Final Destination

Gestart door shit_happens1, mei 28, 2002, 19:25:15

« vorige - volgende »

shit_happens1

Gister deze film gezien.
Gekocht voor weinig bij E-Plaza
Ik moet zeggen dat ik meer gekregen heb dan ik had verwacht. Dit is een erg spannende horror/thriller met een aantal behoorlijke schrik effecten. Eerlijk gezegd ben ik wat schrikken betreft wel wat gewend. Maar bij deze film zat ik toch een paar keer tegen het plafond.

Ik kan niet veel over het verhaal zeggen zonder spoilers mee te geven, gewoon ff huren/kopen, krijg je vast geen spijt van.

Groetjes,

Sylvester

PM

Yep... goede film.. heb hem al een hele tijd geleden gezien... maar zal hem zeker nog vaker kijken...
Groeten, Peter

cinepaulis

Ik vond met name het begin mooi spannend en boeiend. Daarna werd het echter hoe langer hoe ongeloofwaardiger. De 'chain of events' werd zo super overdreven 'toevallig' dat ik het echt lachwekkend slecht vond.

Er zit 1 moment in wat ik absoluut 100% niet heb zien aankomen. Echt zo van "BAMM !!!". Dat vond ik wel leuk.
Maar zoals gezegd: de rest vond ik echt zeer matig.  :-[

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

garmtz

Ik vond hem "wel grappig". Maar eigenlijk lachwekkend...

Het spel van de acteurs is echt vreselijk ongeloofwaardig, net als het script, maar TOCH is hij de moeite waard. Zal hem zeker vaker kijken, omdat 'ie gewoon lekker is... :)

J.A.F._Doorhof

Vondt dit persoonlijk een sterke film. Omdat gewoon vanaf het begin duidelijk was dat er geen "normale" killer aan het werk was.

Erg goed en origineel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Heb persoonlijk ook erg genoten van deze film. De bus-scene is er een die mij nog altijd erg is bijgebleven ;D maar ook de manier waarop (en hoe dit werd uitgebeeld) de verschillende mensen het loodje legde vond ik uiterst origineel.

Mvrgr

Patrick

Lynxxx

Waanzinnige film. Een van de toppers van FFF een paar jaar terug (!!). Erg koel. Enne.. NIET KIJKEN NET VOORDAT JE NAAR SCHIPHOL MOET! :)

Een van de betere /sterkere horrors van de afgelopen jaren.

En het einde... aargh ! :)

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Sarjenka

We hebben hem toentertijd in de sneakpreview gezien en we hebben hem ook op DVD gekocht. Blijft een leuke film (je moet hem niet te vaak zien). Ook elke keer schrik ik me weer te pletter ook al weet ik dat er wat gaat gebeuren :)