CitaatIk vind het maar een vreemde zaak.Nou, niet echt! Bedrijven doen inderdaad onderzoek en weten inderdaad hoe ze de markt moeten bedienen maar hier zit wel de gedachte achter om gemaximaliseerde opbrengsten voor elkaar te krijgen. Bijvoorbeeld, stel je hebt een produkt, je hebt het op de markt gekregen door je merknaam en/of advertentie en/of door positieve resentie en/of wat voor manier (hopelijk door goede kwaliteit ). Als jij zou mogen kiezen uit één van de bovenstaande manier wat kies je dan. Dan zou je kiezen voor de manier die minimaal kost en maximaal oplevert. Dus NIET goedkoop aanbieden en veel verkopen maar net doen of het goedkoop is en genoeg verkopen terwijl je er NIETS voor hoeft te doen (uitzonderingen daar gelaten).
CitaatTja,Je bent nog redelijk optimistisch Frank , helaas het duurt nog minimaal 8 jaar zei ik als pessimist
Als over 2 jaar er geen enkele audio zaak meer is in Nederland dan zullen ze nog wel eens terug gaan denken.
Page created in 0.064 seconds with 14 queries.