Nieuwe functie Gebruikers ignoren

Gestart door VlisChris, november 11, 2010, 16:07:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Kom op zeg.
Het is een forum functie !!!!
Moeten we ook PM verbieden omdat misschien mensen privé met elkaar gaan zeuren ?
Je bent vrij om het te gebruiken.
Ik ben er zeker van dat nagenoeg niemand het zal gebruiken op iemand die niet minder dan ZEER irritant is. En ben je bang dat te zijn ?
Ga dan bij jezelf te raden en loop niet te zieken op de mods die dit voor 99% van het forum en voor het groter goed invoeren.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rednaxela

#126
Als je niet wilt dat er over gediscussieerd wordt, zet er dan even een slotje op, wil je? Jij kunt dat toch wel?

Edit: Sorry Frank. Maar dat 'zieken' schoot even verkeerd. Ik zal er over ophouden.
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

Koen K

Hmm, ik vind dat je toch zou mogen verwachten dat mensen zich een beetje weten te beheersen. Mijns inziens is het geen goed teken dat deze functie nodig wordt geacht.

En nu vast maar een berichtje voor de mensen die mij willen blokkeren, (of zou ik dat dan misschien in de quote van iemand anders moeten typen zodat ze het nog kunnen lezen  ;D ): stuur me liever een PM, 9/10 dat we er wel uit komen...

Citaat van: roland p op november 12, 2010, 13:19:13
Je negeert deze gebruiker. Toon me het bericht.

LOL  ;D

Dirc

#128
Citaat van: Rednaxela op november 12, 2010, 15:08:55
Als je niet wilt dat er over gediscussieerd wordt, zet er dan even een slotje op, wil je? Jij kunt dat toch wel?

Edit: Sorry Frank. Maar dat 'zieken' schoot even verkeerd. Ik zal er over ophouden.
Dat kan ja.

Maar als iemand jou mailtje negeert, ga je dan ook contact opnemen met je provider dat je hier geen waarschuwing van kreeg?
Of wanneer hij je leesbevestiging niet stuurt?

Als iemand je niet terug smst, ben jij dan degene die je telecomprovider belt en vraagt of hij wel aangekomen is en wanneer hij / zij voor het laatste bereik had?

Mocht je een brief naar iemand schrijven en niets terug krijgen, ga je dan naar het postkantoor om te kijken of er nog wel een dienstdoende postbode in jou en de andere wijk is?


Kortom, als iemand jou op de ignore lijst zet zal
1.) dat een reden hebben
2.) hij / zij geen reden hebben om dit met jou te bespreken
3.) hij / zij niet zitten te wachten op contactpogingen van jou

Perfectionist

Even voor de goede orde: dit hebben we besproken in het modgedeelte, maar een admin mag je dus NIET ignoren, omdat het altijd kan dat je aanwijzing oid krijgt. Dan kun je nooit achteraf zeggen dat je het niet wist.

Omgekeerd negeren wij ook niemand omdat we anders zaken zouden missen die mogelijk gemodereerd zouden moeten worden.
Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Is dat voor jullie te controleren eigenlijk? Of op de een of andere manier te blokkeren dat jullie weer op block gezet worden?
Lijkt me eigenlijk nog vrij lastig, maargoed, ik ben ook fotograaf, en geen ICT'er ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Ik heb de functie maar weer uitgezet want sommige topics zijn inderdaad niet meer leesbaar.
Je ziet dan de post tot de user die geblokked is en verder zie je helemaal niets meer van de hele pagina met de error message bovenin zoals andere users die ook hebben gemeld.
Dus liever een leesbaar forum met enkele irritaties dan geirriteerd zijn doordat het geen leesbaar forum meer is  :D

blue-eyes

Citaat van: Kjelt op november 12, 2010, 17:22:52
Ik heb de functie maar weer uitgezet want sommige topics zijn inderdaad niet meer leesbaar.
Je ziet dan de post tot de user die geblokked is en verder zie je helemaal niets meer van de hele pagina met de error message bovenin zoals andere users die ook hebben gemeld.
Dus liever een leesbaar forum met enkele irritaties dan geirriteerd zijn doordat het geen leesbaar forum meer is  :D

Zo zie je maar, alles lost zichzelf op :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Citaat van: Kjelt op november 12, 2010, 17:22:52
Ik heb de functie maar weer uitgezet want sommige topics zijn inderdaad niet meer leesbaar.
Je ziet dan de post tot de user die geblokked is en verder zie je helemaal niets meer van de hele pagina met de error message bovenin zoals andere users die ook hebben gemeld.
Dus liever een leesbaar forum met enkele irritaties dan geirriteerd zijn doordat het geen leesbaar forum meer is  :D

Precies....

