Update YabbSE super mod

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 14, 2003, 10:42:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJ

misschien is dit al behandeld in deze tread maar ik vind het forum behoorlijk langszamer dan voorheen...........
:(

suyver

Ja, dat vind ik ook. En dat ligt echt niet aan mijn (100 Mb/s) internetverbinding...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

HJ

ik heb adsl met 768Kbps.en het schiet niet echt op.

Attie

Onder mijn PM box blijft o.a. de reply en nieuw bericht functie "hangen" na activering. Wat kan het probleem zijn?

Scarp

Uhm ... bij mij staat nu ineens: "View the 0 most recent posts on the board." Die kan je dus klikken, maar je krijgt dan geen recent posts te zien. Ik vind het viewen van recent posts wel erg handig, dus waarom is dat nu ineens uit?

J.A.F._Doorhof

Komt er weer aan, maar ik had even een probleem met de forum structuur.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp

Ik zie het ... nu de laatste 15. Goed !

Melvin

Kun je die "Parse time" dingen ook niet terugzetten onderaan elke pagina Frank ? Dan kan ik zien of het aan mn connectie of aan de server ligt waarom een pagina soms lang duurt om te laden.

Melvin

En ook iets waar ik al lang op wacht eigenlijk: een donker theme voor het forum, zodat je net als het AVS forum lichte tekst op een donkere achtergrond kunt krijgen. Is een stuk relaxter voor je ogen als je lange tijd achter de computer zit.

Roland

CitaatEn ook iets waar ik al lang op wacht eigenlijk: een donker theme voor het forum, zodat je net als het AVS forum lichte tekst op een donkere achtergrond kunt krijgen. Is een stuk relaxter voor je ogen als je lange tijd achter de computer zit.
Hmm, een keuze zou inderdaad niet gek zijn, kan bij avs ook.
Ik moet er echter niet aan denken lichte letters op een donkere achtergrond te moeten lezen. Erg vermoeiend en nee, ik zit niet weinig achter de PC  ::)

suyver

Keuze lijkt me een goede zaak, maar niet echt belangrijk. Ik zou in ieder geval liever geen lichte text op een donkere achtergrond hebben...

By the way: toen de update net gedaan was, kreeg je bij een user-profile naast het aantal posts ook het gemiddeld aantal posts per dag te zien. Inmiddels is dat weer verdwenen. Waarom eigenlijk? Ik vond het wel leuk om te zien.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Scarp

Wel grappig om te zien dat we twee afrikaanse leden hebben, namelijk Robbo en Blue-Eyes (klik maar eens op "member map" bovenin en zet 'm op africa).

Oracle

Maar de zodiac is gebleven ??? Ik had liever wel de vlag, en niet de zodiac...

Maar goed, in feite is het maar bijzaak, natuurlijk...

Groet,
Mark

suyver

De zodiac kan Frank niet weg halen. Zit 'ingebakken' in deze versie van Yabb. Kan misschien in de volgende versie wel weg...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Oracle

Ja, dat weet ik. Ik wilde ook alleen maar aangeven dat ik het vlaggetje wel leuk vond/vind, en het jammer vind dat die nu weg is. :)

Groet,
Mark

MrPink

Ik vind de zodiac eigenlijk best leuk. :)

Zou Frank al gek worden? ;)

Groetjes,
Oscar

suyver

Van jou? Vast niet... ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Oracle

Er is toch ook een ignore-list tegenwoordig? ;)

Groet,
Mark

suyver

#218
Ja, maar da's helemaal niet handig. Je krijgt dan namelijk wel de poster te zien (avatar enzo), maar alleen niet het bericht. Dan staat er:

Citaat van: MrPink op oktober 20, 2003, 12:31:36
<< You Have Blocked This Message >>

Is ook niet zo practisch.

-Freek.

[size=-2]Maak je je nu zorgen, Oscar? ;)[/size]
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

De vlag kan wel terug maar dan krijg ik weer gezever of de langere scrolltijden :D.
Ik will eerst eens kijken of de snelheid nu beter is zonder de vlaggen en parse tijden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MarcoV

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 20, 2003, 17:57:46
De vlag kan wel terug maar dan krijg ik weer gezever of de langere scrolltijden :D.
Ik will eerst eens kijken of de snelheid nu beter is zonder de vlaggen en parse tijden.

MvrGr.
Frank

Bij mij is het zo in ieder geval sneller  :)

Marco

Oracle

Zoals ik al zei, het is een 'nice to have'. Maakt mij niet zoveel uit of het er wel of niet staat, vond het enkel grappig.

Laat maar zo. Toen het er niet was, mistten we het ook niet! ;)

Groet,
Mark

MrPink

Ik vind het eigenlijk zo wel prima. :)

En Freek, wat zijn dat ook alweer: zorgen? ;)

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Ik word wel een beetje moe van al die lama foto's...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Melvin

Idd ja, ook lijkt het met al die llamas de hele tijd dat het dezelfde user is die post, ik kijk eerder naar de avatar dan naar de username...