Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Gestart door Gaeje, december 30, 2012, 15:17:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VTEC_genieter

Zojuist The Hobbit 2 gezien.
Vette film! Iedere scene is erg mooi gemaakt. Vooral de scene bij het wild water/rivier! *clap clap*
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

treky22

Morgen naar Frozen 3D NL met z'n drieën, Pathé Eindhoven  :popcorn:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

VlisChris

Citaat van: VTEC_genieter op december 30, 2013, 02:37:11
Zojuist The Hobbit 2 gezien.
Vette film! Iedere scene is erg mooi gemaakt. Vooral de scene bij het wild water/rivier! *clap clap*

Expliciet die scene vond ik juist gigantisch tegenvallen. Dat zag er ZO verschrikkelijk nep uit in mijn ogen :o Sommige momenten zag je dat het echt filmwerk was, andere momenten zag je nog net de rendercomputers niet in beeld voorbij drijven die ze duidelijk gebruikt hadden voor die scene :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LuPo

Citaat van: Christiaan S op januari  1, 2014, 21:37:37
Expliciet die scene vond ik juist gigantisch tegenvallen. Dat zag er ZO verschrikkelijk nep uit in mijn ogen :o Sommige momenten zag je dat het echt filmwerk was, andere momenten zag je nog net de rendercomputers niet in beeld voorbij drijven die ze duidelijk gebruikt hadden voor die scene :D

Dat vond ik ook!

VlisChris

Je kunt je af en toe erg laten verrassen door films.
Vanavond met een maatje van me naar Enders Game geweest. We gingen uit van een simpele actiefilm met vooral actie en weinig verhaal. Maar wat ik schreef. Je kunt je afen toe serieus verkijken op een film. De trailer doet de film geen eer aan. Ik heb de film een 8 gegeven op IMDB puur omdat die volstrekt anders en volwasssener was dan ik had verwacht.

Beeld en geluid waren ook dik in orde. En opvallend veel dieptewerking in het beeld. Ondanks dat heteen 2D is (3D had ik logischer gevonden) werd je op momenten echt voor de volle 100÷ hetbeeld ingetrokken op 1 moment zelfs evenweggekeken omdat ik duizig werd. Heerlijk :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

The wolf of wallstreet.

briljant 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Gaat die film over sluwheid in de wereld van de aandelen/beleggen?
Het vak economie vond ik een saai vak...
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Effecten hebben ook wel een rol in de film

het eerste stuk laat zich meer omschrijven door "Bier en tieten" zeg maar. De hoeveelheid geld. Drugs. Vrouwen. Overdaad. Echt compleet krankzinnig. Wel erg leuk om te zien. Na de pauze wordt het "anders"
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Uhmm.... Dank je.......ik ga een keer serieus stil zitten...
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

skyfox

Afgelopen vrijdag de nieuwe Hercules film gezien in 3D. Wel grappig, zat me echt af te vragen waar Kevin Sorbo bleef, haha! Film was niet heel boeiend, ik vond het acteerwerk matig. Verhaal was ook niet heel geweldig uitgewerkt. Het geweld had een te hoog disney gehalte Geen of amper bloed, suggestie wekken dat iemand dood is, dat soort dingen. Juist een volwassener vertelling van het verhaal had interessant geweest.

Het is dat ik een PUC kaart heb, anders zonde van het geld. Tenzij je de nostalgie van de Hercules en Xena tvseries zoekt, dan is het een feest van herkenning ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

skyfox

Gisteren in Pathé Buitenhof gekeken naar Monuments Men. De voorfilmpjes beloofden een leuke, licht humoristische film tegen een waargebeurde achtergrond. Hoewel er absoluut leuke momenten in de film zaten en de historie mij interesseert kreeg ik toch geen voldaan gevoel na afloop. De film is het gewoon net niet op een aantal vlakken waardoor hij uiteindelijk gewoon wat traag en saai was. Jammer.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skyfox

Vanavond ga ik m'n eerste D-Box filmervaring opdoen. Met Robocop. Iemand nog tips voor me over instellingen oid? Of is het een kwestie van beleven?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Zymotic


Melbury

CitaatVanavond ga ik m'n eerste D-Box filmervaring opdoen.

Ik heb eens een film over een rodeo-held gezien.
Lijkt me een komisch gezicht om de bezoekers door de bioscoopzaal te zien vliegen ;)





skyfox

Was erg gaaf, de dbox ervaring! Nieuwe Robocop was ook wel okee. Had alleen minder impact dan het origineel.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

RubenV.

Citaat van: skyfox op februari 19, 2014, 11:31:47
Gisteren in Pathé Buitenhof gekeken naar Monuments Men. De voorfilmpjes beloofden een leuke, licht humoristische film tegen een waargebeurde achtergrond. Hoewel er absoluut leuke momenten in de film zaten en de historie mij interesseert kreeg ik toch geen voldaan gevoel na afloop. De film is het gewoon net niet op een aantal vlakken waardoor hij uiteindelijk gewoon wat traag en saai was. Jammer.

Ik ben benieuwd, ik ga deze vanavond zien in de bios.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RubenV.

Monuments Men 2 weken geleden viel een beetje tegen. Ik had wat meer actie verwacht, maargoed het blijft wel interessante materie die bij tijd en wijlen ook nog wel eens actueel is.

Vanavond ben ik naar Need for Speed geweest. De film was in 3D. Dit was voor de verandering eens een keer niet storend. Het beeld was echt haarscherp. Desalniettemin vind ik 3D vooralsnog weinig toegevoegde waarde hebben. De film zelf was wel vermakelijk. Ik heb vroeger heel wat uurtjes geraced op de eerste 5 edities van het spel, om daar dan een film van te zien is wel gaaf. Maar voor het verhaal hoef je er niet naar toe. Het geluid was overigens prima. Beter dan de formule 1 race van afgelopen weekend  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op maart 19, 2014, 00:40:17
NFS vs F&F?
Welke is beter?

Ik vind ze te uiteenlopend om zonder meer "de beste"  aan te wijzen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

frankp

Niet vandaag maar aankomende dinsdag:

Need for Speed in 3D, XD en D-BOX  :pompom: @ JT Vlaardingen

Ik ben benieuwd hoe dit gaat zijn.

frankp

Gisteren dus naar JT in Vlaardingen geweest:

Need for Speed.................  ;D
Dolby Atmos......................   :D
D-BOX............................... :pompom:

Deze film leende zich uitstekend voor D-BOX. Erg leuke ervaring. Ik heb vooral bij de race scenes met een big smile zitten genieten.
Absoluut een aanrader, zowel film als JT. (ik vond NFS beter dan F&F)

Ik moet wel zeggen dat niet alle films geschikt zijn om in d-box te gaan kijken. Denk dat dit vooral geschikt is voor films met veel actie en snelheid.