CineMike: de stap naar de Final Edition tuning van de Lumagen Radiance Pro (Engels)

Gestart door vik, juli 1, 2011, 10:48:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RvD

Vreemd dat je geen verschil kon ontdekken tussen de CM hdmi kabel, misschien nog eens proberen als je stroomgroepen er zijn en alles in balans is.

Mooi dat het verschil niet supergroot is met de 3313, nu zou ik zelf ook niet switchen omdat volgend jaar de ultra bluray spelers wel zullen komen dan is het veel leuker om te upgraden daar wacht ik ook op. Het verschil hoorde ik zelf namelijk wel erg duidelijk tussen een ud7007 stufe 2 als vergelijk in CM zijn set.

Je plafond is mooi geworden zag hem op tweakers.  ;) 
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Masterkale

Citaat van: RvD op december 28, 2014, 11:59:27
Vreemd dat je geen verschil kon ontdekken tussen de CM hdmi kabel, misschien nog eens proberen als je stroomgroepen er zijn en alles in balans is.

Mooi dat het verschil niet supergroot is met de 3313, nu zou ik zelf ook niet switchen omdat volgend jaar de ultra bluray spelers wel zullen komen dan is het veel leuker om te upgraden daar wacht ik ook op. Het verschil hoorde ik zelf namelijk wel erg duidelijk tussen een ud7007 stufe 2 als vergelijk in CM zijn set.

Je plafond is mooi geworden zag hem op tweakers.  ;)

Ja de HDMI kabel is misschien iets wat je later misschien gaat merken, maar voor nu win ik er naar mijn gevoel niks mee. Ja ik ben ook benieuwd wat gaat komen met de spelers.
Ik ben maar een eigen topic gestart op show je eigen HT. Daar zal ik wel wat meer foto`s posten ;)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Kleine correctie:

De interlinks waren de John Van Gent Reference plus en geen VDH, en de Oppo was in mijn beleving juist de speler die flets over kwam t.o.v. de Denon DBT-3313, dezelfde verschillen die zijn ervaren op de Hausmesse. Om de beeld vergelijking helemaal goed te beoordelen moet de ruimte volledig verduisterd zijn wat niet het geval was bij jou.

Kabels zijn de kers op de taart en die kleine verbeteringen zijn waarneembaar als de akoestiek in orde is.

Wat ik al eerder zei: akoestiek verbeteren en een aparte audio groep aanleggen en als laatste experimenteren met kabels.

Ik ben blij dat je nu wat wijzer bent geworden. En mooie speakers hoor die Gauder Akoestiek Isophon!  :worship:



Citaat van: Masterkale op december 28, 2014, 11:38:16
Vik is van de week nog even een dag komen testen.

Ik ben altijd iemand die het uiterste uit zijn set wil halen alleen de vraag waar nu de zwakste schakel ligt.


We zijn bezig geweest om mijn interlinks van supra te verwisselen met die voor van der Hull kabels. Een prijsverschil per kabel van 950 euro. Het resultaat: Geen hoorbaar verschil

Tevens hebben we gekeken of een HDMI kabel verschil zou brengen, de CM HDMI kabel aangesloten en tevens kon ik hier ook geen verschil bespeuren.

We hebben voor de zekerheid nog even mijn wireless HDMI uitgeschakeld en via een kabel gewerkt maar dit maakte ook niet zichtbaar verschil.

Hierna zijn we met de stroomkabels wat gaan testen. Duidelijk was dat hier nog wat wist te behalen is. De kabels waren van verschillende merken, tevens heb ik zelf later nog wat pink faun kabels getest. Het verschil is hoorbaar op de speler en eindversterker maar op de voorversterker lijk ik niks te horen.

We hebben de oppo 103 CM en denon 3313 CM naast elkaar getest. De kleurweergave lijkt bij de oppo iets feller te zijn, maar de test lag hem vooral op geluid. De 3313 speelt toch wat beter. Losser van de speakers, meer detail en diepte.
Het zijn geen super grote stappen allemaal maar het zorgt net even voor een meer beleving.
Helaas is de 3313 geen optie voor mij omdat de media ondersteuning toch net wat minder is dan bij de oppo (geen ondertiteling bij m2ts bestanden)
Wat ga ik nu doen:

Een aparte audiogroep aanleggen  en  de stroomkabels aanpassen. Tevens ben ik nog wat bezig geweest met mijn akoestiek. Ik ga dus nog een paar absorbers maken, hierdoor wordt het klankbeeld preciezer en dus weer meer beleving.

Bedankt Vik!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De ultra blu ray spelers vind ik niet zo boeiend, eerder de geruchten over de 9 serie Marantz processoren, de verwachtingen zijn hoog en hopelijk op het niveau van de AVP of de premium lijn van Marantz.