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

WimB

Heb geen "ignore" functie nodig. Kan alleen maar lachen om sommige meningen en als ik er genoeg van heb, volg ik gewoon de topic niet meer.

brtram

Citaat van: coned op november 12, 2010, 10:05:48
Werkt niet, als ik bvb Raphie block, en dan naar een van zijn topics ga, dan is heel de topic kapot en staat er enkel:


Citaat van: Rednaxela op november 12, 2010, 10:07:28
Coned, als je elkaar blockt, werkt het alleen goed bij degene die het als eerste deed. ;D :headbanging: :pompom: :clapping:

Het lijkt mij sterk dat Raphie Coned eerder geblocked heeft.

Raphie zit netjes met zijn armen over elkaar z'n ban uit, ;D of heeft hij toch een achterdeurtje  :devil:

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Deleted member

Citaat van: brtram op november 12, 2010, 20:36:34
Raphie zit netjes met zijn armen over elkaar z'n ban uit, ;D of heeft hij toch een achterdeurtje  :devil:

Nee hoor, die was vanmiddag al weer online. Blijkbaar geldt 7 dagen ban hier niet voor 7 dagen...  :confused:

Audiofiel

Citaat van: Antoine op november 12, 2010, 22:48:06
Nee hoor, die was vanmiddag al weer online. Blijkbaar geldt 7 dagen ban hier niet voor 7 dagen...  :confused:

Het was zijn 5e ban alweer. Volgens mij is hij recordhouder...
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

Volgens mij ook en gezien z'n nieuwe onderschrift heeft 'ie nog steeds lak aan iedereen...  :blink:

Citaat"Je probeert me te blocken, maar nu druk je iedere keer op "bericht laten zien" omdat je toch je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen"

Raphie: "The Unblockable"

"you can't ignore me, even though you've tried"

DVDGuy

Citaat van: Kjelt op november 12, 2010, 17:22:52
Ik heb de functie maar weer uitgezet want sommige topics zijn inderdaad niet meer leesbaar.
Je ziet dan de post tot de user die geblokked is en verder zie je helemaal niets meer van de hele pagina met de error message bovenin zoals andere users die ook hebben gemeld.
Dus liever een leesbaar forum met enkele irritaties dan geirriteerd zijn doordat het geen leesbaar forum meer is  :D

Het vervelende is sommigen in elk topic posten, met dit als resultaat  :D :D :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Audiofiel

Citaat van: DVDGuy op november 13, 2010, 00:26:06
Het vervelende is sommigen in elk topic posten, met dit als resultaat  :D :D :D

Heb je al eens geprobeerd met Safari het forum te bekijken? Ik heb hier geen enkel probleem met onleesbaarheid of storingen... ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jeroen de Waal

Eerder genoemde foutmeldingen zouden nu weg moeten zijn.


Jeroen.

Audiofiel

Citaat van: Antoine op november 12, 2010, 23:00:59
Volgens mij ook en gezien z'n nieuwe onderschrift heeft 'ie nog steeds lak aan iedereen...  :blink:

Ik kan zeggen wat de reden van zijn gedrag is, maar dan krijg ik een waarschuwing dat ik zeg dat iemand een bepaalde ziekte heeft, dus ik ignoor zijn onderschrift gewoon. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

Die kun je ook uitzetten dacht ik?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

brtram

Citaat van: Antoine op november 12, 2010, 22:48:06
Nee hoor, die was vanmiddag al weer online. Blijkbaar geldt 7 dagen ban hier niet voor 7 dagen...  :confused:

Strafvermindering wegens goed forumgedrag tijdens z'n ban  ;D

blue-eyes

Laten we ons bij het echte onderwerp houden.


En ter info, je kan op verschillende manieren geband worden. Ik heb net gechecked, er is een NIET POSTEN ban uitgedeeld.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op november 13, 2010, 09:49:40
En ter info, je kan op verschillende manieren geband worden. Ik heb net gechecked, er is een NIET POSTEN ban uitgedeeld.

Ik wist niet eens dat dat bestond. Een soort <50 posts regel? Maar als je zo'n ban hebt, kun je dus rustig doorgaan met steeds nieuwe teksten in je forumprofiel? Dat lijkt toch ook wel een beetje een vorm van posten.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Blijkbaar.

Wij kunnen niet elk afzonderlijke item dicht of open zetten. Het zijn vaak generieke instellingen.
50 post regel hebben we helemaal zelf moeten customizen, dat was een @##@ actie :D :D.

Heeft puur te maken met de keuze van deze forumsoftware.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: scrutinizer op november 14, 2010, 10:53:41
Vertel ze maar eens hoe het eruit 'kan' zien, Arjan.
Geeft misschien inzicht aan het handjevol die hier het prima donna gedrag aanhangen. :P

Anton.

Wat moet ik laten zien, Anton? Als ik iemand met deze nieuwe functie 'negeer', dan ziet dat er (zonder namen te noemen) als volgt uit (en de rest van het topic blijft perfect overeind) in Safari (versie 4.1.2):

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.