Blu ray afspelen van Harde schijf, hoe?

Gestart door DD2, juni 19, 2010, 09:43:13

Vorige topic - Volgende topic

DD2

Heeft iemand toevallig ervaring met het afspelen van Blu ray bestanden van harde schijf?

waar ik op dit moment ben gekomen:

oudere versies van PowerDVD konden dit.. ik draai echter de nieuwste versie.. die ondersteund het niet.
Op internet kom ik tips tegen over omzetten naar ISO.. ook geprobeerd.. met ANYDVD op de achtergrond.. krijg echter de melding van powerDVD dat het formaat unsupported is (UDP via Imgburn, gekoppeld met MagicISO). CERTIFICATE map zit er gewoon bij.
Afspelen rechstreeks vanuit MediapLayer-HC edittion werkt wel meteen.. daar krijg ik ook de HD audio aan de praat (zie tread op AVS-forum).. echter laadt deze geen menu's etc.. maar rechstreeks de film.. ik wil dus graag de officiele blu ray openen met menu's etc.. (denk dat dat dan echt met PowerDVD moet).

Als iemand mij hiermee kan helpen hoor ik het graag!!

Martinus

............

downshift

"total media theatre 3" is een aanrader, speelt iso's af maar ook de blu-ray map zelf eventueel.

Grt Dennis

Ottovw

Zoals dennis hierboven al aangeeft kom ik zelf ook op het zelfde programma via google, heb alleen begrepen dat de programma niet gratis is.

ArcSoft Total Media Theatre 3

http://www.arcsoft.com/en-us/softwar...ductCode=TMT3P

DD2

Bedankt voor de tips! ga ik die even testen..  O0

DD2

Arcsoft werkt perfect!!  :)  bedankt voor de tips..  lekker snel en betere kwaliteit ook qua beeld met SIMHD op normale DVD's ook dan PowerDVD met de HD simulatie..  

afspelen werkt lekker simpel ook weer.. mapje gewoon in prog slepen.. en huppa... :D

helemaal gelukkig weer..

powerDVD => Delete....