Leuk voor de Horror fans......

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 29, 2002, 10:53:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Kwam gisteren een dubbel DVD tegen met een documentaire van 270 minuten genaamd Stephen King, this is horror (prijs € 19,99).

Ik heb er nog niets van gezien, maar gezien de opbouw leek het me zeer intressant, er zijn verschillende afleveringen op de DVD's te vinden met een overlook van vele horror klassiekers met oa Sam Raimi.

Ook vindt je veel informatie over het maken van een film, make-up geschiedenis en wat maakt een horror film eng.

Zal er binnenkort eens goed voor gaan zitten. ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

#1
He Frank

Ik heb een beetje het gevoel gekregen dat jouw collectie toch veel horror en griezelfilms bevat.

;D

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

 ;D
Valt op zich wel mee, maar het is wel mijn favouriete genre.
Maar je vindt ook bijna alles van Disney en heel veel TV series.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

Oh,dus eigenlijk ben je een allround moviefreak.......lol

Ik zelf vind horror en griezel ook een van de beste genre`s gevolgt door thriller en aktie en daarna tekenfilm en komedie speelfilm en drama als laatste.

wil ook graag de fiday the 13th aanschaffen en de halloween`s.
vind allen deel 3 troep.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Heb even 45 minuten gekeken en het is op zich best intressant, maar wel wat gedateerd, de beeldkwaliteit is ronduit slecht, maar de informatie is wel intressant, en daar gaat het om.

Nu nog de tijd vinden om alles te bekijken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

duncanvdlinden

deze is ook erg stoer voor de nightmare on elmstreet fans!!
de nightmare box!
alle delen op dvd bij elkaar  8)




J.A.F._Doorhof

Hi,

Deze box is er toch al een tijdje ?
De extra's DVD is trouwens mooi verzorgt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lynxxx

Die hebbik! Erg koele box.. alleen ... 1 HEEL erg stom ding:

Brilletjes zijn rood/blauw.. de film is rood/groen.. grrr. dingen die aan een boom hangen
Gelukkig heb ik ook nog een origineel (!!) 3d bios brilletje van Deel 6 :)
Die is wel de goeie kleur.

De dvd's zijn van PRIMA kwaliteit en ook de 5.1 mix van de oude mono (!) en stereo soundtracks zijn goed te pruimen..

Ik ben nog steeds van plan om een N.O.E.S. marathon te houden dus wie interesse heeft in moet het maar effe laten weten :) hehehehe


9..10.. he's back again :)


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

zonewarrior

ligt momenteel voor de helft van de prijs in de schappen
ik heb hem ook en als opwarmer voor een all night :) marethon is hij geschikt

ThinWhiteDuke

Hmmm...slimme mensen hier die de ElmStreet regio 1 hebben....
de regio 2 bevat deel 6 en 7 nl. niet....
3D is cool, maar komt m.i. beter tot zn recht in een grote bioscoopzaal.
Maar de gimmick (en het thuishebben van een 3D film is natuurlijk toppie)