Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op mei 30, 2017, 20:44:18
Waarom dan. Als we elkaar zien kunnen we er om lachen.

Waarom ik verbaasd ben, soms?


HuubF

#5226
Citaat van: Baardmannetje op mei 30, 2017, 20:48:38
Waarom ik verbaasd ben, soms?

Nee dat begrijp ik wel.  ;)

Dat het je moeite kost begrijp ik niet. Wat maakt het nou uit dat we verschillend naar hifi kijken? Dat kun je toch ook gewoon grappig vinden?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

#5227
Wacht even...

Waar schrijf ik dat het (wat eigenlijk?) mij moeite kost? We hebben het erover dat ik jouw beleving weinig liefdevol bejegend heb. Dat jij het zo ervaren hebt. Ik ervaar weer iets anders. Ik schrijf dat ik best wil proberen mijn boodschap anders te verpakken. Zodat deze als minder zuur door jou kan worden ervaren.


Sirius666

Citaat van: HuubF op mei 30, 2017, 20:52:24
Nee dat begrijp ik wel.  ;)

Dat het je moeite kost begrijp ik niet. Wat maakt het nou uit dat we verschillend naar hifi kijken? Dat kun je toch ook gewoon grappig vinden?

Is het verschil tussen 'verknipt' en een 'verknipte denkwijze' ook inmiddel opgevallen of kost dat teveel moeite?! :D

HuubF

Citaat van: Sirius666 op mei 30, 2017, 21:20:39
Is het verschil tussen 'verknipt' en een 'verknipte denkwijze' ook inmiddel opgevallen of kost dat teveel moeite?! :D

Ah jij denkt dat dat minder beledigend is?  ;D
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op mei 30, 2017, 21:06:17
Waar schrijf ik dat het (wat eigenlijk?) mij moeite kost?...

Citaat van: Baardmannetje op mei 30, 2017, 20:06:48
... maar bij jou doet dat soms wat pijn....
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Ah...

Je vind het dus vreemd dat het mij bij de meeste mensen geen drol kan schelen dat ze in de grootste quatsch geloven maar bij jou wel?

Zie het als compliment.

En ook de laatste voorlopig. Ik vind namelijk dat je weer enorm aan het drammen bent...

HuubF

#5232
Bye. Veel plezier samen op dit forum.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Dolby

Knap hoor, je eigen topic sluiten. Dan hier gaan lopen voeren en als de reactie je niet bevalt weer "huilen".
Wat een forum!

Mvrgr, Peter

twani

#5234
Citaat van: Dolby op mei 30, 2017, 22:52:56
Knap hoor, je eigen topic sluiten. Dan hier gaan lopen voeren en als de reactie je niet bevalt weer "huilen".
Wat een forum!

Mvrgr, Peter

^^


Huubs gedrag heeft zo al wat bans gekost maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.  :nopompom:

Man man..   Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon op de materie verder te discussiëren

HuubF

Citaat van: Dolby op mei 30, 2017, 22:52:56
Knap hoor, je eigen topic sluiten. Dan hier gaan lopen voeren en als de reactie je niet bevalt weer "huilen".
Wat een forum!

Er zijn mij net iets teveel mensen die de kunst van het communiceren niet helemaal verstaan. Mensen die na jaren zelf geklooid te hebben roomser zijn dan de paus. En mensen zoals jij die dan nog even met zout gaan strooien. Het ga je goed, ik denk dat ik al dat gezeik een beetje ben ontgroeid.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Dolby

Citaat van: HuubF op mei 30, 2017, 23:03:03
En mensen zoals jij

Je mag er mij persoonlijk op aanspreken, het is mijn mening!

Mvrgr, Peter

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op mei 30, 2017, 23:03:03
Er zijn mij net iets teveel mensen die de kunst van het communiceren niet helemaal verstaan. Mensen die na jaren zelf geklooid te hebben roomser zijn dan de paus. En mensen zoals jij die dan nog even met zout gaan strooien. Het ga je goed, ik denk dat ik al dat gezeik een beetje ben ontgroeid.

Steek de hand eens in eigen boezem...

Ik vind het tamelijk ongehoord dat het telkens de ander is, jezelf blijkbaar geen aandeel hebt in wat er gebeurt. En dan wordt​ er een handreiking gedaan en dan maak je er een spelletje van..?

Ik begin echt de denken dat het hele gehakt alleen maar viezigheid in mensen naar boven haalt, het een soort portaal naar de hel is... Ik raad je aan die hele zooi eens een poos op te ruimen en na een tijdje je berichten alhier weer eens te lezen.


Kwabbernoot

Ah, de tiende cirkel in de hel. Net boven het plekje van Lucifer zelf.  :laugh:

Groeten...

chansig

Citaat van: HuubF op mei 30, 2017, 21:37:08
Ah jij denkt dat dat minder beledigend is?  ;D

Ja er zit echt een wezenlijk verschil in iets verknipts zeggen of verknipt zijn.

