mijn geboortedatum maar niet aangepast.
Ik heb hem 3 x ingevuld -> enter + ww en alles is weer weg ???
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

suyver

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 14, 2003, 13:14:08
Ik zie dat ook nergens staan ?

Als je helemaal onderaan de main-page op de member-list klikt, dan zie je het naast iedereen staan. Evenals 'Admin Disabled' o.i.d.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Erik

Andere suggestie de verwijderknop bij profiel hiermee kan iemand zichzelf per ongelijk verwijderen.
ik ga het eens even met het profiel van mrpink proberen  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill