(Verzend) schade Home Cinema

Gestart door melluh, mei 30, 2010, 13:13:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

S@m

Heeft de koper je vingers gebroken...?

DVDGuy

TS is 13 juni voor het laatst op het forum actief geweest; misschien is hij met vakantie?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

BenWfan

Citaat van: DVDGuy op juni 17, 2010, 09:48:43
TS is 13 juni voor het laatst op het forum actief geweest; misschien is hij met vakantie?

Hopelijk niet erger...wil de TS een levensteken geven...???
Classé CAP 2100

koosnaampje-audiofiel

Wil de koper een verklaring afleggen op HT?

We zitten met een aantal onbeantwoorde vragen.... :D
Klipsch, Denon.

sparda

WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

tijse400

Citaat van: Ghosty J op juni 16, 2010, 20:30:29
Wat is de status ? ;)

nederland - japan: 1-0
nederland en brazilie(?) de enige met 6 punten!

maar het spel kon wel wat beter...
Philips 42PFL5028/h12| EPSON TW2900
DENON AVR 2307 | SONY PS3 | Sony VPL ES  |2*Xbox | Benq 8700
Front SS-SR12 -Center SS-CN14 -Rear SS-SR12)
Alles is te koop!

Ghosty J

Citaat van: tijse400 op juni 20, 2010, 01:56:11
nederland - japan: 1-0
nederland en brazilie(?) de enige met 6 punten!

maar het spel kon wel wat beter...
:headbanging: :clapping:
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

DVDGuy

Citaat van: tijse400 op juni 20, 2010, 01:56:11
nederland - japan: 1-0
nederland en brazilie(?) de enige met 6 punten!

maar het spel kon wel wat beter...

Dat Brazilië, noemen wij Argentinië  :D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

tijse400

#59
brazil en argentin lijkt ook zoveel opelkaar he, rond 2 uur snachts....
Philips 42PFL5028/h12| EPSON TW2900
DENON AVR 2307 | SONY PS3 | Sony VPL ES  |2*Xbox | Benq 8700
Front SS-SR12 -Center SS-CN14 -Rear SS-SR12)
Alles is te koop!

melluh

Citaat van: Roadrunner op juni 16, 2010, 09:55:21
En... Hoe is dit nu afgelopen?
Citaat van: marc81 op juni 16, 2010, 14:03:52
idd ik ben ook wel benieuwd ;)
Citaat van: koosnaampje-audiofiel op juni 16, 2010, 21:54:05
Al wat vernomen?
Citaat van: DVDGuy op juni 17, 2010, 09:48:43
TS is 13 juni voor het laatst op het forum actief geweest; misschien is hij met vakantie?
Inderdaad! Ik zat afgelopen week in de heerlijke Portugese zon 8).

Van de koper heb ik tot op heden helemaal niets meer vernomen, echter van de TNT ook niet. Na 4 weken heb ik mijn geld nog steeds niet mogen ontvangen >:(.

melluh

Daar ik na 4 weken mijn geld nog steeds niet heb ontvangen wil ik dit laten uitzoeken door de TNT. Er is echter één maar, volgens onderstaande moet de ontvanger hierin wel meewerken, dit wordt dus een lastige kwestie.

CitaatBij een normale gang van zaken staat het remboursbedrag uiterlijk drie weken na uitreiken van het pakket op uw rekening. Is deze termijn verstreken en het bedrag staat niet op uw rekening, dan kunt u dit TNT Post laten uitzoeken. U kunt hiervoor een Navraagformulier binnenland opvragen bij TNT Post Klantenservice.

http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/hylo.search.aspx?action=show&obj_id=901

Ik zal één dezer dagen eerst eens horen bij het postkantoor.

melluh

The storie continues... Ik heb vandaag contact gehad met TNT. Er wordt nu een onderzoek gestart. Binnen 10 werkdagen ontvang ik een formulier wat nodig is om dit onderzoek in werking te stellen. Het geheel kan wel 5 weken duren. Dit is de laatste keer dat ik een pakket onder rembours verzend. Het gaat niet om een heel groot bedrag, maar het gaat mij meer om de (negatieve) energie die ik er steeds moet insteken. :whatsthat:

Ejorne

Maar heb je nog contact gehad met de koper en heeft hij nog de gevraagde foto's geleverd?

melluh

Citaat van: Ejorne op juni 29, 2010, 16:40:46
Maar heb je nog contact gehad met de koper en heeft hij nog de gevraagde foto's geleverd?

Nope, 2 juni heb ik onderstaande mail gestuurd.

CitaatGoedemorgen,

Graag zou ik wat duidelijkheid willen omtrent onderstaande.

Waar is de set op dit moment, je had het erover de set te hebben weggebracht om te kijken wat er nog te redden valt? Ik neem aan dat je de set niet laat repareren zonder dit eerst te overleggen? Wat verwacht je van mij in deze? Ik wil deze kwestie graag in goed vertrouwen op lossen, maar ik voel me nu een beetje buitenspel gezet. Ik je meerdere malen gevraagd om foto's. Foto's waarop duidelijk de schade te zien is en waarop de serienummers zijn af te lezen. Begrijp me niet verkeerd, maar ook ik word zo een beetje achterdochtig. Wat me nog het meest verbaast is dat bij deze uitwendige schade de doos nauwelijks schade heeft opgelopen. Nogmaals ik vind dit een hele vervelende kwestie en wil heel graag tot een goede oplossing komen, maar dit moet dan wel van 2 kanten komen.

Ik hoor het heel graag.

Sindsdien heb ik nooit meer wat van de koper gehoord.

melluh

Afgelopen maandag eindelijk mijn geld ontvangen. Een paar weken terug een brief van de TNT ontvangen naar aanleiding van in ingestelde onderzoek. Hieruit bleek dat het pakket daadwerkelijk was afgeleverd en betaald, dit kon ik ze ook nog wel vertellen. Geen excuus of dergelijks. Deze soap heeft in totaal 3 maanden geduurd, dit is dan ook de laatste keer dat ik iets verzend onder rembours...