Epson TW10

Gestart door J.A.F._Doorhof, september 19, 2003, 22:50:10

Vorige topic - Volgende topic

KHunt-er

??? Hmmm...
Dacht toch wel dat hij ook DVD-audio at.
Pio is idd ook hele mooie speler, maar ligt ben ik bang niet in Fred's prijsklasse.
Zal er zelf wel eens wat dieper in duiken  :D

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

svianen

De Marantz DV4300 is nog verkrijgbaar voor zo'n 299 euro. Deze heeft PS.

KHunt-er

??? €299.- Da's niet duur !

Heb je adres??
Ga ik er gelijk een halen  ;)

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

svianen

Hij's nog goedkoper geworden 199,-- voor de Marantz 4300 bij xxxxxxxxxx (commerciele link verwijderd)
Er is ook net een zeer mooie Pioneer DV-370 uit met PAL Progressive Scan hij is net uit en kost maar 99,--

Zie http://www.pioneer.de/de/product_detail.jsp?product_id=8490&taxonomy_id=367-401

OscarTango

waarom PM-en jullie die commecielle links niet gewoon ?... het staat vast dat ze verwijderd worden, bespaar jezelf de moeite.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

FredBeamer

Citaat van: svianen op mei 26, 2004, 11:43:50
Hij's nog goedkoper geworden 199,-- voor de Marantz 4300 bij xxxxxxxxxx (commerciele link verwijderd)
Er is ook net een zeer mooie Pioneer DV-370 uit met PAL Progressive Scan hij is net uit en kost maar 99,--

Zie http://www.pioneer.de/de/product_detail.jsp?product_id=8490&taxonomy_id=367-401

Hallo kun je me de link mailen waar die Marant 4300 is te verkrijgen voor 199,- Wel buiten dit forum om

alvast bedankt.
En wie weet of dit inderdaad een goed speler is. Is deze beter dan de DVD 963SA van Philips en lust de Marantz ook DVD +R
JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360

M.P.A. de Jong

DV4300 lust ook DVD+R.
Marantz DV4300, Marantz SR7002, B&W 685, B&W HTM62, B&W M1, BK XXLS400, Philips Pronto RU940, Playstation 3.

Mario303

Zeker weten.. Heb nog geen media gehad (zowel + als -) die het niet deed in m'n 4300. Een perfecte dvd speler, vooral component op een tw200  ;D

Toewan

Eventjes een vraag van mijn kant, ik zit er namelijk zeer over te denken een Epson TW10H te gaan kopen maar zit toch nog met het volgende:

De beamer zal vooral gebruikt worden voor films, echter wil ik er ook voetbalwedstrijden en auto- en motorsport op bekijken. Deze uitzendingen zijn vaak in 4:3 ipv 16:9. Hoe wordt dit weergegeven ? Echt als 4:3, met zwarte randen aan de zijkant of als 4:3 uitgerekt naar 16:9, zoals op onze oude breedbeeld tv.
Het scherm dat we hier hebben hangen is namelijk ook formaat 4:3 van 2,40m x 1,70m, dus dan zou "echt" 4:3 flink gezoomed moeten worden om dat fullscreen te krijgen (zal de beamer verder van het scherm geplaatst moeten worden).

Het lijkt me wel een geschikte beamer voor mij, zeker nadat er zoveel positieve verhalen over deze beamer kwamen (en eerlijk gezegd, we hebben wel eens een Philips Proscreen 4600 en een oude Philips kist (van een kilo of 25) te leen gehad en dat beeld vond ik er ook mooi uitzien. Ik zat er in eerste instantie ook aan te denken om een Philips Astaire te kopen.)

J.A.F._Doorhof

Hi,
Je kunt kiezen uit de vertrouwde 4:3 met balkjes stand.
Een zoom functie of een squeeze functie.

Een zgn nonlinear stretch is niet aanwezig maar dat heeft bijna geen enkel projector.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

robbie12345

Ik zit er ook over te denken om deze projector te kopen,

Ik wil graag wel nog ff het volgende bevestigd hebben.

1.
Je kan dus als je niet genoeg geld heb om een goeie dvd speler te kopen(+/350 euro en progressive scan) er beter interlaced ingaan met component omdat de de-interlacer van de projector beter is dan die van een goedkope ps dvd speler??

2.
Hoe is het beeld van een htpc die bevestigd wordt dmv een d-sub vga kabel t.o.v. een goeie ps dvd speler met component aangesloten
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

KHunt-er

Hoi,

Heb je die € 350.- nu wel of niet beschikbaar ???
Zo ja zijn er toch nog wel een aantal leuke alternatieven:
Bovengenoemde Marantz DV4300 is nog wel her en der te koop voor een leuke prijs
Of een Sony DVP-NS 930.
Een van deze spelers aansluiten zal IMO een beter beeld geven dan de deinterlacer van de projector.

Gr,

KHunt-er

FredBeamer

Citaat van: KHunt-er op juni 16, 2004, 23:57:41
Hoi,

Heb je die € 350.- nu wel of niet beschikbaar ???
Zo ja zijn er toch nog wel een aantal leuke alternatieven:
Bovengenoemde Marantz DV4300 is nog wel her en der te koop voor een leuke prijs
Of een Sony DVP-NS 930.
Een van deze spelers aansluiten zal IMO een beter beeld geven dan de deinterlacer van de projector.

