CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Gestart door vik, juli 1, 2011, 10:48:59

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Witalik

Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Bama




vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Spannend!  :)

Citaat van: Shoalinmonk op december  8, 2016, 11:51:49
Morgen de CM AV7702 mk2 volledig gemodificeerd halen !!
Deze wordt aangesloten op een volledig gemodificeerde en gebrugde MM8077.

Ben reuze benieuwd naar de resultaten.
Uiteraard laat ik het jullie weten.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Shoalinmonk

#1706
Vooraf wil ik eerst de heren Björn en Garmt bedanken voor de mogelijkheden en het vertrouwen. Beterbeeld en geluid bedankt!

Gefeliciteerd ! Dat mag gezegd worden. Gisteren was het zo ver. Eindelijk kon ik de omgetoverde Marantz ophalen. Ik was al in het bezit van een Marantz mm8077 volledig Cinemike. Dus ik wist wat ik kon verwachten.

Wat mij destijds bij de MM het meeste opviel was de toename van dynamiek en verstaanbaarheid. De stemmen en instrumenten worden meer helder en duidelijk. Ook de controle en rust in muziek neemt toe. Wanneer ik overschakelde naar HT werdt het nog veel beter duidelijk wat de tovenaar kan. Cinemike rules! Er is zo'n goede verdeling tussen de kanalen, de surround bubble is grootser en met meer druk, power en controle. Een grote stap voorwaarts.

Gisteren had ik wederom zo'n moment wat deze hobby verslavend maakt. Zintuig strelend. Een genot voor oren. (En ook ogen) Daar wordt ik blij van. Helaas had ik zeer weinig tijd, mijn plicht riep. Toch vlug de Atmos demo erin, leaf. Hoppa direct ook maar volgas, -10 db. In 1 woord Wauw! Beeld is mooier, scherper en ook dit keer weer....meer detail, plaatsing, 3D sound, druk en bass naar een hoger niveau. Vlug uit nu en naar het werk. Strakjes verder ......

Wederom thuis gekomen en direct de audio aan om te rommelen. Alle bronnen testen en finetunnen. Met streaming ging er iets niet lekker. De processor krijgt het aangeboden als PCM. Dit hoor je terug, het moet bitstream zijn. WoW wat een heerlijk geluid toen het gefixt was. Kan niet anders zeggen dat Cinemike wat heel moois heeft gepresteerd. Echt een hele moooie komplete set is het geworden. Nu nog de hoogte kanalen voorzien van cinemike versterking en daarna nog eens een mooie speler scoren.

Vind het moeilijk om te omschrijven, beschrijven wat ik hoor. Denk dat de verstandbaarheid, de juiste 'klanken en tonen' van stemmen en instrumenten door een cinemike mod nog grootser worden belicht en naar de voorgrond geplaatst. Elke geluidje of toon, krijgt de aandacht die het verdient.

Wil je het zelf een keer horen dan dat hier in Flevoland.   

Nu een Atmos movie op! Now you See me 2.
(Update - goede sound, veel druk, Atmos komt goed tot zijn recht met deze film.)



Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

HTip

Weer een tevreden klant! Nu nog een goede CineMiked bron en je gaat merken dat het nóg beter kan :pompom:

Op mijn stereoversterker na is mijn hele keten nu CineMiked en dat hoor en zie je! Ik heb geen Atmos, maar zoals het nu klinkt is het al zo 3D dat ik geen behoefte heb aan speakers in/aan het plafond.

Ik stel voor dat we CineMiked laten toevoegen als nieuw woord in de dikke Van Dale wat staat voor een apparaat wat onder handen is genomen door de kleine (in postuur) en grote (in zijn daden) tovenaar uit Simmerath in de prachtige Vulkaaneifel :worship: :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Shoalinmonk

#1708
Ik ben voor !!

En ik zal je zeggen..hoe 3d je geluid ook al is...met Atmos zal het echt nog beter worden.
Gisteren in Now you See Me 2 - kwamen op een gegeven moment de stemmen van boven ! Hoe 3d ook dat ga je gewoon weg niet creëren zonder luidsprekers in het plafond !

Ook de DTSX track van The Huntsman and.....is echt de moeite waard!

Heb je ruimte in het plafond?  :police: ;D
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

HTip

Zou beide films een keer zelf moeten ervaren om daar iets over te kunnen zeggen.

Probleem is dat ik een akoestisch verlaagd plafond heb en dat mijn ruimte te laag is. Het risico dat plafondspeakers in de weg hangen is aanwezig. Het verlies aan akoestisch oppervlak met inbouwspeakers is het me eerlijk gezegd niet waard.

