HUMAX iHDR-5200c Ziggo

Gestart door vik, oktober 11, 2010, 11:23:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

raindog

Niks mis met de Samsung (denk ik, geen ervaring mee) maar ik had gehoopt op een Humax omdat ik er daar al eentje van heb staan. Dit is dan wel zo makkelijk qua bediening en je kunt dan eventueel de opgenomen programma's uitwisselen van de ene HD naar de andere. 
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

alexander2

Citaat van: raindog op mei  4, 2013, 10:54:59
Damn  :nopompom:  :nopompom: :nopompom:. Pakket is binnen en er zit een Samsung in. Iemand hier die wil ruilen voor een Humax? Eventueel met een kleine bijbetaling van mijn kant. Zo niet, dan zet ik hem op marktplaats.

Klantenservice bellen en vragen om een Humax.

Joris1971

Citaat van: Mausman op mei  3, 2013, 12:16:47
Gisteren de Humax ontvangen ;D  :pompom:

Een collega van mij had gisteren ook gebeld. Hij had ca. 1,5 jaar geleden al een Cisco decoder gehad ivm interactieve tv, echter heeft hij niets anders dan problemen met dat ding gehad.
Zonder al te veel problemen krijgt hij nu ook een nieuwe decoder voor € 49,--.

Verdorie, ik heb een Cisco die kapot is, moet dat ding opsturen dan krijg ik een nieuwe.
De kans is er dat ik weer een Cisco krijg, dus gisteren de klantenservice van ziggo gebeld en verteld dat ik liever een Humax krijg.
Nee dat kunnen we niet beloven, dus ik vroeg nog als ik nu 49 euro betaal kan het dan.
Nee meneer die actie is alleen voor nieuwe klanten, ik kan hem u aanbieden voor 119 euro..
Pffff flutklantenservice!!!

MVG

Citaat van: Joris1971 op mei  4, 2013, 13:41:10
Verdorie, ik heb een Cisco die kapot is, moet dat ding opsturen dan krijg ik een nieuwe.
De kans is er dat ik weer een Cisco krijg, dus gisteren de klantenservice van ziggo gebeld en verteld dat ik liever een Humax krijg.
Nee dat kunnen we niet beloven, dus ik vroeg nog als ik nu 49 euro betaal kan het dan.
Nee meneer die actie is alleen voor nieuwe klanten, ik kan hem u aanbieden voor 119 euro..
Pffff flutklantenservice!!!

Hier precies hetzelfde! Alleen ik kon hem voor 199,- bestellen. Duidelijk is nu ondertussen wel dat men daar zomaar wat doet.. Ik ga overigens zelf niet meer bellen en druk opvoeren om toch maar O een humax te krijgen voor 49,- mijn Cisco werkt prima, van interactieve diensten maken we nauwelijks gebruik. Mijn vriendin gebruikt alleen de recorder veel en ik zelf kijk nauwelijks tv.

Joris1971

#229
Citaat van: MVG op mei  4, 2013, 13:48:30
Hier precies hetzelfde! Alleen ik kon hem voor 199,- bestellen. Duidelijk is nu ondertussen wel dat men daar zomaar wat doet.. Ik ga overigens zelf niet meer bellen en druk opvoeren om toch maar O een humax te krijgen voor 49,- mijn Cisco werkt prima, van interactieve diensten maken we nauwelijks gebruik. Mijn vriendin gebruikt alleen de recorder veel en ik zelf kijk nauwelijks tv.
Ligt er maar net aan welke bitch of aardig persoon je aan de telefoon krijgt.
Ik krijg 9 vd 10 keer zo een dame met een Surinaams accent , sorry en dat is niet discriminerend bedoeld maar met die mensen kun je totaal niet onderhandelen.

MVG

Citaat van: Joris1971 op mei  4, 2013, 13:53:50
Ligt er maar net aan welke bitch of aardig persoon je aan de telefoon krijgt.
Ik krijg 9 vd 10 keer zo een dame met een Surinaams accent , sorry en dat is niet discriminerend bedoeld maar met die mensen kun je totaal niet onderhandelen.

Dat zou het inderdaad ook kunnen zijn, ik zal na het weekend nog eens bellen voor de grap. Kijken of het lukt. Wat je zegt klopt wel inderdaad, heb er ervaring mee op de werkvloer.

alexander2

Irritant dit alles en ik begrijp de frustraties.
Sterker als je de cisco of samsung niet wil dan zijn de verzendkosten ( 2X ) geheel voor jezelf!

Martinus

Citaat van: Joris1971 op mei  4, 2013, 13:53:50
Ligt er maar net aan welke bitch of aardig persoon je aan de telefoon krijgt.
Ik krijg 9 vd 10 keer zo een dame met een Surinaams accent , sorry en dat is niet discriminerend bedoeld maar met die mensen kun je totaal niet onderhandelen.

Die had ik ook, die is heel onaardig.
............

Joris1971

#233
Zo nog een keer gebel d en deze keer een aardige jongedame

Krijg de Humax decoder/recorder voor 20 euro, mede omdat ik 'al' 2 jaar klant ben.
De oude decoder hoef ik niet op te sturen, maar hahaha dat ga ik dus over een paar maanden wel doen, heb de retoursticker al thuis liggen, dan heb ik straks nog een andere decoder voor boven.

MVG

Je hebt trouwens gewoon gebeld naar de klantenservice begrijp ik? Niet naar opzeggings afdeling?

Mooie deal zo!  :D

mondiaal

ik heb vandaag ook de samsung binnen gekregen. Is die nu echt zo veel slechter of zit het allemaal tussen de oren. :blink:

Iemand misschien een tip hoe ik het opgenomen spul van de 5050c over kan zetten naar de samsung of ben ik het allemaal kwijt.

Joris1971

Zojuist werd ik teruggebeld door Ziggo, ze kunnen dus niet beloven of ik een Humax of een Cisco decoder ga krijgen.
Pff alsof dat zoveel werk is om dat even goed te regelen.  >:(

alexander2

Ik denk dat Ziggo teveel Humaxen heeft 'weggegeven'.  :(

Joris1971

Verdomme, te vroeg gejuicht >:(

Ben zojuist teruggebeld door Ziggo. Die belofte dat ik de decoder voor 20 euro mocht kopen hadden ze nooit mogen doen!
Lekker onsportief van Ziggo dat ze hun belofte breken. Ik mag hem zelfs niet eens kopen voor de nieuwe klantenprijs (49 euro). Nee meneer dan kost het u 119,- euro
Pffffff, laat maar dus!

luistervinkje

Citaat van: Joris1971 op mei  4, 2013, 18:11:37
Verdomme, te vroeg gejuicht >:(

Ben zojuist teruggebeld door Ziggo. Die belofte dat ik de decoder voor 20 euro mocht kopen hadden ze nooit mogen doen!
Lekker onsportief van Ziggo dat ze hun belofte breken. Ik mag hem zelfs niet eens kopen voor de nieuwe klantenprijs (49 euro). Nee meneer dan kost het u 119,- euro
Pffffff, laat maar dus!

Als je een Humax 5200 kan krijgen voor dat geld dan wil ik hem wel ( plus verzendkosten natuurlijk) overnemen , we hebben hier in het noorden "Kabel Noord" maar volgens mij is hij hier ook wel te gebruiken.
Heb nu een Humax 5050 maar wil er nog wel eentje bij voor op de slaapkamer
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Joris1971

#240
Wat een stel amateurs, prutsers bij Ziggo zeg.

Ik zou gisterenavond teruggebeld worden omdat ik een rma bon had gekregen voor mijn defecte decoder maar dat stond volgens die juffrouw niet in het systeem, tevens had ik geen retourdoos ontvangen, ja die hoort er normaliter wel bij te zitten.
Dus meneer u wordt deze avond tussen 8 en 10 teruggebeld zodat we dan kunnen afspreken dat u wel een doos krijgt met betreffende rma bon en dan staat het gelijk in ons systeem.
Want als u het nu terugstuurt dan gaat het fout hier omdat dit niet in het systeem staat.

Niu heel de avond geen Ziggo gebeld, dus heb ik vanmorgen zelf gebeld en heel het bovenstaande verhaal gedaan.
Reactie van weer een andere dame van Ziggo: Nou meneer die rma staat gewoon in ons systeem hoor en u krijgt er geen doos bij!

Grrrrrr wat een stel sufferds  zeg, die zegt dit, die zegt dat, die zegt korting op de decoder en vervolgens wordt dat weer teruggedraaid  >:(

RonG

Vraagje,

ik heb de humax middels HDMI op mijn onkyo receiver aangelsoten, nu hoor ik een soort "plop" geluid uit de speakers komen wanneer ik zap naar een ander kanaal.
Is er iets wat ik kan doen om dit te voorkomen of iemand een tip wat ik kan doen?

Martinus

tnt staat ook vandaag hier voor de deur... ben benieuwd.
............

mondiaal

Ik heb nu dus ook de humax ipv de samsung. (weinig verschil moet ik zeggen) Alleen de wifi werkt niet ....iemand een tip misschien. Deed het bij de samsung wel trouwens.

Thank u

Spekkie99

#244
Citaat van: Joris1971 op mei  4, 2013, 18:11:37
Verdomme, te vroeg gejuicht >:(

Ben zojuist teruggebeld door Ziggo. Die belofte dat ik de decoder voor 20 euro mocht kopen hadden ze nooit mogen doen!
Lekker onsportief van Ziggo dat ze hun belofte breken. Ik mag hem zelfs niet eens kopen voor de nieuwe klantenprijs (49 euro). Nee meneer dan kost het u 119,- euro
Pffffff, laat maar dus!

Ziggo heeft hier gelezen dat je de kapotte alsnog terug ging sturen denk ik.
Koop gewoon lekker dat ding voor 119 of moet het weer voor een dubbeltje op de eerste rang?
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

Martinus

Citaat van: Martinus op mei  8, 2013, 10:24:45
tnt staat ook vandaag hier voor de deur... ben benieuwd.

Had ook een humax, ben diep teleurgesteld in het uitzending gemist verhaal. Betalen voor rtl7 series? Die via rtlxl app wel gratis zijn? Waardeloos. Voor het gevoel is die iets scherper als mn oude 5050. Voor de rest ben ik blij dat ik geen 229,- heb betaald zoals die bij mm staat. Minimale update vanaf de 5050 m.i.
............

alexander2

U bent al jarenlang klant bij Ziggo en dat waarderen we zeer. Daarom doen wij u als trouwe klant nu een extra scherp aanbod waarmee u nog meer uit uw abonnement haalt.

Nog meer kijkplezier
Met een Interactieve HD Ontvanger of Interactieve HD Recorder richt u uw televisieavond voortaan helemaal naar eigen smaak in. Is het tv-aanbod niet helemaal naar wens? Dan kiest u gemakkelijk een goede film uit. Of u kijkt programma's terug wanneer u maar wilt. Heeft u al een digitale ontvanger? Die doet dan prima dienst in uw slaap- of werkkamer.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-ontvanger/aanbieding?ns_service=mail&ns_robot=partner-mailplus&ns_mail_uid=kLSd4bAmmVwaz8g&ns_mail_job=137522&ns_campaign=EDM_FAIRPRICING_PILOT&ns_mchannel=e-mail&ns_counter=EDM_FAIRPRICING_PILO&ns_fee=0%2C00&ns_source=EDM_FAIRPRICING_PILO&ns_linkname=BTN_BDY_ZNL_SRV_BEH_FP

Humax?

Jeroen de Waal

Kleine lettertjes.....

* Maximaal één ontvanger per klant. Prijs van de ontvanger is exclusief € 9,50 verzendkosten. De getoonde ontvanger kan afwijken van het werkelijke model.


Jeroen.

Spekkie99

Citaat van: alexander2 op mei 14, 2013, 17:35:21
U bent al jarenlang klant bij Ziggo en dat waarderen we zeer. Daarom doen wij u als trouwe klant nu een extra scherp aanbod waarmee u nog meer uit uw abonnement haalt.

Nog meer kijkplezier
Met een Interactieve HD Ontvanger of Interactieve HD Recorder richt u uw televisieavond voortaan helemaal naar eigen smaak in. Is het tv-aanbod niet helemaal naar wens? Dan kiest u gemakkelijk een goede film uit. Of u kijkt programma's terug wanneer u maar wilt. Heeft u al een digitale ontvanger? Die doet dan prima dienst in uw slaap- of werkkamer.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-ontvanger/aanbieding?ns_service=mail&ns_robot=partner-mailplus&ns_mail_uid=kLSd4bAmmVwaz8g&ns_mail_job=137522&ns_campaign=EDM_FAIRPRICING_PILOT&ns_mchannel=e-mail&ns_counter=EDM_FAIRPRICING_PILO&ns_fee=0%2C00&ns_source=EDM_FAIRPRICING_PILO&ns_linkname=BTN_BDY_ZNL_SRV_BEH_FP

Humax?

De dag na de email besteld en ik kreeg de humax maar las ergens anders dat iemand recent de Samsung heeft gekregen. Hij mag altijd binnen 7 dgn retour natuurlijk.
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

htjan160756

Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe Humax 5200 (van Ziggo) aangesloten op mijn TV, dit is de 3de Humax die ik nu heb (1 x 5050 en 2 x 5200) op 1 TV.
Ik heb bij deze (laatste Humax 5200) steeds dat het beeld groen is en ik kan dan niks kijken.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen?
De Humax 5050 en 1  Humax 5200 zijn aangesloten op HDMI poort 3 en 4 van mijn TV.
De nieuwe Humax is aangesloten op een splitter van VIVANCO (42079) 3WEG HDMI SWITCH 1080P op de HDMI poort 2 van mijn TV.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.