Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

chansig

In eerste instantie via de Paradigm. Martijn gaat me later helpen om in de Dutch & Dutch de wijzigingen te doen. Met de Paradigm kom je ws ook wel een stuk weg.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Morgen zijn de subs er.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

De subjes staan hun ding te doen. Beetje stoeien nog met van alles en nog wat. Maar ik begrijp wel wat ik miste.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

En ja hoor op 6moon eindelijk een review van de 8c van Dutch & Dutch. Ga het vooral lezen....

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op september 28, 2017, 14:47:24
De subjes staan hun ding te doen. Beetje stoeien nog met van alles en nog wat. Maar ik begrijp wel wat ik miste.

Ik hoef niet te komen luisteren toch?

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MechanicalAnimal

Citaat van: chansig op september 28, 2017, 14:48:30
En ja hoor op 6moon eindelijk een review van de 8c van Dutch & Dutch. Ga het vooral lezen....



http://www.6moons.com/audioreviews2/dutchdutch/1.html

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

chansig

Da's pas makkelijk.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

solitaire

Citaat van: chansig op september 28, 2017, 14:47:24
De subjes staan hun ding te doen. Beetje stoeien nog met van alles en nog wat. Maar ik begrijp wel wat ik miste.

Gr. Hans

Opgelucht, dat je jezelf begrijpt ? ;)

Heb je ze op dezelfde locatie gezet als je voorgaande subs, of ga je de in/opstelling opnieuw bepalen ?




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

chansig

 :D

Voorheen had ik er 4. Nu 2. Ze staan aan beide aan de rechterkant. En daar zal ik het mee moeten doen. Zo ben ik ooit begonnen...met 2 op deze positie. Mocht er een derde komen ( :D) dan komt die was naast de bank. Maar iets zegt in mij dat intern een reorganisatie gaat opleveren met gedwongen ontslagen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#5535
Subje d'r in Subje d'r uit, Subje d'r in Subje d'r uit.......lalalalalllllaaaalaaaa🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤

*doet de marktsectie in de gaten houden* :popcorn:

chansig

Citaat van: twani op september 28, 2017, 21:47:51
Subje d'r in Subje d'r uit, Subje d'r in Subje d'r uit.......lalalalalllllaaaalaaaa🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤


ja zo gaat ie goed, ja zo gaat ie goed, ja zo gaat ie als ie wezen moet.

Dat is toch de tekst ?
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op september 28, 2017, 21:51:42
ja zo gaat ie goed, ja zo gaat ie goed, ja zo gaat ie als ie wezen moet.

Dat is toch de tekst ?
Jij kent je klassiekers Hans :D

blue-eyes

Citaat van: chansig op september 27, 2017, 10:29:50
Morgen zijn de subs er.

Gr. Hans

Het is nu inmiddels overmorgen :D

En nog geen eens foto's :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Hoppa...

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pjotr27

Zonde van die mooie speaker....
Waarom levert D&D geen oplossing zoals bij Grimm?
Een subwoofer onder de monitor? Geïntegreerd, ziet er mooier uit en klinkt wellicht ook beter.
Er zal alleen een ander prijskaartje aanhangen.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Carrol

Wat een kleine subs zijn dat,vooral als ik die D&D er naast zie :clapping:
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

blue-eyes

Net als bij het andere, size does not matter :P


Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

solitaire

Zien er netjes uit. Passen in deze uitvoering ook mooi in je interieur. :clapping:

Wat betreft 'sub onder de monitor': neemt dat niet een van de voordelen van een losse sub weg, nml. dat een sub op een andere locatie in de luisterruimte (wellicht) beter presteerd dan de locatie gekozen voor een optimale weergave van de main-speakers ?



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

chansig

#5544
Citaat van: Pjotr27 op september 29, 2017, 11:50:15
Zonde van die mooie speaker....
Waarom levert D&D geen oplossing zoals bij Grimm?
Een subwoofer onder de monitor? Geïntegreerd, ziet er mooier uit en klinkt wellicht ook beter.
Er zal alleen een ander prijskaartje aanhangen.

WAAROM?????? Het zijn de vragen des levens die met dat woord beginnen.

Je kan ook de 8c kopen...die geeft een stuk meer laag en zal de wens om een sub te gebruiken ws minder groot zijn. Die kost alleen 10.000 euro en om echt goed tot zijn recht te komen dicht op de achterwand geplaatst moeten worden. Laatste gaat bij mij niet lukken. Dus dan maar een sub. En optisch zonde van de speaker ? Tsja....zal goed kunnen.

Citaat van: solitaire op september 29, 2017, 12:46:47
Zien er netjes uit. Passen in deze uitvoering ook mooi in je interieur. :clapping:

Wat betreft 'sub onder de monitor': neemt dat niet een van de voordelen van een losse sub weg, nml. dat een sub op een andere locatie in de luisterruimte (wellicht) beter presteerd dan de locatie gekozen voor een optimale weergave van de main-speakers ?



soli

Tsja...ik wist waar ik aan begon. Dit zijn de plekken waar ik ze kwijt kan. Het effect zal mogelijk op een andere plek hoger zijn. Ik ben niet op zoek naar sub laag. Vanaf 30 Hz is voldoende. Deze kunnen vanaf 20Hz als ik me niet vergis. Als ik de eerste metingen bekijk zitten we nu rond de 30Hz. Prima dus.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

luuk123456

#5545
Mooie hond!
I love Duitse herders.
Van het onderwerp zelf vind ik niks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

chansig

 :D

Inderdaad een prachtige hond. Z'n vriend mag er ook wel zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Citaat van: luuk123456 op september 29, 2017, 17:06:32
Mooie hond!
I love Duitse herders.
Van het onderwerp zelf vind ik niks.

Wie heeft die hond ontworpen eigenlijk?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Carrol

Heeft de herder de D&Ds nog niet omver gelopen?? Een beetje enthousiaste hond dolt alle kanten op!!
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

chansig

#5549
Nee, de honden mogen niet rennen in huis. En ze staan redelijk stevig.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.