Eichmann series one opruiming.

Gestart door J.A.F._Doorhof, november 5, 2002, 21:58:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Wegens overstappen op de four en six serie speciale aanbieding met de one serie.

Analoge interlinks per twee : € 49,95

Aanbieding geldt tot 20 November.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

#1
Frank,

zien deze er hetzelfde uit als de six? De looks....

Zou dit wat zijn als interlinks voor analoge aansluiting van de rears/center/sub? Voor de fronts gebruik ik al de six.

wat zijn de sterke punten, waarmee te vergelijken?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Zien er hetzelfde uit, zijn alleen niet doorzichtig.
Voor de center zou ik gewoon een SIX nemen, en voor de rears sub kun je inderdaad de eerste serie overwegen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sander

Zou toch echt geen spul met die naam in huis halen...  >:(

MrPink


J.A.F._Doorhof

Eichmann is een naam die in Europa een zware lading heeft ivm de 2e wereld oorlog.

Aan de andere kant dit is ruim 50 jaar geleden en zo kun je wel elke naam die ooit iets verkeerds heeft gedaan boycotten.

We hebben erover gedacht om de naam voor Europa te wijzigen maar hebben dat niet gedaan, het is een fantastisch product dat geldt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Het was een beetje een uitlokkertje, Frank ;)

Ik vind het persoonlijk raar dat er vaak zoveel wordt opgehangen aan een naam en niet een bepaald persoon. In WOII (andere oorlogen in een verder verleden niet eens meetellend, en Hollanders zijn ook nooit aardige slavenhandelaren geweest) hebben veel mensen niet al te prettige dingen uitgehaald, dus dan zouden veel Duitsers wel hun naam mogen veranderen...

Groetjes,
Oscar

blue-eyes

vergeten te melden, maar ik heb nu DVD-A via de eichmann 1 lopen, 50 euro, per stel, ze klinken net iets minder dan de four, zoals Frank elders al zei. In een vergelijk met de six zijn ze wel minder, minder dynamisch, minder ruimtelijk, ze komen minder los van de boxen, geen idee hoe ik het anders uit moet drukken.

Volgend jaar de six in de aanbieding Frank? Kom ik weer bij je langs ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Denk het niet.

Aangezien het prijsverschil met de four gewoon te klein is gaan we de grote voorraad ones wat inkrimpen, vandaar.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken