Citaat van: dchris op januari 14, 2016, 09:24:45
Hoi Forummer's,
Ik vindt het ook weer tijd voor een warme douche !
Deze schrijf ik omdat ik een paar dingen kwijt wil, waar hopelijk mensen wat lering uit zullen trekken, wederom (moet ik) aangeven dat dit MIJN bescheiden mening is.
Ik kom nu sinds een paar jaar over de vloer bij ITC Home Theater, en in die tijd zijn mij een paar dingen écht opgevallen die het noemen waard zijn.
Daarbij wil ik eerst even en opmerking maken over het forum, het is FANTASTISCH dat dit middel bestaat om met elkaar in gesprek te gaan, alleen heb ik vaak
het idee dat er compleet gemist wordt in essentie waar deze hobby over gaat.Films kijken,audio, mooie nieuw spulletjes, genieten, informatie en ervaringen delen met anderen.
Maar de afgelopen tijd zie ik alleen maar afgunst, we gunnen elkaar het ligt niet in de ogen.
Hobbyisten betichten professionals van onkunde, meningen worden niet gerespecteerd, mensen lichten de boel op, WAAR hebben we het in vredesnaam over!
Er zijn wel belangrijkere dingen in leven, maar goed.
Allereerst ben ik zelf werkzaam bij KPN als Service Expert, en ben al jaren werkzaam in de customer service tak, mijn motto is de klant gaat ALTIJD met een oplossing de deur uit!
En dat ik hiervoor beslissingen maak die KPN geld kosten maakt hierin niet uit, want de klant wordt een ambassadeur van onze producten en dat is waar het om draait, Klant tevredenheid!
Mijn ervaring met ITCHome Theater:
Toen ik enkele jaren geleden op zoek was naar een projector en verschillende demo's mocht aanschouwen sprong die bij ITC eruit omdat ik met mijn eigen materiaal, zonder dwang, zonder verdere belemmeringen alle tijd kreeg om uit te maken wat ik wilde hebben. Daarbij was het advies altijd zeer gedegen en niet in de trant van, ja deze is het duurste dus de mooiste!
Nu 2 1/2 later ben ik ruim 1 1/2 jaar trotse bezitter van een Sony HW55, de gratis herkalibraties zijn hierbij echt de kers op de taart, en dat doen ze uit SERVICE ! elke keer als ik mijn projector weer aan het plafond bevestig en de projector aanzet lijkt hij weer als nieuw.![]()
De uitleg die Frank hierbij geeft krijg je voor niks, en doet dit niet alleen uit professioneel oogpunt maar ook enthousiasme voor de hobby, én heeft de kennis en ervaring opgedaan om dit te kunnen waarmaken.
Ik weet niet hoeveel jullie bekend zijn met zijn fotografie, maar als je daar kennis van hebt weet je meteen dat hij niet zomaar wat onzin uitkraamt.
De beste stuurlui staan aan wal, de beste voetbalcoaches zitten op de bank etc. etc.
Ik vindt het jammer dat dit vaak over het hoofd wordt gezien.
Nu was had ik de laatste keer een melding voor mijn stof filter terwijl ik daar was, terwijl mijn lamp nog niet genoeg uren heeft gedraaid voor deze melding,en mijn stof filtertje was wat ingescheurd, Annewiek besloot direct op onderzoek te gaan om te kijken of die melding softwarematig is/was, en/of zij een nieuw filtertje kon bestellen.
Toen vergat ik ook nog tot overmaat van ramp mijn afstandbediening, en na een mailtje om te vragen of ze deze konden opsturen, met voor mijn rekening uiteraard de verzendkosten en handelingskosten, mailde Annewiek mij terug dat ZIJ dit op zich zouden nemen.
Kijk DAT noem ik nou Service, klanten zijn nog écht klanten en geen nummertje.
Zulke gebaren zorgen dat klanten ambassadeurs zijn van jouw bedrijf en diensten.
Je hoeft het niet te doen, maar als je dat doet zal het alleen maar gewaardeerd worden.
Al met al wederom een warme douche voor ITC betreft kennis, kunde en service, en dat is in deze dozenschuivende wereld van tegenwoordig een zeldzaamheid aan het worden.
Ik hoop dat ik nog vele jaren een blije klant mag blijven
Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 14 queries.