Maar misschien zijn er toch oplossingen voor mijn probleem mocht ik het in de toekomst willen overwegen. Technisch gezien zijn er geen beperkingen met een 11-kanaalsversterking (Denon X7200) en een stereoversterker (Marantz PM-11S3) die de fronts aanstuurt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Heel veel plezier ermee!  ^^



Citaat van: Shoalinmonk op december 10, 2016, 19:57:59
Vooraf wil ik eerst de heren Björn en Garmt bedanken voor de mogelijkheden en het vertrouwen. Beterbeeld en geluid bedankt!

Gefeliciteerd ! Dat mag gezegd worden. Gisteren was het zo ver. Eindelijk kon ik de omgetoverde Marantz ophalen. Ik was al in het bezit van een Marantz mm8077 volledig Cinemike. Dus ik wist wat ik kon verwachten.

Wat mij destijds bij de MM het meeste opviel was de toename van dynamiek en verstaanbaarheid. De stemmen en instrumenten worden meer helder en duidelijk. Ook de controle en rust in muziek neemt toe. Wanneer ik overschakelde naar HT werdt het nog veel beter duidelijk wat de tovenaar kan. Cinemike rules! Er is zo'n goede verdeling tussen de kanalen, de surround bubble is grootser en met meer druk, power en controle. Een grote stap voorwaarts.

Gisteren had ik wederom zo'n moment wat deze hobby verslavend maakt. Zintuig strelend. Een genot voor oren. (En ook ogen) Daar wordt ik blij van. Helaas had ik zeer weinig tijd, mijn plicht riep. Toch vlug de Atmos demo erin, leaf. Hoppa direct ook maar volgas, -10 db. In 1 woord Wauw! Beeld is mooier, scherper en ook dit keer weer....meer detail, plaatsing, 3D sound, druk en bass naar een hoger niveau. Vlug uit nu en naar het werk. Strakjes verder ......

Wederom thuis gekomen en direct de audio aan om te rommelen. Alle bronnen testen en finetunnen. Met streaming ging er iets niet lekker. De processor krijgt het aangeboden als PCM. Dit hoor je terug, het moet bitstream zijn. WoW wat een heerlijk geluid toen het gefixt was. Kan niet anders zeggen dat Cinemike wat heel moois heeft gepresteerd. Echt een hele moooie komplete set is het geworden. Nu nog de hoogte kanalen voorzien van cinemike versterking en daarna nog eens een mooie speler scoren.

Vind het moeilijk om te omschrijven, beschrijven wat ik hoor. Denk dat de verstandbaarheid, de juiste 'klanken en tonen' van stemmen en instrumenten door een cinemike mod nog grootser worden belicht en naar de voorgrond geplaatst. Elke geluidje of toon, krijgt de aandacht die het verdient.

Wil je het zelf een keer horen dan dat hier in Flevoland.   

Nu een Atmos movie op! Now you See me 2.
(Update - goede sound, veel druk, Atmos komt goed tot zijn recht met deze film.)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Inmiddels zijn de aanpassingen voor de Oppo UDP-203 in volle gang. Forum lid HTip heeft pas geleden een korte impressie gehad van een CineMike versie met enkel een aangepaste voeding.

Nu volgen de aanpassingen op het mainboard van de Oppo. Om precies te zijn de SMD componenten.

Hier een paar foto's van het orginele mainboard:








Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Wat voor winst zijn er (nog) te behalen?

Ik zou gebaat zijn met beter (surround) geluid via HDMI en beter beeld.

Omdat deze speler geen Darbee heeft is dit met een CM upgrade geen gemis als er nog eens een Darbee versie uit zou komen.

Voor de rest heb ik er wel oren naar, hou ons op de hoogte Viktor.



Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

master30

Ik kijk en lees lekker mee, wie weet ooit is wat voor mij zoiets
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Kjelt

Citaat van: DVDmartinDVD op januari  5, 2017, 16:19:15
Wat voor winst zijn er (nog) te behalen?
Dat vraag ik me ook serieus af, ik ben best pro CM maar dit is een volledig digitaal bord daar valt niet zoveel meer te verbeteren. Evt de voedingen extra ontkoppelen maar dan nog zou je daar bij volledig digitale differentiale output geen verschil verwachten.

Madhouse

Om een vergelijk te maken, ik ken de Marantz UD7007 en de CineMike UD7007 Stuffe 2, welke qua beeld en geluid een enorme verbetering is. Ik heb de Oppo die hier nu gemodificeerd wordt mogen ervaren bij Htip en in een 1 op 1 vergelijk met de UD7007 Stuffe 2 was de UD7007 net iets beter wat m.i. behoorlijk wat mogelijkheden biedt voor de Oppo.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Kjelt


Madhouse

Jep! Natuurlijk bracht de projector ook een hoop extra's en hebben we geen 1 op 1 vergelijk tussen een normale UD7007 en een CineMike UD7007 aan maar ik ben er heilig van overtuigd dat de CineMike speler een veel beter plaatje en geluid weer geeft na de modificaties.

Vraag me niet waarom en wat er gemodificeerd wordt, dat kan ik niet uitleggen en dat weet ik niet. Maar wat ik heb begrepen is dat er een paar dagen werk in zit om het resultaat te halen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

vik

Dag Martin. De winst zit in beeld en geluid. Gisteren heb ik de huidige versie mogen ervaren (nog niet de "final" version") en zit op dit moment al op een hoger niveau in vergelijking met de CM Panasonic en de Samusung UHD spelers.

Het verschil t.o.v van de vorige Oppo modificaties, is dat bij de 203 ook aanpassingen worden verricht in het SMD bereik wat tot een hoger resultaat leidt.

Ik zou me niet te druk maken over Darbee  ;)


Citaat van: DVDmartinDVD op januari  5, 2017, 16:19:15
Wat voor winst zijn er (nog) te behalen?

Ik zou gebaat zijn met beter (surround) geluid via HDMI en beter beeld.

Omdat deze speler geen Darbee heeft is dit met een CM upgrade geen gemis als er nog eens een Darbee versie uit zou komen.

Voor de rest heb ik er wel oren naar, hou ons op de hoogte Viktor.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Er staat een demo weekend in de planning voor Maart 2017 (Simmerath). Je bent van harte welkom Kjelt en daar worden ze 1:1 vergeleken tijdens deze demo dagen.

Als ik het goed heb begrepen op een nieuw Stewart scherm van 4m.60 breed, met de Sony en JVC Laser projectoren.


Citaat van: Kjelt op januari  5, 2017, 17:52:12
Dat vraag ik me ook serieus af, ik ben best pro CM maar dit is een volledig digitaal bord daar valt niet zoveel meer te verbeteren. Evt de voedingen extra ontkoppelen maar dan nog zou je daar bij volledig digitale differentiale output geen verschil verwachten.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Ik heb zoals door Viktor gezegd reeds als eerste klant kennis mogen maken met de licht gemodificeerde Oppo 203. Als je de verslagen van mijn M&G op 17 december leest (zie mijn topic pag. 663) kun je zien dat het beeld van de Marantz UD7007 CM stufe 2 vergelijkbaar of zelfs beter was. Voor de duidelijkheid de vergelijking gaat tussen 4K/HDR in de Oppo en 2K/SDR in de Marantz. Dat op zich is natuurlijk al een ongelooflijke prestatie van de Marantz! Dit staat vanzelfsprekend los van de kleurruimte met HDR, want dat is geen eerlijk vergelijk.

Dit alles werd op een Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall Studiotek 130 getoverd met een volledig gemodificeerde JVC X7000. Een prachtige combinatie!

Op geluidsgebied was de Marantz de duidelijk betere speler. Er werd op een gegeven moment zelfs gevraagd of ik de Marantz weer wilde aansluiten en zo de betreffende Bluray afgespeeld kon worden met beter geluid. Dat is een groot compliment voor de Marantz!

De dag erna heb ik in Simmerath het vergelijk meegemaakt tussen een Oppo 203 (standaard en gemodificeerd) en de Marantz UD7007 CM stufe 4. In de standaarduitvoering was de Oppo op geen enkel gebied opgewassen tegen de Marantz. Daarna werd nog de Panasonic UB900CM getoond en dat was werkelijk schitterend. Als Panasonic wat meer aandacht had besteed aan de behuizing en bouwkwaliteit waren zij een serieuze concurrent voor de Oppo. Elektronisch staat deze namelijk volgens CineMike op een hoog niveau.

Binnenkort komt Viktor naar mij om nog de Marantz CM stufe 2 met stufe 4 te kunnen vergelijken. Ben benieuwd.

CineMike gaat ook kijken of hij mij nog een wereldprimeur kan bezorgen. Een gemodificeerde Marantz PM-11S3! Die modificatie is namelijk nog niet beschikbaar. Daar ben ik nog meer benieuwd naar, want dat is op dit moment de zwakste schakel in de keten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kjelt

Citaat van: vik op januari  6, 2017, 09:34:14
Er staat een demo weekend in de planning voor Maart 2017 (Simmerath). Je bent van harte welkom Kjelt en daar worden ze 1:1 vergeleken tijdens deze demo dagen.

Als ik het goed heb begrepen op een nieuw Stewart scherm van 4m.60 breed, met de Sony en JVC Laser projectoren.
Dat lijkt me geen geschikte demo, geen van de bestaande projectoren incl. de nieuwe JVC van €35k hebben licht genoeg voor zo'n breed scherm. De nieuwe JVC had in Belgie al bij 3m breed licht te kort.
Daarnaast kun je geen AB vergelijk doen want er dient omgeschakeld te worden.
Het zou mijn inziens beter zijn om twee identieke LG OLED tv's te nemen en dan simultaan een gemodde en ongemodde speler te laten spelen, eerst uiteraard de schermen exact hetzelfde afstellen.
Goedkoper en betere demo  ;)

Staaled

Citaat van: HTip op januari  6, 2017, 13:33:10
Ik heb zoals door Viktor gezegd reeds als eerste klant kennis mogen maken met de licht gemodificeerde Oppo 203. Als je de verslagen van mijn M&G op 17 december leest (zie mijn topic pag. 663) kun je zien dat het beeld van de Marantz UD7007 CM stufe 2 vergelijkbaar of zelfs beter was. Voor de duidelijkheid de vergelijking gaat tussen 4K/HDR in de Oppo en 2K/SDR in de Marantz. Dat op zich is natuurlijk al een ongelooflijke prestatie van de Marantz! Dit staat vanzelfsprekend los van de kleurruimte met HDR, want dat is geen eerlijk vergelijk.

Dit alles werd op een Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall Studiotek 130 getoverd met een volledig gemodificeerde JVC X7000. Een prachtige combinatie!

Op geluidsgebied was de Marantz de duidelijk betere speler. Er werd op een gegeven moment zelfs gevraagd of ik de Marantz weer wilde aansluiten en zo de betreffende Bluray afgespeeld kon worden met beter geluid. Dat is een groot compliment voor de Marantz!

De dag erna heb ik in Simmerath het vergelijk meegemaakt tussen een Oppo 203 (standaard en gemodificeerd) en de Marantz UD7007 CM stufe 4. In de standaarduitvoering was de Oppo op geen enkel gebied opgewassen tegen de Marantz. Daarna werd nog de Panasonic UB900CM getoond en dat was werkelijk schitterend. Als Panasonic wat meer aandacht had besteed aan de behuizing en bouwkwaliteit waren zij een serieuze concurrent voor de Oppo. Elektronisch staat deze namelijk volgens CineMike op een hoog niveau.

Binnenkort komt Viktor naar mij om nog de Marantz CM stufe 2 met stufe 4 te kunnen vergelijken. Ben benieuwd.

CineMike gaat ook kijken of hij mij nog een wereldprimeur kan bezorgen. Een gemodificeerde Marantz PM-11S3! Die modificatie is namelijk nog niet beschikbaar. Daar ben ik nog meer benieuwd naar, want dat is op dit moment de zwakste schakel in de keten...
Gelukkig maar , want er zit een prijskloof van €4500 tussen die twee. ;)
Ik ken geen enkel apparaat dat standhoudt tegen één dat het vijfvoudige kost.
Of het moet om smaak gaan. :D

Neemt niet weg dat de CM's ongetwijfeld zeer goed presteren.
Zo was het echter appels met peren. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

DVDmartinDVD

Citaat van: vik op januari  6, 2017, 09:34:14
Er staat een demo weekend in de planning voor Maart 2017 (Simmerath). Je bent van harte welkom Kjelt en daar worden ze 1:1 vergeleken tijdens deze demo dagen.

Als ik het goed heb begrepen op een nieuw Stewart scherm van 4m.60 breed, met de Sony en JVC Laser projectoren.

Dat zou een leuk uitje kunnen zijn om te horen en zien hoe de OPPO zich gaat manifesteren t.o.v. De andere spelers.

Ik heb ooit eventjes een standaard Marantz UD7007 gehad maar die was ik qua geluid al heel snel zat.

Ben benieuwd of de OPPO de nieuwe reverentie gaat worden.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

De Sony laser draait prima op een 4m breed scherm en zit nog niet op zijn maximale vermogen. En bovendien zijn er nu 3 ruimtes, maar hoe het draai boek er exact uit gaat zien volgt nog.  :)

Deze begrijp ik niet helemaal Kjelt? Hoezo zou dat een probleem zijn? Genoeg inputs op de 8802

Daarnaast kun je geen AB vergelijk doen want er dient omgeschakeld te worden.



Citaat van: Kjelt op januari  6, 2017, 13:44:59
Dat lijkt me geen geschikte demo, geen van de bestaande projectoren incl. de nieuwe JVC van €35k hebben licht genoeg voor zo'n breed scherm. De nieuwe JVC had in Belgie al bij 3m breed licht te kort.
Daarnaast kun je geen AB vergelijk doen want er dient omgeschakeld te worden.
Het zou mijn inziens beter zijn om twee identieke LG OLED tv's te nemen en dan simultaan een gemodde en ongemodde speler te laten spelen, eerst uiteraard de schermen exact hetzelfde afstellen.
Goedkoper en betere demo  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike