Color Filtering en ISF Calibratie – upgrade

Gestart door bmateijsen, oktober 13, 2003, 17:13:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abaddon

Eff een vraagje: ik heb de avia guide to hometheatre dvd, nu heb ik filters nodig om de kleuren goed in te stellen waar kan ik die krijgen? Ben al naar een paar fotozaken geweest maar daar hebben ze alleen voorzetfilters die niet basis rood blauw of groen zijn...

J.A.F._Doorhof

Hi,
Die moeten bij je AVIA zitten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marcel W

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 23, 2004, 11:58:33
Hi,
Die moeten bij je AVIA zitten.

Ik denk dat Abaddon een woordje in zijn zin heeft weggelaten: "ik heb de avia dvd gedownload"
Die filters zijn namelijk moeilijk mee te downloaden...  :)

AVIA komt de laatste tijd regelmatig langs op usenet, ik heb zelf ook de verleiding niet kunnen weerstaan. Maar vrees niet: Home Theater Tune up en Digital Video Essentials heb ik wel netjes bij je gekocht.

Mocht ik me vergissen en Abaddon nu valselijk hebben beschuldigd, dan bij deze alvast mijn excuses!

Abaddon

Laat ik het dan zo zeggen ik wil zelf mn beamer kleur kalibreren door een rood blauw en groene .bmp via mn dvi weer te geven op mn scherm. Nu heb ik daar filters voor nodig waar kan ik die krijgen zonder dat ik een dure avia dvd moet kopen  ;).

Rob_Dingen

Hoi

Je kunt gewoon primair blauw halen bij een zaak waar ze pa en podia verlichting verkopen.
Het is niet precies de goede maar het gaat wel.

Rob