Mededeling van het adminteam: JOWI wederom gebanned voor 6 maanden

Gestart door blue-eyes, februari 9, 2010, 21:34:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Altijd uit gaan van het goede tot het tegendeel bewezen is.
Dat is mijn moto.

Zorgt vooral online voor plezierige gemeenschap.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ronin79

Jammer om te horen.

Willents en wetens iemand beledigen, dat kan natuurlijk niet in een forum zoals dit.

Misschien is het voor beide partijen beter, om dan uit elkaar te gaan  .... en afscheid van elkaar te nemen.  ;)

rbormans

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 10, 2010, 12:47:01
Het ligt eraan hoe je de accounts gebruikt, en hoe je zelf bent.
We zijn hier niet om mensen te pesten.

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 10, 2010, 14:34:07
Altijd uit gaan van het goede tot het tegendeel bewezen is.
Dat is mijn moto.
Zorgt vooral online voor plezierige gemeenschap.
"Duidelijkheid", dat is mijn moto ;)
Is het nu toegelaten of niet, of soms als je je maar gedraagt ?
Zie zelf het nut niet van dubbele accounts (en ook niet van forumregels die aan interpretatie vatbaar zijn ;) )

Rednaxela

Citaat van: Raf (B) op februari 10, 2010, 14:57:14
Zie zelf het nut niet van dubbele accounts (en ook niet van forumregels die aan interpretatie vatbaar zijn ;) )
Je nick doet anders vermoeden dat je er 26 hebt.
Wie A zegt moet ook BX zeggen.


Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

rbormans


squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

rbormans

Citaat van: celerontje op februari 10, 2010, 16:21:01
Tja, dat verklaart een hoop! :D
Absoluut, geef me wat respijt :)

Citaat van: squeek op februari 10, 2010, 16:17:24
:D lol
Tja, de admins lachen wel mee, maar ik vraag me af of er eentje is die nu zelf nog begrijpt of de dubbele accounts mogen of niet  :dry:

Dirk

Citaat van: Raf (B) op februari 10, 2010, 16:24:59
Tja, de admins lachen wel mee, maar ik vraag me af of er eentje is die nu zelf nog begrijpt of de dubbele accounts mogen of niet  :dry:

ik zit met hetzelfde gevoel, vooral omwille van de overduidelijke forumregels én de herhaling hiervan in de eerste alinea van de TS
toch heb ik het gevoel dat er (te?)veel door de vingers wordt gezien, waarom is me echter (nog) niet duidelijk, maar 't smaakt enigszins wrang  :hmmm:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

Kort antwoord nee.
Lang antwoord nee.

We willen duidelijkheid voor iedereen.
Echter een dubbel account per ongeluk waarin je je beide normaal gedraagt zal met iets meer coulance behandeld worden als een extra account waarin je eens lekker te keer gaat.

Wederom we gaan uit van het goede tot het tegendeel bewezen is.
Sommige mensen lezen/kennen de regels niet en zullen er dan als we er achter konen netjes de keuze krijgen welke ze willen houden.

De expres/stook groep is direct banwaardig.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Wrange smaak is niet nodig.
Misschien soms verplaatsen in de taak van de mods wel.
Het lijkt makkelijk maar dat is het niet.

Nogmaals niet iedereen die de regels overtreedt doet dit moetwillig of om te zieken.
De manier waarop een mod reageert moet daarop ingesteld zijn. En zelfs dan zijn we gewoon mensen. ........... Heb ook wel eens de verkeerde aangepakt 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

ik heb erg veel respect voor de manier waarop jullie dit forum leiden, dat meen ik echt.

ik doelde met de wrange smaak specifiek op uitspraken van leden die hier doodleuk verkondigen dat ze meer dan één account hebben (al dan niet met jullie medeweten) en soms "per ongeluk" hiervan gebruik maken.

dan heb je volgens mij als forumleiding slechts 2 opties ;
1) je zorgt (technisch) dat er nog maar vanop één van die accounts kan worden ingelogd, dan kan hij/zij niet meer per ongeluk (?) inloggen op de account(s) waar hij/zij zich niet meer van bewust was (?)
2) je waarschuwt dit lid zoals er wordt gesteld in de regels...en als het daarna alsnog wordt herhaald, dan wordt hij/zij gebanned.

en verder : keep up the great work !  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

rbormans

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 10, 2010, 16:31:28
We willen duidelijkheid voor iedereen.
Jouw reactie "Het ligt eraan hoe je de accounts gebruikt, en hoe je zelf bent." was wel een reactie op iemand die in deze thread vraagt of het een probleem is dat hij zich vergist tussen zijn diverse accounts.
Ik begrijp ook wel dat je dan geen 6 maand gaat bannen, maar een duidelijk antwoord vind ik het niet bepaald.




Nahpets

Ik begrijp het 'per ongeluk'  verkeerd/dubbel inloggen ook niet zo. Als er om 1 of andere reden een dubbel account ontstaat lijkt het me wenselijk vereist dat 1 van beide accounts gesloten wordt
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Davey

Iedereen weet best hoe die zich moet gedragen. Dat deze persoon daarom maar 6 maanden krijgt i.p.v. levenslang vind ik onbegrijpelijk. Zeker na al de verwensingen richting de admins. Coulance is zeker genoeg getoond naar deze persoon lijkt me en veranderen doe je zo'n persoon dus echt niet meer (en zou je ook niet moeten willen). Ik ben er echt een beetje boos over dat iemand op deze manier met een tweede kans omgaat. We kijken dan maar uit naar z'n derde kans  :plain:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Nahpets

Citaat van: celerontje op februari 10, 2010, 17:12:08
3 keer is scheepsrecht. ;)

Ik ben er meer eentje van:
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

)p(

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 10, 2010, 14:34:07
Altijd uit gaan van het goede tot het tegendeel bewezen is.
Dat is mijn moto.

Zorgt vooral online voor plezierige gemeenschap.

Helemaal mee eens...blind regels zijn regels opleggen zou daar imho niet aan bijdragen...

Ik heb deze keer de topics waarin Jowi heeft gepost niet gevolgd...dus over dit specifieke geval heb ik geen mening over de gemaakte afweging...maar ik neem aan dat het echt nodig was...ik heb niet de indruk dat hier snel zware bans worden opgelegd...

peter

bart_nl

ik negeer jowi postings sinds zijn terugkeer al enige tijd en ik begrijp de aktie van de mods helaas wel  :-X

GH

Helemaal mee eens... dus waarom over een half jaar opnieuw dezelfde discussie voeren.

brtram

Het blijkt maar weer, als je het gezellig wilt houden moet je alleen met gelijkdenkenden discusseren over politiek of geloof.  ;D


Voor de maatregel heb ik alle begrip.
Het is beter om afscheid van elkaar te nemen, voordat dit forum wordt gegijzeld door "iemand met een gebruiksaanwijzing". 





Perfectionist

Citaat van: brtram op februari 10, 2010, 20:40:00
Het blijkt maar weer, als je het gezellig wilt houden moet je alleen met gelijkdenkenden discusseren over politiek of geloof.  ;D

ik wil hier toch even vrij direct op reageren. Begrijp de suggestie niet die in je posting ligt.

Laat helder zijn: ALLE meningen worden gerespecteerd, worden zelfs verwelkomd. Iedere bijdrage aan wel debat dan ook is waardevol.

De GRENS ligt bij het respecteren van andermans mening en uitgangspunten als discriminatie naar geloof, huidskleur, sexuele geaardheid, afkomst etc. Als de laatse dingen aan de orde zijn is het inderdaad niet meer gezellig voor degene die dat doet.  ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Attie

Citaat van: brtram op februari 10, 2010, 20:40:00
Het blijkt maar weer, als je het gezellig wilt houden moet je alleen met gelijkdenkenden discusseren over politiek of geloof.  ;D

Daar geloof ik niet in.... :P