The Sv..s Ht-living

Gestart door SV..S, mei 21, 2010, 10:52:26

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SV..S

Citaat van: HTip op maart  3, 2011, 21:32:10
Schiet nu lekker op!
volgens de parketboer zit er nog teveel vocht in de vloer om het parket te leggen :(

Citaat700 kg in een Laguna? :o :o :o Gelukkig was de rit niet al te lang ;D

daar dacht de vrouw anders over, 200 kilometers met 80km/h en door boze toeterende vrachtauto's ingehaald worden.
en toen ze eindelijk thuiskwam en mijn vertwijfelde blik op de tegelstrips zag was haar dag wel compleet :)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Heb je haar niet een beetje opgevangen en getroost? Maar ja, je had wel mooi een manier om het goed te maken ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Heb je daar geen foto van Jos ;)
Priceless denk ik ;D
Schiet nu wel al aardig op, al kan die vloer er nog niet in...
Het wordt prachtig zo met die vakken kast... Dat had ik ook in mijn oude flat (weet je nog ;))
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

SV..S

#128
Citaat van: HTip op maart  4, 2011, 17:09:43
Heb je haar niet een beetje opgevangen en getroost? ;D

:-[ ander onderwerp :P




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

Citaat van: Peerless Monster op maart  4, 2011, 17:55:57
Heb je daar geen foto van Jos ;)
Priceless denk ik ;D

ik wist niet hoe snel ik moest lossen eigenlijk :blink:
Citaat
Schiet nu wel al aardig op, al kan die vloer er nog niet in...
Het wordt prachtig zo met die vakken kast... Dat had ik ook in mijn oude flat (weet je nog ;))
nou moet ik even diep nadenken hoor, dat is al een poosje geleden.
om eerlijk te zijn moest ik 2 keer naar de foto bij Arjen kijken om je te herkennen  :P




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Citaat van: SV..S op maart  4, 2011, 22:41:22
ik wist niet hoe snel ik moest lossen eigenlijk :blink:nou moet ik even diep nadenken hoor, dat is al een poosje geleden.
om eerlijk te zijn moest ik 2 keer naar de foto bij Arjen kijken om je te herkennen  :P


Hahaha magerder geworden ;D
Jos ik haal je er zo uit in een mensen massa...
Moet ik ze wel allemaal kennen ;D

Goed bezig in ieder geval!
Nog even wachten op die vloer ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

SV..S

#132
ik denk dat er nu zo'n 400 kilo aan zit ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

LittleNinja

Je hebt exact dezelfde tegelstrips ook van gips en die wegen pakweg 30% van wat jij daar gebruikt..... :devil:

Maar zonder gekkigheid SVS.. Erg mooi aan het worden!! :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

SV..S

Citaat van: LittleNinja op maart  8, 2011, 17:09:45
Je hebt exact dezelfde tegelstrips ook van gips en die wegen pakweg 30% van wat jij daar gebruikt..... :devil:

Maar zonder gekkigheid SVS.. Erg mooi aan het worden!! :o

wat een lullige opmerking Dennis, ik moest toch de vering van de Laguna toch eens testen.  ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

#135
zo weer een kleine update.
de strijkvloer was eindelijk droog, dus hebben we het parket erop geplakt.
parket geschuurd en gelakt.
ziet er weer strak, ik vindt het nog steeds een hele mooie vloer. 8)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

verder  is de bank al geleverd, ze wilden al kosten gaan rekenen voor opslag :P.

de tegel vloer in de keuken is ook bijna af :)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Peerless Monster

Oh Jos, die bank is gaaf zeg in die ruimte!
Het begint nu toch wel aardig op te schieten!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

sr7000


Raafie

Wow nice! Mooi met die stenen.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

screw

Schiet al lekker op.... nu de laatste loodje's nog en dan weer genieten (van de motor  :D )
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

SV..S

thanks :)
ik heb het nu steeds drukker met werk dus schiet het niet meer zo op.
blijkbaar willen de mensen toch nog van de 6% BTW regeling gebruik maken voordat het voorbij is ;)

@screw, afgelopen zaterdag voor het eerst dit jaar op de motor gereden :-[




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

stevefilmfreak54

@screw, afgelopen zaterdag voor het eerst dit jaar op de motor gereden :-[


Schandalig, schaam jij niet ;D ;D
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

SV..S

Citaat van: stevefilmfreak54 op april  8, 2011, 10:42:26


Schandalig, schaam jij niet ;D ;D

ondanks de drukke planning afgelopen zaterdag de traditionele vlaaientocht gereden.
ik kon de tijd goed gebruiken voor de woonkamer, maar een mens moet toch ook eens lol maken nietwaar :D
rond 10:30 gestart in Urmond, naar het zuiden gezakt, stukje vlaai genuttigd, onderdoor Aken de Eifel in gedoken.
langs Monschau richting Malmedy.

lekker de eerste ''echte'' kilometers op onze fietsen gezet dit jaar, het was een mooie dag :thumbs-up:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

update.
door het vernieuwen van de strijkvloer hebben we deze ook direct waterpas gelegd (logisch) waardoor de vloer bij het keukenblok 3 cm gestegen is.
hierdoor zou de hoogte van het werkblad 90 cm worden.
dit vonden we acceptabel.
echter na het tegelen liepen we tegen 2 dingen aan, de plinthoogte werd van 9 cm 6 cm, de onderzijde van de onderste laden liepen vast op de neuzen van mijn werkschoenen.
ook is 3 cm erg veel in hoogte voor de onderste legboarden. dat scheelt (in gevoel) echt enorm.
omdat ook de (12 jaar oude) vaatwasser op deze manier niet te verwijderen was hebben we toch besloten om het keukenblok 3 cm omhoog te brengen.
de rvs spatplaat achter het fornuis gedemonteerd (natuurlijk compleet met stucwerk >:() de leidingen losgekoppeld en het werkblad gedemonteerd.
ik had nog een mooi plaatje multiplex staan van 15 mm dus daar heb ik blokjes van 10x10 van gezaagd voor onder de pootjes.
ondanks dat de fotos anders doen vermoeden waren we in een halve dag een heel eind.
nu kunnen we dus de tegels rond het werkblad plakken.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

goed gereedschap is het halve werk  ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: SV..S op april 25, 2011, 10:57:42
ondanks de drukke planning afgelopen zaterdag de traditionele vlaaientocht gereden.
ik kon de tijd goed gebruiken voor de woonkamer, maar een mens moet toch ook eens lol maken nietwaar :D
rond 10:30 gestart in Urmond, naar het zuiden gezakt, stukje vlaai genuttigd, onderdoor Aken de Eifel in gedoken.
langs Monschau richting Malmedy.

lekker de eerste ''echte'' kilometers op onze fietsen gezet dit jaar, het was een mooie dag :thumbs-up:
Dan ben je in ieder geval in de buurt geweest. Over een paar maandjes moet je iets meer naar het westen afzakken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

SV..S

Citaat van: HTip op april 25, 2011, 18:36:01
Dan ben je in ieder geval in de buurt geweest. Over een paar maandjes moet je iets meer naar het westen afzakken ;)

was je misschien een film aan het kijken rond 18:00 of was het toch gewoon onweer? :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: SV..S op april 25, 2011, 19:24:23
was je misschien een film aan het kijken rond 18:00 of was het toch gewoon onweer? :D
We zaten Twister te kijken, maar dan live :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive