Magneetveld(en) en brom?

Gestart door Staaled, oktober 9, 2013, 15:24:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Staaled

#25
Flink aan de gang geweest het afgelopen uur.
Voor zover mogelijk heb ik de netsnoeren verwijderd van de center LS draad.

De brom is weg in de rechter speaker, die was het meest prominent.
In de center nog wel ,maar minder.
De surrounds ook ,echter dan moet ik echt mijn oor er tegenaan drukken.

Ik ben tevreden en zal als de grote schoonmaak weer start de center LS draad opnieuw
trekken, maar dan langs de muur en uit de mêlee. :thumbs-up:

Mijn dank voor alle adviezen. :worship:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

AbZ

Aardlus en inductie zijn plausibel; magneettheorie niet.

nb XLR hoeft alleen plus en min hebben; geen ground.
Dit wordt nog wel eens verkeerd begrepen/gebruikt.

Staaled

Citaat van: AbZ op oktober 10, 2013, 17:45:04
Aardlus en inductie zijn plausibel; magneettheorie niet.

nb XLR hoeft alleen plus en min hebben; geen ground.
Dit wordt nog wel eens verkeerd begrepen/gebruikt.
Helder.
Ik kan er nu ihv mijn voordeel mee doen. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)