Gisteren hebben we de CM 7702 nog vergeleken met de AVP, hoewel de 7702 plus punten heeft bij films vind ik de AVP nog steeds de meester bij muziek concerten. De CM 8802 zal de AVP hoogstwaarschijnlijk van de troon gaan stoten maar ook dat moet ik eerst nog meemaken.  ;) 



Citaat van: RvD op december 28, 2014, 11:59:27
Vreemd dat je geen verschil kon ontdekken tussen de CM hdmi kabel, misschien nog eens proberen als je stroomgroepen er zijn en alles in balans is.

Mooi dat het verschil niet supergroot is met de 3313, nu zou ik zelf ook niet switchen omdat volgend jaar de ultra bluray spelers wel zullen komen dan is het veel leuker om te upgraden daar wacht ik ook op. Het verschil hoorde ik zelf namelijk wel erg duidelijk tussen een ud7007 stufe 2 als vergelijk in CM zijn set.

Je plafond is mooi geworden zag hem op tweakers.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Een kleine update:

Vandaag heb ik de CM Marantz NA 8005 streamer afgeleverd bij forum lid onder013, en gevraagd of hij de streamer wil testen aangezien hij de nodige ervaringen heeft met streamers. Ik ben erg benieuwd naar zijn bevindingen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Ik denk dat zodra je ultra materiaal gaat zien bij Mike dat je om bent.  ;D Hij keek er een jaar geleden al naar uit toen ik voor het laatst daar was.

Van de 9 serie wist ik nog niet ben benieuwd, de 8802 zal ook zeker mooi worden maar deze ondersteund ook niet direct hdcp 2.2 kortom rustig alles afwachten. Met de 8801 is het ook geen straf gelukkig.  ;) De 7 serie vind ik sowieso al wat goedkoper aanvoelen als ik de av7005 met av8801 vergelijk het koperen chassis doet veel, met de avp is het geen vergelijk dat was een tank.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

De CM Sony VPL-VW1100ES speelt al op zo een hoog niveau dat het bijna niet voor te stellen is dat het nog beter kan qua beeld. We wachten af idd.  :)


Wat betreft de 7 serie vs 8 heb je gelijk, de 8 serie is mooier afgewerkt.





Citaat van: RvD op december 28, 2014, 22:36:22
Ik denk dat zodra je ultra materiaal gaat zien bij Mike dat je om bent.  ;D Hij keek er een jaar geleden al naar uit toen ik voor het laatst daar was.

Van de 9 serie wist ik nog niet ben benieuwd, de 8802 zal ook zeker mooi worden maar deze ondersteund ook niet direct hdcp 2.2 kortom rustig alles afwachten. Met de 8801 is het ook geen straf gelukkig.  ;) De 7 serie vind ik sowieso al wat goedkoper aanvoelen als ik de av7005 met av8801 vergelijk het koperen chassis doet veel, met de avp is het geen vergelijk dat was een tank.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Citaat van: vik op december 28, 2014, 22:09:55
Kleine correctie:

De interlinks waren de John Van Gent Reference plus en geen VDH, en de Oppo was in mijn beleving juist de speler die flets over kwam t.o.v. de Denon DBT-3313, dezelfde verschillen die zijn ervaren op de Hausmesse. Om de beeld vergelijking helemaal goed te beoordelen moet de ruimte volledig verduisterd zijn wat niet het geval was bij jou.

Kabels zijn de kers op de taart en die kleine verbeteringen zijn waarneembaar als de akoestiek in orde is.

Wat ik al eerder zei: akoestiek verbeteren en een aparte audio groep aanleggen en als laatste experimenteren met kabels.

Ik ben blij dat je nu wat wijzer bent geworden. En mooie speakers hoor die Gauder Akoestiek Isophon!  :worship:

Ja al die namen ... Maar bedankt voor de correctie . Ja de 3313 is gewoon een stap omhoog.
Er is nog genoeg te winnen in ieder geval.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mochten er leden zijn die interesse hebben in een demo van onze gemodificeerde Marantz NA 8005 streamer dan is dat mogelijk vanaf volgende week.  ::)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De modificatie voor de Denon AVR-X7200W in volle gang:

De aanpassingen voor het digitale board met de nieuwe VERITA 768kHz 32-bit Dac´s. Eind deze week de eerste test fase van de deze pracht machine. Belooft veel goeds voor de Marantz AV 8802...  :pompom:







Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De eerste Marantz AV 8802 processoren zijn binnen:





Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Nog een foto tijdens het modificeren van de eindversterkers van de AVR-X7200W:



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Toni71


vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Citaat van: vik op februari 10, 2015, 17:57:27
De AV 8802  :)









Vers van de pers....,en nu al ontleed  8)
Wat is je indruk van de 8802 under the hood?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Hoi Leo. Zaterdag heb ik enkel de CM X7200W meegekregen en was zeer onder de indruk. Forum lid THX-ultraII was daarbij ( die zal binnenkort ook wat posten). Dit is de nieuwe referentie HT versterker en daarbij heeft hij een mooie funktie om de eindversterkers uit te schakelen. Een mooie oplossing om deze als pre-pro te gebruiken. (wel beperkt tot RCA out). In stereo blinkt hij ook uit door de hele fraaie  stereo VERITA 768kHz 32-bit dacs

We hebben samen met het Infitec 3D systeem zitten genieten van een hele exclusieve Blu ray uit Japan van de BBC. Echt een aanrader voor iedereen met een fantastisch mooie Dolby Atmos Mix. Deze is enkel in Japan te krijgen en Mike heeft hem. Geschoten in 4K en de mooiste Atmos surround track die ik tot nu toe heb gehoord.



De AV 8802 CM versie belooft veel goeds.  :)

Citaat van: papaleo op februari 10, 2015, 18:15:46
Vers van de pers....,en nu al ontleed  8)
Wat is je indruk van de 8802 under the hood?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De indrukken van het basis ontwerp zijn zéér positief:

Een mooi apparaat en uiteraard is CineMike al hard aan het werk met een tuning.  Marantz heeft dit keer een apart digitaal DAC board geplaatst (voorheen geïntegreerd op het hdmi board) Foto hieronder is het gemodificeerde DAC board van de AV 8802. 125 onderdelen vervangen met totaal 290 soldeerpunten.



In het bijzonder volledig discreet opgebouwd, en ook de fantastische nieuwe dacs niet te vergeten. Voor het analoge gedeelte ook een hele mooie aparte voeding. Dit wordt onze nieuwe referentie processor en de verwachtingen zijn hoog.

Ik heb hier wat punten op een rijtje gezet:

  • 11.2 Channel Preamp with Reference Grade (PM-11S3) Balanced Circuitry
  • Brand new, Fully Discrete Current Feedback HDAM-SA2 Modules
  • Brand new Jitter reduction circuitry for all Optical, Coaxial & HDMI inputs
  • New Lower Noise Toroidal Power Transformer, derived from the PM-11S3
  • New Audiophile Capacitors with twice the reserve as what was in the AV8801
  • Brand new 768kHz / 32Bit Digital to Analog Converters – AKM4490
  • USB-A with DSD playback
  • Full 4K Video Processing. Upgradable to HDCP 2.2 (FREE Hardware upgrade)
  • 13.2 channel XLR and RCA
  • Three Piece Top Cover with Copper Plated Chassis and new Isolation Feet
















Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

jaco

Zal wel een AV8802 aan prijs bijkomen als er zo veel aanpassingen in komen.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Kjelt

Citaat van: vik op februari 10, 2015, 18:57:08
We hebben samen met het Infitec 3D systeem zitten genieten van een hele exclusieve Blu ray uit Japan van de BBC.
Is dit nu wel of niet dezelfde titel als "Enchanted Kingdom" Die is namelijk ook van de bbc heeft ook een japanse en engelse Atmos soundtrack maar is wel te vinden op usenet  :D

vik

Een hoop werk inderdaad Jaco.. hier nog meer beelden van het precisie werk :






Citaat van: jaco op februari 13, 2015, 11:01:20
Zal wel een AV8802 aan prijs bijkomen als er zo veel aanpassingen in komen.





Ik heb echt geen idee..ik weet enkel dat die disc uitgebracht is in Japan. Ik kan hem ook niet vinden op Amazon. Schitterende opnames van vulkanen, jungles en mooie golven en the list goes on.  :)


Citaat van: Kjelt op februari 13, 2015, 12:04:43
Is dit nu wel of niet dezelfde titel als "Enchanted Kingdom" Die is namelijk ook van de bbc heeft ook een japanse en engelse Atmos soundtrack maar is wel te vinden op usenet  :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Lars Mette van Hollywood Zuhause heeft inmiddels 1 van zijn referentie ruimtes helemaal op orde en verdient wat mooie plaatjes vind ik:

* Een volledige getunde Bryston keten inclusief de Bryston SP3 met daarbij de SST2 serie mono en stereo eindversterkers
* Een gemodificeerde Sony VPL-1100 en Sim2 Superlumis beamer.
* Volledige getunde Aurum speaker set up en meer.. *
* Uiteraard een Hollywood screens projector scherm*













Dit is de installatie set up voor de 2e ruimte:

B&W CT 800 speaker serie (foto's volgen)

Datasat processor met bijhorende versterkers.

Gemodificeerde Oppo en een Kaleidescape systeem.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels