Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

chansig

Ow..en nog een dingetje besteld via Ali zodat ik een meting kan doen in de huidige situatie.

Spannend.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mitch--

Citaat van: chansig op maart 20, 2021, 16:54:40
Yep..heeft ie knap gedaan. Geprofiteerd van alle mensen die zouden moeten winnen. Mooie rit gezien. Op naar de volgende...

Gr. Hans

'Prima' rit is wel het maximaal haalbare, toch weinig spetterend eerlijk gezegd, Strade Bianche en Tirreno zat meer spanning in
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dirk

als je spanning wil moet je niet naar Milan-San Remo kijken, da's los van de laatste 15km altijd zowat de saaiste race vh voorjaar
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Weet ik. Maar goed was een mooie laatste 15 km dan maar.  :D

Het is nu echt begonnen...

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hannibal_

Er wordt gewoon over heen gewielrend....  >:( ;)

Wat voor leuk speeltje heb je gekocht dan, Hans?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

chansig

Citaat van: chansig op maart 20, 2021, 16:59:08
Ow..en nog een dingetje besteld via Ali zodat ik een meting kan doen in de huidige situatie.

Spannend.

Gr. Hans

Dit bedoel je ? Een kabeltje zodat ik de mic kan aansluiten op de Mac Mini.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hannibal_

Citaat van: chansig op maart 21, 2021, 10:42:58
Dit bedoel je ? Een kabeltje zodat ik de mic kan aansluiten op de Mac Mini.

Gr. Hans

Aha... voor rew achtige metingen?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

chansig

Yep...ben wel benieuwd wat de JBL's doen in de rukbunker.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Ik hoop dat de kabel je meting niet beïnvloed, voor echt reeele metingen kan je toch beter kijken voor een Siltech kabel....  ::)

Staaled

Citaat van: Mitch-- op maart 20, 2021, 17:01:29
'Prima' rit is wel het maximaal haalbare, toch weinig spetterend eerlijk gezegd, Strade Bianche en Tirreno zat meer spanning in
We zijn enorm verwend afgelopen koersen. :o
MSR is normaal verlopen.
Ik vind het altijd een leuke koers om te zien en te mijmeren. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Weer twee panelen erbij gewoon omdat het kan.  :D

Vanmiddag even snel wat matrassen op zolder naar de garage verhuisd. Kan ik daar gaan slapen. De panelen van CZ wil ik achter de speakers gaan zetten. Of ze gaan in een driehoek achter de luisterplek komen. Dat weet ik nog niet. Eea zal bepaald gaan worden als de nieuwe speakers er staan.

Nu staan achter de speakers ook panelen maar die staan dan weer op een kast. Met daarvoor dan weer een gordijn. Wanneer mijn idee helpend gaat zijn dan kunnen de nieuwe panelen voor het gordijn geplaatst worden, want deze panelen zien er gewoon mooi uit. Mocht het niets worden dan kunnen ze weer naar een ander baasje.

De panelen die nu achter de speakers staan kunnen dan op de schuine wand achter me. Voor de speakers ligt nu een breed paneel. Ziet er niet uit. Maar niemand die daar verder last van heeft.

Dan wil ik nog 2 hoekrailsbochten kopen voor de gordijnen zodat ik die mooi kan laten overlopen.

Al met al snode plannen. Tot die tijd gewoon muziek.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Ben erg benieuwd naar de toevoeging in je, toch al flink gedempte maar zeer goed klinkende, ruimte
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Als het allemaal zo ver is dan spreken we wel wat af. Tegen die tijd heb jij ook een eigen ruimte. :D

Lang weekend. Vorige week bereikbare dienst gehad, dus gisteren een halve dag vrij genomen. En nu dus een nog iets langer weekend. Dat begon dus met wat opruimen op de zolder. Het gaat er naar uizien dat ik straks heel langzaam aan de hele zolder ruimte heb.

Morgen Ronde van Vlaanderen. Hoor MvdP zeggen dat hij niet opperbest is, ik hoop dat die die boel voor het lapje houdt. Volgens mij is het voornamelijk koud morgen. Hopen op een mooie rit.

Dan natuurlijk genoeg voetbal. Schmidt begint weer eens te mopperen over iets wat al een half jaar duidelijk was incl het waarom. Dus PSV verliezen, AZ winnen, Ajax winnen. Dan is het volgende week of de week erop helemaal klaar.

Maar ik draaf door. Nu eerst even fietsen, dan wat geklus in huis en dan muziek. Fijn weekend allemaal.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Fijn weekend Hans!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

CZ79

 :D :D

Je bedoelt: 'heeft je vrouw haar eigen ruimte (ergens in de kruipruimte denk ik)...'
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

En een brom mysterie opgelost. Niet dat ik aan het zoeken was..maar uitzetten van de tv deed de truuk.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig



Mogelijk niet mooier, maar wel netter. Is 1 geheel. Het wordt nog wat.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Zo was het:



Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#10168
En ook op het onderste gedeelte van het schuine dak achter de luistplek zit nu rukwool.

Daarnaast weer wat spullen van de zolderkamer weggehaald. Ik ga de goede kant op.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

flakkees

lekker bezig zo hans , ziet er lekker opgeruimd uit en zal ook nog prima effect hebben
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

chansig

Thanks, zal straks eens zien of het lukt een overall foto te maken.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

#10171
Je hebt al niet echt veel ruimte daar, waarom in godsnaam die lelijke lakens tegen de muur? Maak, of laat wat STRAK gestoffeerde traps maken en monteer deze netjes met L ankertjes. Iedere 10cm meer lucht telt. Het hoeft ook geen intergraal helm te worden. Wat strategische trapping en diffusie volstaat. Kussens eruit, dekbedden eruit, opgeklapte logeer meuk eruit, laminaat vloertje erin, ff netjes sausen en het ziet er al weer heel ander uit. Je zit nu in een washok, tussen de bonte reus en de matrassen, lijkt wel een roemeense seizoenswerker slaapplaats. Hup! Aan de bak.
JBL PRX Power!

chansig

 :D

Ben jij effe blij dat je er niet hoeft te zitten. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Citaat van: chansig op april  5, 2021, 09:04:47
:D

Ben jij effe blij dat je er niet hoeft te zitten. :D

Gr. Hans
zitten? Zoals ik het nu zie kan je er alleen maar liggen?
Maar ff serieus, dat kan toch stukken beter?
JBL PRX Power!

ajbeefde

Citaat van: Raphie op april  5, 2021, 09:00:42
Je hebt al niet echt veel ruimte daar, waarom in godsnaam die lelijke lakens tegen de muur? Maak, of laat wat STRAK gestoffeerde traps maken en monteer deze netjes met L ankertjes. Iedere 10cm meer lucht telt. Het hoeft ook geen intergraal helm te worden. Wat strategische trapping en diffusie volstaat. Kussens eruit, dekbedden eruit, opgeklapte logeer meuk eruit, laminaat vloertje erin, ff netjes sausen en het ziet er al weer heel ander uit. Je zit nu in een washok, tussen de bonte reus en de matrassen, lijkt wel een roemeense seizoenswerker slaapplaats. Hup! Aan de bak.

"roemeense seizoenswerker slaapplaats"  denk dat de Roemeen nog bedankt, die zijn tegenwoordig beter gewend....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI