Spanrubbers - projectiescherm?

Gestart door clicquot, september 4, 2023, 12:10:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

clicquot

Dag iedereen,

Ben wat "onderhoud" aan het doen in de HT room.
Ik zie dan de spanrubbers van scherm aan vervanging toe zijn;
Iemand een idee waar ik dit soort rubbers kan aanschaffen. Ik zie ze amper online of zie er alweer scheel over. Ik vermoed dat de lengte ongeveer 4 cm is (dubbelgeplooid)/

IMG_3382.JPG

IMG_3383.JPG

Zou ik die dingen met een bolletje eventueel kunnen gebruiken? Is zoiets sterk genoeg? Ik herinner me dat deze rubbers serieus spannen bij aantrekken...

Spanner.jpg


Scherm is Beamax - enkele weken terug vroeg ik daar iets ivm onderdelen (alu panelen) en was het antwoord eigenlijk "we kunnen u niet helpen" of beter "trek uw plan"  :huh2: . Heb dus geen zin om daar eventueel terug te gaan bedelen.

Dank voor de tips!
Groet  8)

clicquot

Probleem opgelost - nog eens beter gekeken via onze vriend Ama Zon.
Dank voor alle feedback   :D

bartvv

Citaat van: clicquot op september  4, 2023, 12:10:22Dag iedereen,

Ben wat "onderhoud" aan het doen in de HT room.
Ik zie dan de spanrubbers van scherm aan vervanging toe zijn;
Iemand een idee waar ik dit soort rubbers kan aanschaffen. Ik zie ze amper online of zie er alweer scheel over. Ik vermoed dat de lengte ongeveer 4 cm is (dubbelgeplooid)/

IMG_3382.JPG


Dit scherm is gemaakt door Adeo, type Plano.
We hebben deze rubbers gewoon in voorraad.
Adeo pagina


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

clicquot

Zie je bericht nu pas - maar wou je toch nog bedanken voor de feedback, zeer nuttig om weten dat het dus gewoon uit Polen komt, via rebrandje