HUMAX iHDR-5200c Ziggo

Gestart door vik, oktober 11, 2010, 11:23:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Hier loopt ie ook prima. Vooralsnog, want heb nog niet veel tv gekeken nadat ik de update had geïnstalleerd.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vik

Voor de mensen met problemen: factory reset geprobeerd?


Dit is mijn systeem info :

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Raymen

okee , zal dat eens proberen dan.

bedankt alvast.

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

advr

 de mijne is ook geüpdatet maar ik vind het nog steeds een gemis, zeg maar waardeloos, dat een simpele mkv niet werkt... ???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

gast2018

Citaat van: advr op december 22, 2013, 13:06:53
de mijne is ook geüpdatet maar ik vind het nog steeds een gemis, zeg maar waardeloos, dat een simpele mkv niet werkt... ???
Daar heb je toch gewoon een Dune voor! :clapping:

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

gast2018


advr

Citaat van: ergé op december 22, 2013, 22:10:51
Voor 100 euro wel.
boven geen hdmi dus iets duurder...Ik zie wel. Volgens naast eens kijken
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jrnholt

Citaat van: riwi op mei 31, 2013, 18:05:25
Je Oppo werkt vrij goed met DLNA vind ik.
Heb het nog niet getest met de DLNA server van de Humax, maar van bv twonky doet de Oppo het prima.
Ik ondervind problemen met het streamen van opnames van de DLNA-server van Humax naar mijn Oppo (BDP-103D). Bij het browsen van de content laat hij bepaalde opnames zien en andere niet. Bij het afspelen via de Oppo krijg ik bij een groot aantal opnames de melding dat de bestandsindeling niet wordt ondersteund, terwijl andere opnames wel probleemloos worden afgespeeld. Ik sta vooralsnog voor een raadsel, want de Humax neemt alles op in .TS-formaat, en dat moet de Oppo prima aankunnen. Bovendien snap ik niet dat de ene opname van de Humax wel kan worden afgespeeld, en de andere niet...

Als ik de opnames overigens niet naar de Oppo stream, maar naar de tweede Humax die ik op mijn slaapkamer heb staan, worden wel alle opnames getoond en kunnen ze wel allemaal worden afgespeeld... 

Bensz

Is het ook mogelijk om twee ihdr-5200 in een ruimte naast elkaar te gebruiken? Dit zonder dat de twee reageren op een afstandsbediening.

htjan160756

Citaat van: Bensz op januari 20, 2014, 18:50:50
Is het ook mogelijk om twee ihdr-5200 in een ruimte naast elkaar te gebruiken? Dit zonder dat de twee reageren op een afstandsbediening.

Hallo,

Ja, tot 6 stuks, je kunt ook 1 of meerdere 5050, 5100 of 5200 gebruiken als het maar niet meer zijn dan 6 stuks.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Bensz


htjan160756

Citaat van: Bensz op januari 20, 2014, 22:49:35
En de remotes?

Hallo,

De afstandsbedieningen natuurlijk ook, als je me je e-mail (via PB) dan kan je het PDFje opsturen waar in staat hoe je het moet doen.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

gogo

Mijn cisco is ook slecht aan het worden, dus de tips van dit forum opgevolgd, en de opzeglijn verteld dat ik weg ging naar glasvezel, daar krijg ik een nieuwe decoder etc want de mijne is kapot.

Maar meneer als u bij ons blijft kunnen wij u ook een nieuwe decoder aanbieden voor 49 euro, dus ik blijf toch maar bij ziggo ;)

Nu maar hopen dat het een humax is, morgen word hij bezorgd.


Citaat van: Joris1971 op mei  4, 2013, 13:41:10
Verdorie, ik heb een Cisco die kapot is, moet dat ding opsturen dan krijg ik een nieuwe.
De kans is er dat ik weer een Cisco krijg, dus gisteren de klantenservice van ziggo gebeld en verteld dat ik liever een Humax krijg.
Nee dat kunnen we niet beloven, dus ik vroeg nog als ik nu 49 euro betaal kan het dan.
Nee meneer die actie is alleen voor nieuwe klanten, ik kan hem u aanbieden voor 119 euro..
Pffff flutklantenservice!!!
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

Bensz

Ondanks dat ik had afgesproken bij het "overstappen" dat ik alleen een Humax wil, kwam de monteur afgelopen week toch langs met een Samsung. :nopompom:
Ziggo gebeld, en kreeg te horen dat de Humaxen op zijn. Omruil niet mogelijk. Levertijd wilden ze niet geven. Mocht de levering, instalatie ongedaan maken en opzeggen...

Iemand nog een mooie Samsung?

Pjotr

Citaat van: gogo op januari 23, 2014, 22:36:51
Mijn cisco is ook slecht aan het worden, dus de tips van dit forum opgevolgd, en de opzeglijn verteld dat ik weg ging naar glasvezel, daar krijg ik een nieuwe decoder etc want de mijne is kapot.

Maar meneer als u bij ons blijft kunnen wij u ook een nieuwe decoder aanbieden voor 49 euro, dus ik blijf toch maar bij ziggo ;)

Nu maar hopen dat het een humax is, morgen word hij bezorgd.


Mijn broer had exact dezelfde situatie. Echter, hij heeft de nieuwe decoder gratis gekregen na een gesprek met de opzeglijn bij Ziggo. Het is volgens mij maar net wie je aan de lijn hebt en hoe hard je het speelt.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

gogo

 :pompom: :pompom: het is een humax geworden helemaal top, alles aangesloten en hij werkt perfect, 1 vraag je kan 2 programma's te gelijk op nemen mits ze niet met elkaar conflicteren dat heb ik gelezen hier op het forum,maar welke kanalen zijn dat dan?

gr
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

htjan160756

Citaat van: gogo op januari 24, 2014, 22:28:55
:pompom: :pompom: het is een humax geworden helemaal top, alles aangesloten en hij werkt perfect, 1 vraag je kan 2 programma's te gelijk op nemen mits ze niet met elkaar conflicteren dat heb ik gelezen hier op het forum,maar welke kanalen zijn dat dan?

gr

Er kan alleen een conflict ontstaan als je 2 verschillende zenders opneemt en een andere kijkt.
Als je uit pakket 1 en uit pakket 2 iets opneemt dan kan je dus niet kijken naar iets wat in pakket 3 zit (hoop dat je het een beetje begrijpt).
Dit word dan als conflict aangegeven op het scherm, als je niks doet sprint de zender van zelf over naar pakket 1 of 2.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

raindog

Hier tot volle tevredenheid een iHDR-5200c in gebruik maar ik wil nu een 2e bestellen voor de (in aanbouw zijnde) HT-ruimte. Iemand nog eentje over of een tip waar ze voordeliger te verkrijgen zijn?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

advr

hier ook een 5200.

Het enige waar ik last van heb is dat de gids maar 1 dag vooruit kan kijken....uitermate irritant :-[
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

gast2018

Citaat van: advr op januari 25, 2014, 21:06:45
hier ook een 5200.

Het enige waar ik last van heb is dat de gids maar 1 dag vooruit kan kijken....uitermate irritant :-[
Hier 3 dagen, met chapter forwart.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

htjan160756

Citaat van: advr op januari 25, 2014, 22:13:15
da's ook niets dus.... :P

Meer dan 3 dagen mag ook niet.
Ik heb zelf bij bepaalde zenders dat ie niks laat zien, ook niet na lang wachten, bv Ned 3.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

gogo

Ik snap het thx, wel makkelijk 2 dingen te gelijk opnemen

gr

Citaat van: htjan160756 op januari 24, 2014, 22:52:01
Er kan alleen een conflict ontstaan als je 2 verschillende zenders opneemt en een andere kijkt.
Als je uit pakket 1 en uit pakket 2 iets opneemt dan kan je dus niet kijken naar iets wat in pakket 3 zit (hoop dat je het een beetje begrijpt).
Dit word dan als conflict aangegeven op het scherm, als je niks doet sprint de zender van zelf over naar pakket 1 of 2.
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

alexander2

Wat moet je in hemelsnaam allemaal opnemen?
Hebben jullie soms een apart pakket?
Ik vind het allemaal troep wat er wordt uitgezonden en dan ook nog die eeuwigdurende reclame's en die fanatastische rukprogramma's met die onbekende BN'rs....j.je weet wel ik kom bij jou dan kom ik morgen bij jou.