Panasonic 42PV62, kent iemand deze en is het wat?

Gestart door DB628, maart 10, 2007, 10:23:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MeonHTF

#25
Citaat van: ajbalmere op maart 11, 2007, 15:44:40
Hans Anders is de opticien.... :)

Staan nu twee topics open over dit onderwerp, daarin wordt diverse malen gemeld waar het toestel te koop is, en nog heb je van die s...... die dan vragen waar het toestel te koop is.... :)

;D gelukkig kan deze sukkel (je zou zeggen dat je normaal gesproken René zou zeggen) wel lezen.... ik vraag dus naar de versie die audiofreak aangeeft... Dus de 60... niet de 62... dus de niet mediamarkt versie.. Maar inderdaad lezen is ook een vak ;)

ajbeefde

Citaat van: rmjanzen op maart 11, 2007, 15:59:46
;D gelukkig kan deze sukkel (je zou zeggen dat je normaal gesproken René zou zeggen) wel lezen.... ik vraag dus naar de versie die audiofreak aangeeft... Dus de 60... niet de 62... dus de niet mediamarkt versie.. Maar inderdaad lezen is ook een vak ;)

Dan heb je ook gelezen waarom er plots een 62 versie is verschenen..... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

MeonHTF

Citaat van: ajbalmere op maart 11, 2007, 16:03:28
Dan heb je ook gelezen waarom er plots een 62 versie is verschenen..... :)

En dan begrijp je dus zeker de vraag waar hij hem wel heeft gezien ipv de mediamarkt  O0

Daklem

Citaat van: rmjanzen op maart 11, 2007, 16:06:33
En dan begrijp je dus zeker de vraag waar hij hem wel heeft gezien ipv de mediamarkt  O0

Als je eerder specifiek had aangegeven welk model je precies wou, had voor geen verwarring gezorgd. Dus wie is hier nu de sukkel (zoals Rene dat zo mooi kan zeggen ???;D

MeonHTF

Citaat van: Daklem op maart 11, 2007, 16:34:31
Als je eerder specifiek had aangegeven welk model je precies wou, had voor geen verwarring gezorgd. Dus wie is hier nu de sukkel (zoals Rene dat zo mooi kan zeggen ???;D

Ik noem niemand een sukkel :)

donaldk

Citaat van: ajbalmere op maart 11, 2007, 15:44:40
Hans Anders is de opticien.... :)

Staan nu twee topics open over dit onderwerp, daarin wordt diverse malen gemeld waar het toestel te koop is, en nog heb je van die s...... die dan vragen waar het toestel te koop is.... :)

Nee, er werd een paar maal beweerd dat het toestel ook in de respectabele vakhandel voor die prijs te koop zou zijn, maar daar zul je hem voor die prijs niet vinden, vermoed ik.

audiofreak1

TH42PV45 voor 999 euro. Bij iedere vakzaak. Laat ze alleen even bellen met hun vertegenwoordiger. Deze zal bevestigen dat de prijs correct is. Nogmaals, dit toestel loopt niet via Panasonic Nederland anders hadden ze iedere winkel de PV62 wel geleverd om problemen te voorkomen.
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

DA BoSS

Citaat van: audiofreak1 op maart 11, 2007, 21:00:50
TH42PV45 voor 999 euro. Bij iedere vakzaak. Laat ze alleen even bellen met hun vertegenwoordiger. Deze zal bevestigen dat de prijs correct is. Nogmaals, dit toestel loopt niet via Panasonic Nederland anders hadden ze iedere winkel de PV62 wel geleverd om problemen te voorkomen.

ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat weet?

en weet je toevallig ook nog hoe het zit met de 37" uitvoering van de PV45?


mvg,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

donaldk

Citaat van: audiofreak1 op maart 11, 2007, 21:00:50
TH42PV45 voor 999 euro. Bij iedere vakzaak. Laat ze alleen even bellen met hun vertegenwoordiger. Deze zal bevestigen dat de prijs correct is. Nogmaals, dit toestel loopt niet via Panasonic Nederland anders hadden ze iedere winkel de PV62 wel geleverd om problemen te voorkomen.

Tja een lager gespeced scherm, de 60 is daar duurder, in tegenstelling tot wat jij eerder beweerde. Maar alles is nu wel duidelijk, daarover hoeft geen verwarring te bestaan lijkt me. Keuze is dus 60/62 of 45 prijs is gelijk leverancier verschilt aan ieder de keuze wat waar te kopen, met alle info in het achterhoofd.

HTR

de 42pv62 staat idd voor 999 bij de mm! zag de reclame net nog op tv langskomen....

DB628

En er staan nog genoeg in Zoetermeer. Heb hem nu 2 dagen en ben er zeer tevreden mee. Deze plasma is voor de slaapkamer, maar staat totdat er een fullHD plasma aangeschaft gaat worden in de woonkamer en qua beeld misstaat deze zeker niet en ik durf zelfs te beweren dat het beeld mooier is dan mijn 6 jaar oude CRT beeldscherm.

PaulB.

Hi,

Citaat van: audiofreak1 op maart 11, 2007, 21:00:50
Nogmaals, dit toestel loopt niet via Panasonic Nederland anders hadden ze iedere winkel de PV62 wel geleverd om problemen te voorkomen.
En weer iemand die niet weet waar die over praat.
Toestel komt gewoon van Panasonic nederland af en is exact hetzelfde als de PV60.
Wel klopt idd dat het van oorsprong een model is geweest voor de scandinavische markt en er dus ipv 5 of 6 talen gebruiksaanwijzing er wel 20 bij zitten incl. noors-deens-zweeds enz(ook nederlands by the way).

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

DB628

Citaatdus ipv 5 of 6 talen gebruiksaanwijzing er wel 20 bij zitten

Klopt er ligt nu een halve boom bij ons in de woonkamer. ;-)

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

This Game

Tis trouwens typisch MM: volgens hen heeft de 37PV45 een resolutie van 1368x768.... toch wel iets meer dan de 1024x720 van de PV60. ::)

1 Ding weet ik nu wel, ik wacht de volgende keer 9 maanden na de introductie, dus volgend jaar rond deze tijd de full-hd scoren voor peanuts  ;D
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

HTR

#40
ze hebben niet gelezen, die 37" is namelijk 1024x720

Deleted member

Die 37PV45 staat nu bij mij in't MM krantje voor 999, naast een Sony KDL40S2030 voor 1499

HTR

ja dus de 37pv45 is net zo duur als de 42pv62

DB628

Weet iemand of er mogelijkheid is om te zien hoeveel uur deze plasma al gedraait heeft?

snikkeltje

Citaat van: DB628 op maart 15, 2007, 08:15:11
Weet iemand of er mogelijkheid is om te zien hoeveel uur deze plasma al gedraait heeft?

Gisteren neergezet en net gecontroleerd in het servicemenu: 6 uurtjes gedraaid.
Met wat kleine wijzigingen, is het beeld echt zeeer strak  :o :o
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

DB628


MeonHTF

Is er iemand hier in Zuid-holland die al een 42 inch panasonic plasma heeft staan en waar ik ozu mogen kijken ?

mvg,

René

HTR

#47
Citaat van: DB628 op maart 15, 2007, 16:31:35
Maar hoe kom je in dit menu?

pm

DA BoSS

Citaat van: DB628 op maart 15, 2007, 16:31:35
Maar hoe kom je in dit menu?

hier ook nog maar even posten dan 8)

(LET OP WAARSCHUWING) Verander niets in de menu's die dadelijk verschijnen na mijn uitleg, hier kun je de tv mee beschadigen (LET OP WAARSCHUWING)

Service Menu 1+ 2:
01. Ga naar kanaal 99.
02: Zet in het gewone geluidsmenu de lage tonen (bass) helemaal omhoog en de hoge tonen (treble) helemaal uit.
03: Houd op je afstandsbediening de knop ''INDEX'' vast en druk op het paneel van de tv (eerst klepje open doen, duh) de knop 'beneden' in.
04: Nu verschijnt service menu 1 ... met de knoppen ''Rood'' en ''Groen'' beweeg je door het menu heen. (met de knoppen ''Geel'' en ''Blauw'' kun je dingen veranderen, maar doe dit dus NIET).
05: Druk nu zo vaak op de knop ''Groen'' totdat je niet meer verder kunt.
06: Druk nu op de knop ''HOLD'' en je komt in het tweede service menu.
07: Druk weer herhaaldelijk op de knop ''Groen'' totdat je de optie ziet van het aantal uren dat de tv heeft aangestaan.


mvgr,
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Nelisje

Gisteren alsnog deze tv gekocht (de mediamarkt in Breda had er nog 1, 1 showroommodel en de TV die ik gekocht heb). Had 2 maandjes geleden twijfelde ik nog of ik het moest doen, alsnog maar wel gedaan omdat er deze maand ineens wat vakantiegeld was. Ik ga toch niet op vakantie dus moet het maar verbrast worden en dit leek me wel een leuke aanwinst.

Toch uiteindelijk gekozen voor de Panasonic vanwege de vele aansluitmogelijkheden (3x Scart, 2x HDMI en een VGA aansluiting (ideaal om de laptop er even vlug aan te hangen :D)).

Moet zeggen dat de laptop met VGA al een zeer scherp beeld geeft, in mijn ogen zeker geen miskoop.

Overigens zal het laatste model bij de MediaMarkt wel tegen een iets lagere prijs verkocht worden (900euro??) ook stond er nog een showroom 42PV60 voor 999.