Te vaak schade geclaimd bij de verzekering?

Gestart door Dru, april 8, 2013, 20:37:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alexander2

Citaat van: Hanky Panky op april 12, 2013, 11:46:52
Ik betaal al een jaar of 15 braaf mijn premies en heb nooit wat geclaimd.

Ik ga straks maar eens iets slopen, het wordt nu wel tijd dat ik wat terug ga zien van Interpolis  :D

Suggesties? Ik wil liever niet de hand slaan aan mijn KURO maar voor de rest zie ik wel ruimte voor wat upgrades....  >:D

Aaah Interpolis .......heb ooit raambreuk gehad en dit gemeld.
In 1e instantie dacht ik laat maar dubbel glas raampje kost geen zak.
Nee de Rabobank was toen nog de tussenpersoon die stond erop dat ik dit zou claimen. :clapping:
In het kort het heeft ca. 4 maanden geduurd, die Interpolis toch.
Ik denk dat ik maar een wietkwekerij gaat beginnen ca. 30 procent van de woningbranden zijn wiet gerelateerd en deze worden gelukkig wel uitgekeerd. :D


alexander2

Citaat van: Dru op april 12, 2013, 12:29:23
Wat ik me alleen afvraag is in hoeverre de verzekeraar hierin in z'n recht staat. Er staats echt niks in de voorwaarden hierover.
Mij een verzekeringsklasse omlaag zetten zullen ze ongetwijfeld kunnen doen (waarom niet, hun zijn de "baas").

Als dit de derde claim in 2 jaar is valt dat mijn inziens toch best mee? Kan net zo goed dat ik de komende 10 jaar niets claim. Ik plan mijn schade niet in.

3 claims in 2 jaar vind ik fors maar ik heb geen kids en er komt geen randinfantiel mijn huis in.
Het zijn meestal anderen die de boel mollen.

Kjelt

Citaat van: Dru op april 12, 2013, 12:29:23
Wat ik me alleen afvraag is in hoeverre de verzekeraar hierin in z'n recht staat. Er staats echt niks in de voorwaarden hierover.
Mij een verzekeringsklasse omlaag zetten zullen ze ongetwijfeld kunnen doen (waarom niet, hun zijn de "baas").
Als dit de derde claim in 2 jaar is valt dat mijn inziens toch best mee? Kan net zo goed dat ik de komende 10 jaar niets claim. Ik plan mijn schade niet in.
Ben ik met je eens, als ze dat niet willen kunnen ze het gewoon in de voorwaarden zetten. Nu krijg je door je verz. mij. het gevoel in je maag geschoven alsof je verkeerd bezig bent terwijl je je gewoon aan de afspraak houdt. Dan krijg ik altijd dit soort flashbacks:

Erik

Als ze het in hun voorwaarden zetten kies jij misschien wel een andere maatschappij. Nu kunnen ze je tenminste lokken om te betalen en eruit gooien als je te duur wordt. Bedrijfsmatig niets op aan te merken. Alleen voor de consument niet geheel eerlijke communicatie.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

rasman

Citaat van: Hanky Panky op april  9, 2013, 10:41:49
En blije mountainbikende, parachutespringende, actieve vrouwen die hun periode hebben.....

Klacht met reactie

Meer dan leuk en wat een super reactie!  8)
Doet niets af aan het feit dat tal van maatschappijen zeer content met je zijn zolang je je premie afdraagt en niets claimt, totdat het laatste wel het geval is. :devil:
Samsung / Oppo / Emotiva / Denon X4500h / HiFi Rose RS520 / Eversolo / B&W / Velodyne / WBT / Chord Company / AudioQuest / Lapp / Wattgate / PS Audio / Furutech / Spectral / Epson / Celexon / Synology / Auralex / Intel NUC / Roon / Tidal /

FFF

#55
Gewoon deze schade claimen, en als je een brief krijgt de verzekering opzeggen en elders afsluiten.

Blijkbaar ben jij niet rendabel genoeg voor deze maatschappij... Ik zou zeker claimen, omdat je er anders een naar gevoel aan over gaat houden. Als jij je hier speciaal tegen verzekerd hebt dan moet je de schade ook declareren. Wat heeft het anders voor zin deze verzekering aan te houden?

O ja, voor wat het waard is... Ik verzeker zelf het liefst zo min mogelijk. De verzekeraar moet/wil winst maken. Het staat dus vast dat er meer premie betaald wordt dan er wordt uitgekeerd. Als je schades zelf kan dragen zou ik daarom niet voor een verzekering kiezen, je trekt op lange termijn altijd aan het kortste eind...