HDTV series 2011 (USA)

Gestart door jowi, september 17, 2010, 10:57:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowi

#300
Zag gister een fraai TheTVDB iPad app voorbijkomen van iSnoopFr, wat wel jammer was want ik had plannen om zelf zoiets te bouwen :D maar goed ik kan het niet beter maken dan wat snoop gemaakt heeft, al zou ik het strakker en minder kleurig maken, en andere fonts gebruiken :crazy: Anyway, verder echt een hele leuke app om je series bij te houden:

http://www.itvshows.fr/en/






svmnb

Iemand de laatste aflevering (S4E08) van Breaking Bad gezien?
De verhaallijnen worden steeds rijker en die flashback van Gustavo Fring's start als drug kingpin.... :o
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

jowi

Ja het was inderdaad weer ijzersterk, na een paar wat slappere afleveringen 8)

Kjelt

Nog meer vaste kijkers die nu wel een patroon in de seizoenen ziet?
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



jowi

Dat is het patroon inderdaad :) Er komt hierna nog 1 laatste seizoen, dus ze moeten er toch ook wel weer een soort einde aan breien zou je zeggen...
Wat ik trouwens wel mooi vond aan seizoen 1 was het kleurgebruik, Walter had altijd iets groens aan, en alle scenes hadden die zweem. Je ziet dat nu alleen nog maar terug in de logo's etc.

Kjelt

Inderdaad en wat ik mooi vind is dat hij  echt is veranderd, bv tov seizoen 1, daar was het toch maar een sulletje, dat zou je nu niet meer zo zeggen als je naar zijn blik in zijn ogen kijkt  :D

Ronin79

#306
Nieuwe lijst zal er van de week weer opstaan.
Eerste deel ervan (uitzendingen) staat er nu op.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104527.msg1985614#msg1985614

svmnb

#307
Citaat van: jowi op september  7, 2011, 15:59:04
Wat ik trouwens wel mooi vond aan seizoen 1 was het kleurgebruik, Walter had altijd iets groens aan, en alle scenes hadden die zweem. Je ziet dat nu alleen nog maar terug in de logo's etc.

Was mij nog niet eerder opgevallen, maar je hebt idd gelijk.
De aflevering van gisteren bevatte wel een inconsistentie, volgens mij.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


EDIT:
@ jowi: my bad; het zou ook wel een flinke continuïteits f*ck up geweest zijn, als ik gelijk had. :D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

jowi

#308
Nee, hij zegt:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Aiko

Deze week maar eens beginnen met breaking bad, heb goede verhalen gehoord  :popcorn:

Ronin79


oud_account_1

Van de week even gezocht op S01E01 om te kijken of er nog wat bij zat.
Kwam een nieuwe serie tegen genaamd Necessary Roughness
Helaas is de titel (imho) niet echt een goede match met de inhoud.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Ronin79

Ik heb de serie nog niet gezien, maar heb ik wel in de lijst staat op pagina 9. (wachtend op nieuw seizoen. Season 2).
Als je de titel leest, dan moet je toch heel wat verwachten. Maar misschien valt het wel tegen.

oud_account_1

Citaat van: SillentWolf op september  9, 2011, 16:59:15
Ik heb de serie nog niet gezien, maar heb ik wel in de lijst staat op pagina 9. (wachtend op nieuw seizoen. Season 2).
Als je de titel leest, dan moet je toch heel wat verwachten. Maar misschien valt het wel tegen.
Ok, ik had wel je lijstjes doorzocht, maar er blijkbaar overheen gekeken.
De naam doet bij mij wat leuks vermoeden als een soort tegenhanger van nutteloos geweld, maar dat was dus onterecht.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Ronin79

Het doet mij overkomen als een vrij rustige serie.
Maar met zo'n titel verwacht je idd wat anders.

Robbo

Deze prima lijst verdiend een eigen topic !



Overigens heeft Dexter S6 12 afleveringen :  http://www.imdb.com/title/tt0773262/episodes#season-6

Ronin79

Thx  ;)

Wat Dexter betreft:

Dat klopt inderdaad.
Ik zag in de lijst, dat ik er perrongelijk 6 van heb gemaakt (Hoe is het mogelijk, ik moet toen afgeleid zijn  :P). Maar vanzelf sprekend is dat natuurlijk niet zo, en
moeten het er 12 zijn.

Thx voor de oplettendheid, ik zal dit schoonheidsfoutje er bij de volgende update uithalen.  ;)

Ronin79

#317
De nieuwe lijsten staan straks online.
Er zijn echt ontzettend veel veranderingen, maar dat zie je vanzelf wel.  ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104527.msg1985623#msg1985623

Softpower

Citaat van: SillentWolf op augustus 18, 2011, 00:33:33
Films en series downloaden is gewoon legaal.

Maar voor de goede order, heb ik de persoon een PM gestuurd en de post verwijderd.
Zie ... ik ben de moeilijkste niet  ;)

Dank ;) downloaden is nog toegestaan. Het kromme is alleen dat  deeplinken naar materiaal niet is toegestaan en dat forumeigenaar/beheerder daar op aangesproken wordt ;)

Thanks voor de geupdate lijst!
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Ronin79


Ronin79

#320
Helaas ga ik het net redden om de nieuwe lijsten online te zetten, omdat we er straks even een tijdje tussen uit zijn, en van te voren behoorlijk druk bezig zijn.
Als je wilt weten wanneer de volgende aflevering is ... precies om de week. Dus als Dexter bijvoorbeeld rond 2 Oktober begint, zal de volgende om 9 Oktober zijn.
Lijkt me logisch.  ;)

Over enkele weken zal ik een nieuwe lijst online zetten.

activ

Je kunt ook altijd op myepisodes kijken wanneer alles komt, heb je een keurig overizcht van alle series die je volgt (als je ze even toevoegd)

Kjelt

Gisteren een nieuwe serie met de vriendin gekeken : Pan AM, was verassend leuk , beetje mad men achtig maar dan iets vrouwelijker met een vleugje James Bond. Als je schieten en aktie wilt zul je deze willen overslaan.

alexander2

Citaat van: Kjelt op oktober  3, 2011, 14:32:34
Gisteren een nieuwe serie met de vriendin gekeken : Pan AM, was verassend leuk , beetje mad men achtig maar dan iets vrouwelijker met een vleugje James Bond. Als je schieten en aktie wilt zul je deze willen overslaan.

Viel mij ook op er zitten hele mooie scenes tussen maar ik hoop dat ze zsm met mad men gaan beginnen.
Volgens Wikipedia maart 2012 pas. :(

Wat ook een top serie is Southland seizoen 4 start januari 2012.






alexander2

Citaat van: copycat op oktober 12, 2011, 14:56:10
falling skies en terra nova vallen mij vies tegen.

had er veel meer van verwacht.....

Falling skies was ik na 30 minuten meer dan zat.
Terra Nova moet ik nog aan beginnen maar ook daar verwacht ik niet veel van.
V vond ik een prettige serie om naar te kijken helaas Cancelled.
Camelot ben ik nog geen eens aan begonnen ook Cancelled was dat echt zo slecht vraag ik mij af?