Gr,

KHunt-er

De Marantz DV4300 is voor 199,- incl btw te koop bij Correct. Oh ik geloof dat ik geen reclame mag maken. Kijk op de website in de koopjeskelder. Ik zelf overweeg ook deze aan te schaffen maar twijfel of het veel verschil zal maken met een goed speler die via interlaced component wordt aangesloten. Via interlaced zijn trillingen wel zichtbaar in het beeld als je er heel goed op let. En als je het eenmaal ziet ga je er meer op letten. De Marantz DV4300 wordt op een site de hemel in geprezen. Mag ik deze vergelijken met een Philips 963SA. Ik heb deze speler gehad maar vond het verschil met mijn Sony DVP S725D niet echt groot.

JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360

J.A.F._Doorhof

Hi,
Interlaced ziet er gewoon goed uit maar heeft heel af en toe last van wat linetwitter (licht trillen van lijnen in fijn detail), dit zie je op bijna alle projectoren trouwens helemaal in die prijsklasse.
Een PS DVD speler lost dit VAAK op voor je, ik gebruik de DV4300 en dat is een zonder twijfel zeer goede speler voor het geld.

Via de PC ga ik binnenkort met een klant testen.
Zover ik weet moet je powerstrip gebruiken en de optie 720x480 aanmaken.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DeWalter

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juni 17, 2004, 09:38:07
Via de PC ga ik binnenkort met een klant testen.
Zover ik weet moet je powerstrip gebruiken en de optie 720x480 aanmaken.

MvrGr.
Frank
Whooohoow! :D Daar wachtte ik op... Als je dan de kans hebt héél uitgebreid testen aub! :P :D Ook met andere, hogere, resoluties enzo...
Want had gelezen dat het beter en mooier beeld geeft met 1280x720 (@60Hz) dus aub dit ook even testen O0

Can't wait... en dan nog héél even wachten tot actie met xbox voorbij is en ofwel een nieuwe komt met scherm erbij ofwel gewoon lage prijs ;)

DVDGuy

Citaat van: DeWalter op juni 17, 2004, 10:31:45

Whooohoow! :D Daar wachtte ik op... Als je dan de kans hebt héél uitgebreid testen aub! :P :D Ook met andere, hogere, resoluties enzo...
Want had gelezen dat het beter en mooier beeld geeft met 1280x720 (@60Hz) dus aub dit ook even testen O0

Can't wait... en dan nog héél even wachten tot actie met xbox voorbij is en ofwel een nieuwe komt met scherm erbij ofwel gewoon lage prijs ;)

Er gaat bij mijn weten € 175,- van de prijs af, als je de XBox niet wilt hebben.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

J.A.F._Doorhof

€ 145,00 op dit moment
Custom installer

DVDGuy

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juni 26, 2004, 11:09:44
€ 145,00 op dit moment

Wat wordt dan de afhaalprijs en wanneer kun je leveren (gecalibreerd en al)  ;)

J.A.F._Doorhof

Ik heb voorraad op dit moment.
€ 1250,00 - € 145,00 = € 1105,00

MvrGr.
Frank
Custom installer

DVDGuy

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juni 26, 2004, 11:13:14
Ik heb voorraad op dit moment.
€ 1250,00 - € 145,00 = € 1105,00

MvrGr.
Frank

Betekent dit dat ik de projector vandaag kan komen halen?  ;D

J.A.F._Doorhof

Bel even met Annewiek op 0527-636666 maar volgens mij wel.
Custom installer

Dani1982

Hoi frank,

Ik ben geinteresseerd in de epson tw-10.

Op jou webshop staat die momenteel voor 1199.-
Maar ik lees overal ook over de X-box die je erbij krijgt.

Ik heb totaal geen interesse in de x-box, geldt er nu nog steeds een verlaging op de prijs van de epson exclusief de x-box?

kan ik bij jou ook een demo krijgen? en kan dat alleen savonds ook misschien ook overdag?

Hoop van je te horen.

Groeten, Reinier

StrayDog

Citaat van: Reinier Gunther op augustus 15, 2004, 17:40:44
Hoi frank,

Ik ben geinteresseerd in de epson tw-10.

Op jou webshop staat die momenteel voor 1199.-
Maar ik lees overal ook over de X-box die je erbij krijgt.

Ik heb totaal geen interesse in de x-box, geldt er nu nog steeds een verlaging op de prijs van de epson exclusief de x-box?

kan ik bij jou ook een demo krijgen? en kan dat alleen savonds ook misschien ook overdag?

Hoop van je te horen.

Groeten, Reinier

Ik ben dan wel niet Frank, maar deze vragen heeft hij al eerder eens beantwoord ;)
Prijs is nu gewoon 1199 zonder Xbox, die Xbox actie is afgelopen (zie het Epson TW10H topic).
Demo's zijn mogelijk, moet je hun gewoon even over bellen of mailen om een afspraak te maken.

J.A.F._Doorhof

Correct we hebben van de TW10H altijd een demo model staan.

MvrGr.
Frank
Custom installer

redindian

mijn epson heeft dus voor mijn gevoel een gele/groene waas. is dit te verhelpen met calibratie? houdt calibratie in dat met de standaard setup wordt ingesteld tot de kleuren perfect zijn, of gaat de projector los danwel via rs232 oid? en wat zou zo'n calibratie kosten?