@Baard: Is ook een beetje de reden dat ik afhaakte van gehakt. Misschien doordat ik teveel op fora rondhang. Maar ik word een beetje eng van de topics op bv AF en de reacties van de die hards. Ik zal vandaag de tegel eens onder de streamer gaan halen. Eens zien/horen of ik wat anders ga ervaren.

Donderdag weer eens een bezoekje aan Jerry...eens kijken of de luisterruimte in Soest al klaar is.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Wat een rare reden om iets aan de kant te gooien waar je heel lang positief over bent geweest.  ???

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.

Waarom?

Zie het als een slechte gewoonte, zoals roken.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: chansig op mei 31, 2017, 08:55:55
@Baard: Is ook een beetje de reden dat ik afhaakte van gehakt. Misschien doordat ik teveel op fora rondhang. Maar ik word een beetje eng van de topics op bv AF en de reacties van de die hards. Ik zal vandaag de tegel eens onder de streamer gaan halen. Eens zien/horen of ik wat anders ga ervaren.

Het lijkt echt iets slechts met mensen te doen. Misschien is die 'terugkoppeling' waar ze het wel eens over hebben toch nog niet helemaal onder controle..?

Vage shit in ieder geval. En ik wil er vanaf nu echt helemaal niets meer mee te maken hebben. Houd die tegel maar. Of geef hem weg.

DofN

Of het is gewoon het type mens dat gevoelig is voor dergelijke fenomenen. Of is dat te makkelijk?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Kwabbernoot

Citaat van: Baardmannetje op mei 31, 2017, 09:14:18
Waarom?

Zie het als een slechte gewoonte, zoals roken.

Het komt op mij over als: ik wil bij een groepje horen maar dat groepje waar ik nu bij hoor (Gehakt) vind ik niet meer leuk dus stap ik over naar een ander groepje waar wel leuke mensen zitten (Wetenschap hoek met Koen en Martijn).

Maar misschien zie ik het verkeerd.  :unsure:

Ik weet wel dat gehakt niet de viezigheid in mensen naar boven haalt. Dat zal gebeuren door de discussies die er over zijn. En als je geen houtsnijdende argumenten hebt behalve: ja maar, ik hoor het toch, dan zal zo'n discussie aan die kant van de barricaden nooit grappig worden.

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: doorofnight op mei 31, 2017, 09:24:42
Of het is gewoon het type mens dat gevoelig is voor dergelijke fenomenen. Of is dat te makkelijk?

Ach... Te makkelijk.

Wellicht... Al zijn de liefhebbers volgens mij ook wel weer van behoorlijk verschillend​ pluimage zij zullen zeker raakvlakken hebben.

DofN

#5246
Als je ervan uitgaat dat de tegel mensen verandert, dicht je de tegel eigenschappen toe waarvoor tot op heden geen bewijs is.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: Kwabbernoot op mei 31, 2017, 09:27:13
Maar misschien zie ik het verkeerd.  :unsure:

Best wel.

Ik ken zowel Martijn als Koen al (lang) voordat ik met Gehakt in contact kwam en heb ook geenszins de goesting om tot een clubje te behoren. Ik ben destijds flink met het fenomeen bezig geweest, een heel aantal gemodificeerde sets beluisterd, en dacht 'het' uiteindelijk ook te horen. Toen ik later de tegels na een poosje uit mijn set haalde miste ik ze niet. Ik heb ze nog wel eens een weekje terug geplaatst maar toen ook geen veranderingen.

Mijn scepsis is trouwens altijd aanwezig geweest. Evenals mijn afschuw van de manier van communiceren omtrent het hele spul door sommigen.


op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: doorofnight op mei 31, 2017, 09:41:14
Als je ervan uitgaat dat de tegel mensen verandert, dicht je de tegel eigenschappen toe waarvoor tot op heden geen bewijs is.

Een geloof kan mensen ook veranderen. Behoorlijk zelfs.

Ik vermoed dat dit fenomeen niet in het fysieke moet worden gezocht.

Kwabbernoot

#5249
Citaat van: Baardmannetje op mei 31, 2017, 09:53:46
Best wel.

Ik ken zowel Martijn als Koen al (lang) voordat ik met Gehakt in contact kwam en heb ook geenszins de goesting om tot een clubje te behoren. Ik ben destijds flink met het fenomeen bezig geweest, een heel aantal gemodificeerde sets beluisterd, en dacht 'het' uiteindelijk ook te horen. Toen ik later de tegels na een poosje uit mijn set haalde miste ik ze niet. Ik heb ze nog wel eens een weekje terug geplaatst maar toen ook geen veranderingen.

Mijn scepsis is trouwens altijd aanwezig geweest. Evenals mijn afschuw van de manier van communiceren omtrent het hele spul door sommigen.

Ik had het ook over Hans en niet over jou. Ik weet dat jij er nooit zo diep in hebt gezeten als Hans.

Groeten...