Kunnen grapjes over audiofiele "voodoo" wel of niet?

Gestart door Raphie, oktober 17, 2010, 11:42:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mag je grappen maken over zaken die voor sommigen hier nog al onwaarschijnlijk overkomen?

Nee, iedereen heeft het recht op eigen hobby beleving, hoe ongeloofwaardig dit soms ook klinkt
21 (21%)
Maakt me echt niet uit, ik kan er wel om lachen
30 (30%)
Ik kan er niet om lachen en voel me persoonlijk in de zeik genomen
4 (4%)
Nee, ik vind niet dat mensen hier kritisch mogen zijn
3 (3%)
Ik vind het heerlijk, Ga vooral zo door!
42 (42%)

Totaal aantal stemmen: 100

Raphie

Dat is te veel eer Coned  :D

Maar Grieks met Ceraballs? is sla even over Anton, als je het niet erg vindt  :D
JBL PRX Power!

Raphie

En kunnen eindelijk zeggen: 3 kwart van het forum vindt het GEEN probleem  :D (antoine joehoe.....  :pompom: :pompom: :pompom:)
JBL PRX Power!

Kjelt

Citaat van: Raphie op oktober 18, 2010, 12:10:52
En kunnen eindelijk zeggen: 3 kwart van het forum vindt het GEEN probleem  :D (antoine joehoe.....  :pompom: :pompom: :pompom:)
Pffffffff je hebt 80 stemmers in dit topic van een total of 19874 members, ik zou (als de stemmen met dezelfde hoeveelheid binnen blijven komen) toch nog even een paar jaar wachten voor je zo'n oordeel uitspreekt  :D

Raphie

Nee, joh, we zitten hier maar met een mannetje of 100 actief, Frank heeft nog nooit een aanmelding weggegooit. want 80 actieve leden is natuurlijk minder interessant dan 19K members  :D

Hier zijn in het verleden trouwens ook al vaker discussies over geweest die dan een stille dood sterven, over het aantal spookmembers. Denk dat we er 18K zo weg kunnen flikkeren.
JBL PRX Power!

Deleted member

Citaat van: Raphie op oktober 18, 2010, 12:10:52
En kunnen eindelijk zeggen: 3 kwart van het forum vindt het GEEN probleem  :D (antoine joehoe.....  :pompom: :pompom: :pompom:)

LOL wat ben je toch een "sad fuck"!  :D :D

Ik ben blij dat je je platform en aandacht hebt maar nog veel meer dat je "ONTZETTEND inhoudt" i.g.v. Frank&Snowmaster zoals je zegt! Ga maar lekker los in dit topic en we hebben idd. een win-win!  :yin-yang:

jowi

Citaat van: coned op oktober 18, 2010, 11:31:22
Raphie heeft NLP ontdekt en past zijn nieuwe truukendoos op jullie toe.
Er zit zo ontzettend veel naiviteit, dualisme, tegenstelling en hypocrisie in deze zin, zeker gezien de persoon erachter, er is gewoon geen beginnen aan, sta met mijn mond vol tanden :) GE-WEL-DIG :worship:

Raphie

Citaat van: jowi op oktober 18, 2010, 12:22:25
Er zit zo ontzettend veel naiviteit, dualisme, tegenstelling en hypocrisie in deze zin, zeker gezien de persoon erachter, er is gewoon geen beginnen aan, sta met mijn mond vol tanden :) GE-WEL-DIG :worship:
Ja, dat "jullie" ook, als in "alleen ik doorzie hem en kom jullie redden"   :D mooi he?  :D
JBL PRX Power!

scrutinizer

No problem!!

Mijn respons was ook grotendeels gebaseerd op "sfeer", een individuele beleving van een moment.
Misschien dat in dat opzicht het toestaan van iemands beleving 'mag' bestaan. Of je het daar nu mee eens bent of niet.

Stay in the grey ....

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Eens, Let trouwens ook eens op de topics waar geen "gezeur"  is zoals bijv van Htip /JB en een aantal anderen, deze heren maken meters, doen hun ding en delen resultaat. 

Citaat van: scrutinizer op oktober 18, 2010, 12:33:36
No problem!!

Mijn respons was ook grotendeels gebaseerd op "sfeer", een individuele beleving van een moment.
Misschien dat in dat opzicht het toestaan van iemands beleving 'mag' bestaan. Of je het daar nu mee eens bent of niet.

Stay in the grey ....

;)

Anton.
JBL PRX Power!

AbZ

Citaat van: Raphie op oktober 18, 2010, 12:23:49
"alleen ik doorzie hem en kom jullie redden"
Dat is idd volslagen absurd
maar wat is het verschil met afkraken in een showcase topic van een believer?

Ben jij daar dan wel de enige die de voodoo doorziet en moet je de lezers daarvan redden?

(Ik lees dat soort topics niet, dus heb er geen last van, maar je bent niet consequent.)

Raphie

Nee hoor, ik hoef niemand te "redden" of "waarschuwen"
Ik stel alleen kritische vragen waardoor TS zich soms ondergepist kan voelen, doordat hij het antwoord schuldig moet blijven.
En dat is eigenlijk de kern van de zaak: "wie beweert, bewijst" anders krijg je lachwekkende situaties.
JBL PRX Power!

garmtz

Geen zin om hele topic te lezen, maar ik vind grappen altijd o.k., mits ze niet op de persoon zijn en/of niet deze persoon belachelijk maken. Aangezien de meeste grappen toch ten koste gaan van een bepaald persoon, denk ik dat je je 'grappen' die ik vaak verre van grappig vind overigens, iedere keer voor het posten nog eens te herevalueren. Is het NODIG het te posten? Voegt het iets TOE?

AbZ

Citaat van: Raphie op oktober 18, 2010, 12:45:24
anders krijg je lachwekkende situaties.

die kunnen per definitie ook leuk zijn  :smile:

Kjelt

Citaat van: Raphie op oktober 18, 2010, 12:18:21
Nee, joh, we zitten hier maar met een mannetje of 100 actief, Frank heeft nog nooit een aanmelding weggegooit. want 80 actieve leden is natuurlijk minder interessant dan 19K members  :D
Hier zijn in het verleden trouwens ook al vaker discussies over geweest die dan een stille dood sterven, over het aantal spookmembers. Denk dat we er 18K zo weg kunnen flikkeren.
Als je anderen aanvalt omdat ze in jouw ogen onzinnige niet wetenschappelijk bewezen uitspraken doen dan kan deze van je zelf er ook wel bij  ;)
Er zijn alleen al 1440 members met meer dan 100 posts op dit forum, 2130 members met meer dan 50 posts. Dat lijken me dan toch behoorlijk aktieve members?

celerontje

Pfffff, dat post ik in 1 dag als ik de vaart er lekker in heb! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

coned (banned)

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Raphie

JBL PRX Power!

Staaled

HT en muziek zijn veel te leuk om zonder enige humor te benaderen.
Ik heb dan ook "ik kan er wel om lachen" gestemd.

Zodra sommigen zich echter te vaak als een vleesgeworden disclaimer/bijsluiter gaan gedragen ....tsja :-\

Heb ik nog een voorstel/deal.
Open ik een private topic,Antoine blij & Raphie druk met disclaimen en haal ik mijn schouders er over op. :P :popcorn:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Raphie

Citaat van: Kjelt op oktober 18, 2010, 13:22:59
Als je anderen aanvalt omdat ze in jouw ogen onzinnige niet wetenschappelijk bewezen uitspraken doen dan kan deze van je zelf er ook wel bij  ;)
Er zijn alleen al 1440 members met meer dan 100 posts op dit forum, 2130 members met meer dan 50 posts. Dat lijken me dan toch behoorlijk aktieve members?
pagina 285 <> 683 zijn members met 1 post of minder (zijnde 0)
zitten maar weinig recente aanmeldingen bij met <1 post, dus meer dan 60% van de members kan zo de prullenbak in.
dan blijft er nog 39% over waar we alle leden die de laatste 24mnd niet op het forum geweest zijn ook kunnen wegflikkeren

dan mag je, denk ik, je handen ineen knijpen als je zo'n 2.000 mensen overhoudt met meer dan 2 posts en de laatste 24mnd (passief)actief op het forum
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Hipster op oktober 18, 2010, 13:57:28
HT en muziek zijn veel te leuk om zonder enige humor te benaderen.
Ik heb dan ook "ik kan er wel om lachen" gestemd.

Zodra sommigen zich echter te vaak als een vleesgeworden disclaimer/bijsluiter gaan gedragen ....tsja :-\

Heb ik nog een voorstel/deal.
Open ik een private topic,Antoine blij & Raphie druk met disclaimen en haal ik mijn schouders er over op. :P :popcorn:
Het gaat niet op disclaimen, de humor is de situaties an sich, de beelden die opkomen bij de posts en zo... zit echt geen grijntje kruistoch bij van mijn kant hoor.
JBL PRX Power!

Staaled

Citaat van: Raphie op oktober 18, 2010, 14:04:33
Het gaat niet op disclaimen, de humor is de situaties an sich, de beelden die opkomen bij de posts en zo... zit echt geen grijntje kruistoch bij van mijn kant hoor.
helder, voor jou dan.
en hierbij voor de rest dan ook.






"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

hey ,maar ik maak wel eens hele vage dingen mee." shall we dance?"  :nowink:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Hanky Panky

Ik vind dit topic best lachen, ondanks dat het door een gestresste BMW-rijdende manager met een God-complex is gestart  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

meelzs

Citaat van: Hanky Panky op oktober 18, 2010, 14:34:36
Ik vind dit topic best lachen, ondanks dat het door een gestresste BMW-rijdende manager met een God-complex is gestart  :D

Dit is dan een grap over een zeer waarschijnlijke zaak  ;D. Moet ook kunnen  ;D heb zelf de laatste optie gestemd.
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro