Tabcam's set, where can I get...

Gestart door Tabcam, mei 31, 2020, 10:51:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

scrutinizer

Citaat van: TabCam op december 18, 2020, 13:19:35
Eerst meten zoals Audiophonics het bedoeld had, dus OpAmp die voor de buffer gemaakt is e.d.
De brom manifesteerde zich het duidelijkst op het linkerkanaal. Na het twisten van de stroomaanvoer was het minder en duidelijk dat het bij beide kanalen aanwezig was.
Met meten en kijken kwamen we erachter dat de aarding van de Audiophonics geen stervorm heeft. De Anthem I225 heeft met dezelfde input geen brom. Mijns inziens dan een niet helemaal goed ontworpen. Daarmee is hij niet slecht, alleen zoals ik heb 'mis'bruikte kon het niet met de Audiophonics.

Kan best zijn dat de zelfbouw van Richie dat wel kan. Niet alle versterkers zijn hetzelfde gemaakt :angel:.
Ah ok.
Was ook niet direkt aan jou adres maar algemeen, TC.
Deze opamps kunnen dus al schade oplopen voor ze ooit een noot gespeeld hebben  ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Kingpin

Nou ik ben geen "master" maar met common sense kom je een heel eind ;)
Hele probleem is wat Bruno ook al aangeeft bij XLR is het pin 1 'probleem'.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

jellejanssen

Citaat van: Kingpin op december 18, 2020, 13:26:26
Nou ik ben geen "master" maar met common sense kom je een heel eind ;)

Bescheidenheid siert de mens, maar nu overdrijf je écht !!!  :tongue2:

scrutinizer

Citaat van: Kingpin op december 18, 2020, 13:26:26
Nou ik ben geen "master" maar met common sense kom je een heel eind ;)
Hele probleem is wat Bruno ook al aangeeft bij XLR is het pin 1 'probleem'.
Vooral deze onderling meerdere  scemes kent......No one size fits all here. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Tabcam

Citaat van: jellejanssen op december 18, 2020, 13:13:30
Goed om te lezen dat je 1 gremlin gevonden hebt ! En doorrrr, lol. Meteen leuk te lezen dat er dus ook bij mijn purifi op aarding en wss andere zaken nog te verbeteren is, moai. Maar wel na de ps audio, fingers crossed voor kerst terug. En dan mag "the master kingpin" ook langskomen hehehe zien of ik eenzelfde amp laat bouwen door hem.
Mooi om te lezen dat je stappen maakt en zelfs weer een keer te lang en laat heb zitten luisteren TabCam!!
Het zal meevallen hoor, beneden was er ook niks aan de hand en via XLR met een goede dac zal er ook niks aan de hand zijn. Convertors kunnen dus alleen met goed ontworpen apparatuur probleemloos gebruikt worden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

scrutinizer

#255
Als ik zo de layout en het stabilisatie circuit van het buffer/gain board bekijk....hebben ze bij AudioPhonics wel eea laten liggen.
Al zeker voor goede opamps .......  ::)
Naar mijn inzien doen ze met een board als dit de specs van een Purifi wat tekort, Eric.
Maar dat zegt dan weer niets over..... of het muziek maakt ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Richi

Citaat van: scrutinizer op december 18, 2020, 15:11:35
Als ik zo de layout en het stabilisatie circuit van het buffer/gain board bekijk....hebben ze bij AudioPhonics wel eea laten liggen.
Al zeker voor goede opamps .......  ::)
Naar mijn inzien doen ze met een board als dit de specs van een Purifi wat tekort, Eric.
Maar dat zegt dan weer niets over..... of het muziek maakt ;)
En dat strookt dan weer met wat ik hier en daar lees: dat de EVAL1 implementatie beter klinkt dan die van Audiophonics. Vandaar dat ik ook bewust voor de EVAL1 heb gekozen en dat ik graag het vergelijk wil doen t.z.t. Maar aan de andere kant: niet elke set laat alles horen en smaak speelt ook een rol.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Tabcam

Citaat van: Kingpin op december 18, 2020, 10:10:22
...
Ik weet niet meer hoe het nummer heet welke Tabcam demonstreerde, maar het was een soort Jazz achtig nummer met sax en alt-sax waarbij ik voor het eerst bij Tabcam het gevoel had alsof ik letterijk de kroeg binnen wandel en daar een band staat te spelen.
De energie bijvoorbeeld bij het aanslaan van de snare en de uithalen van de sax met de dynamische verhouding hiertussen wordt erg goed weergegeven.

Uiteraard zijn dit mijn eigen bevindingen die niet kunnen kloppen met de waarheid  ;D
Dat was van Frank Catalano's album "Bye Bye Blackbird", het kan zowel het eerstea;s tweede nummer zijn geweest :pompom:!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

Citaat van: TabCam op december 18, 2020, 13:08:22

Het bezoek had wel tot gevolg dat ik én de volumecontrole van de Hugo ben gaan gebruiken, de RME ADI-2 van Jelle heb getest en daardoor tot aanschaf van de Topping E30 ben overgegaan vanwege de volumecontrole. Het was dus een bijzonder nuttig en vruchtbaar bezoek, daarVoor mijn dank!

Dat zijn mooie stappen :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Contour

Gisteren dat album van Frank Catalano beluisterd, mooi!

jossie

Citaat van: Kingpin op december 18, 2020, 12:56:20
Beide kanalen.
Niet ?!?
Om maar ff snel een voorbeeld aan te halen .... neem aan dat je dan wel begrijpt wat ik bedoel ...


Gaat dit verhaal over de versterker op dit plaatje? Ik zie daar een gruwel van een potentieel bekabelingsprobleem...

En zoals zo vaak al door mij opgeschreven... xlr en rca zijn niet compatible met elkaar. Geen verloopjes gebruiken als je de apparaten niet van binnen kent.
Omni !

Tabcam

Citaat van: jossie op december 20, 2020, 10:22:35
Gaat dit verhaal over de versterker op dit plaatje? Ik zie daar een gruwel van een potentieel bekabelingsprobleem...

En zoals zo vaak al door mij opgeschreven... xlr en rca zijn niet compatible met elkaar. Geen verloopjes gebruiken als je de apparaten niet van binnen kent.
Helemaal eens, in dit geval was ik ooit al eerder gebeten met de thuisdemo van de Dutch&Dutch waarbij ik toen wel naar XLR moest omdat dat de enige analoge input was en ik geen echte analoge/digitale converter had.

Het is trouwens niet de versterker op dat plaatje. Heb in deze post in het Purifiversterkers topic het volgende (en meer) plaatje(s) eerder gepost:


Het binnenwerk
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

jossie

Welke versterker/merk is dat dan wel?
Omni !

Tabcam

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

katwax

Citaat van: Richi op december 18, 2020, 17:56:43
En dat strookt dan weer met wat ik hier en daar lees: dat de EVAL1 implementatie beter klinkt dan die van Audiophonics. Vandaar dat ik ook bewust voor de EVAL1 heb gekozen en dat ik graag het vergelijk wil doen t.z.t. Maar aan de andere kant: niet elke set laat alles horen en smaak speelt ook een rol.
Vind ik ook altijd vreemd, de basis is de Eigentakt, maar er komt toch meer bij kijken dan die module :) Zelfde als men spreekt over classe D versterkers, we smijten ze allemaal op 1 hoop. Bij de meer geacepteerde (A/B etc) zie je dit nooit, vreemde wezens sommige audiofielen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Rob_Dingen

Hoi Tabcam,

Ik zou de speaker draden veel strakker twisten en de ingang kabel over de bodem leggen en niet tegen de speaker draad.
Ook de 230 kabels strakker twisten en bij de interlinks weg houden of haaks over steken.

Rob

Tabcam

Citaat van: Rob_Dingen op december 20, 2020, 13:30:32
Hoi Tabcam,

Ik zou de speaker draden veel strakker twisten en de ingang kabel over de bodem leggen en niet tegen de speaker draad.
Ook de 230 kabels strakker twisten en bij de interlinks weg houden of haaks over steken.

Rob
Kingpin heeft al een paar zaken verbeterd, dit was een oude foto die ik had ;). En via RCA was er geen probleem. Laat wel zien waar de meerwaarde van bv. Apollon zit.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Kingpin

#267
Klopt, heb Tabcam ook al mede gedeelt dat als hij het goed wil doen eigenlijk de modules eruit moeten.
Maar had zo geen pasta voorhanden bij Tabcam.
Ik zou alles geisoleerd ophangen in de kast en dan alle aardpunten naar 1 plek.
Als je nu nameet zitten er diverse aardpunten door de hele kast.
En uiteraard draden uit elkaar houden en twisten.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Tabcam

Kingpin gaf ook de tip om met kunststof bouten en moeren te werken en dat ik dan op de koelpasta moet letten. Echter voorlopig wil ik de Audiophonics zo houden dat hij gemakkelijk te verkopen blijft onder garantie. Heb nog geen enorme geluidsverschillen ontdekt met bv. de verbeterde LPA-S400ET die minder problemen zou moeten hebben.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

Heb de laatste tijd veel oude nummers de revue laten passeren. Het wordt een beetje herhaling van het voorgaande, ik ben erg onder de indruk.

Harmonischen blijken toch een belangrijk onderdeel van hoe je de piano ervaart. Waar ik hiervoor veel problemen met de CD's van Tori Amos ervaarde, komt ze nu tot leven. Ook soms minder zuivere live opnames klinkt het nu veel fijner dan ooit tevoren. "Live at Montreux" klinkt ineens bijzonder luisterbaar waar hiervoor dat toch veel minder was. Vrijwel geen spoortje van siblance. En scherp aangezette blazers en pianoaanslagen klinken nu wel scherp. Het is dus geen evenwicht zoeken tussen die twee maar de 'éen is afgenomen en de andere met grote sprong toegenomen.

Ook leuk om zo mijn oude testtracks te horen. Het nummer "U Plavu Zoru" van Pink Martini klinkt zowel vertrouwd als beter dan ooit tevoren in de huiskamer. Natuurlijk komen er dan vele klassiekers langs, Pink Floyd's "Dark Side of the Moon" bv. Time en Money klinken altijd goed, maar breedte en diepte is beter onderscheidbaar.

Ook met drums is het plaatsen van elke drum veel preciezer geworden. Bij de drumsolo van Slipknot 9.0 Live wordt het drumstel erg uitvergroot maar met andere opnames hoor ik nu een drumstel linksmidden staan met de plek van iedere drum veel beter te onderscheiden. In het laag vond ik de PAP's al erg goed maar het is toch beter geworden.

Kortom, heb dus nog niks ontdekt dat slechter is geworden en de set is ruimtevriendelijk. Denk ook dat ik de Ushers zoals de ruimte nu is nooit zo had kunnen laten zingen alhoewel ik in het oude huis daar menig nachtje veel te laat heb gemaakt omdat het daar wel werkte qua akoestiek. Binnenkort maar de markt mee op want voor de zolder zijn ze een beetje teveel van het goede.

Qua metingen ben ik bang dat die nog steeds even slecht eruit zullen zien als de voorgaande. Lastige vind ik dat ik bv. een versterkerwissel niet echt in de metingen terug zie en ik ze wel goed hoor. Nu is het ook moeilijk omdat ik afgelopen anderhalf jaar best veel wisselingen in luidsprekers, streamer, dac, voeding en versterkers heb gemaakt. Samen met Covid19 is consistent meten niet heel gemakkelijk gebleken.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

#270
The Acid - Basic Instinct

Nu is het hele album een pareltje maar met dit nummer dacht ik even dat er wat fout zat met mijn linker speaker. Op ongeveer 1:36 start een viertal dubbele drumaanslagen die van links naar rechts rechts naar links gaan. De derde set was een beetje vervormd en de vierde set helemaal.

Nu had ik het eerder dat er een kabel verkeerd zat en de vervorming veroorzaakte. Heb toch even de koptelefoon opgezet en gelukkig zat het echt in de opname :angel:. Zo, nu lekker verder het album afluisteren :coffee:.

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

katwax

Citaat van: TabCam op december 21, 2020, 11:00:12
Heb de laatste tijd veel oude nummers de revue laten passeren. Het wordt een beetje herhaling van het voorgaande, ik ben erg onder de indruk.

Harmonischen blijken toch een belangrijk onderdeel van hoe je de piano ervaart. Waar ik hiervoor veel problemen met de CD's van Tori Amos ervaarde, komt ze nu tot leven. Ook soms minder zuivere live opnames klinkt het nu veel fijner dan ooit tevoren. "Live at Montreux" klinkt ineens bijzonder luisterbaar waar hiervoor dat toch veel minder was. Vrijwel geen spoortje van siblance. En scherp aangezette blazers en pianoaanslagen klinken nu wel scherp. Het is dus geen evenwicht zoeken tussen die twee maar de 'éen is afgenomen en de andere met grote sprong toegenomen.

Ook leuk om zo mijn oude testtracks te horen. Het nummer "U Plavu Zoru" van Pink Martini klinkt zowel vertrouwd als beter dan ooit tevoren in de huiskamer. Natuurlijk komen er dan vele klassiekers langs, Pink Floyd's "Dark Side of the Moon" bv. Time en Money klinken altijd goed, maar breedte en diepte is beter onderscheidbaar.

Ook met drums is het plaatsen van elke drum veel preciezer geworden. Bij de drumsolo van Slipknot 9.0 Live wordt het drumstel erg uitvergroot maar met andere opnames hoor ik nu een drumstel linksmidden staan met de plek van iedere drum veel beter te onderscheiden. In het laag vond ik de PAP's al erg goed maar het is toch beter geworden.

Kortom, heb dus nog niks ontdekt dat slechter is geworden en de set is ruimtevriendelijk. Denk ook dat ik de Ushers zoals de ruimte nu is nooit zo had kunnen laten zingen alhoewel ik in het oude huis daar menig nachtje veel te laat heb gemaakt omdat het daar wel werkte qua akoestiek. Binnenkort maar de markt mee op want voor de zolder zijn ze een beetje teveel van het goede.

Qua metingen ben ik bang dat die nog steeds even slecht eruit zullen zien als de voorgaande. Lastige vind ik dat ik bv. een versterkerwissel niet echt in de metingen terug zie en ik ze wel goed hoor. Nu is het ook moeilijk omdat ik afgelopen anderhalf jaar best veel wisselingen in luidsprekers, streamer, dac, voeding en versterkers heb gemaakt. Samen met Covid19 is consistent meten niet heel gemakkelijk gebleken.
Haha, dat is een gekend gevoel, dat je alles opnieuw moet beluisteren omdat je set nu beter/anders klinkt :)
Bijkomend probleem is wat moet je meten, heb ook de indruk dat wat op een grafiek soms banaal lijkt, hoorbaar een "goter" lijkt en omgekeerd.
Wat staat er nu op je todo lijst of ben je even klaar ermee? :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Citaat van: katwax op december 22, 2020, 13:53:39
Haha, dat is een gekend gevoel, dat je alles opnieuw moet beluisteren omdat je set nu beter/anders klinkt :)
Bijkomend probleem is wat moet je meten, heb ook de indruk dat wat op een grafiek soms banaal lijkt, hoorbaar een "goter" lijkt en omgekeerd.
Wat staat er nu op je todo lijst of ben je even klaar ermee? :)
Ik doe dat zowel omdat het fijn is om "oude" muziek opnieuw en beter te beluisteren evenals om problemen tegen te komen zoals ik had met Tori Amos of Madonna's Ray of Light. Die ben ik nog niet heftig tegen gekomen :pompom:.

Ik hoef geen perfecte set, want ik weet dat foute opnames ook genadeloos slecht kunnen klinken en ik geniet van vele soorten muziek én films én series en zelfs reclamemuziek. Wat mijn doel betreft is de set wel klaar, had ik niet verwacht maar het is beter dan het ooit is geweest in deze ruimte maar ook met de Ushers in de oude ruimte.

Wat nog op de planning stond/staat is om met digitale cross overs en actieve aansturing aan de gang te gaan. Het heeft door de toegenomen geluidskwaliteit minder haast/prioriteit. Zeker omdat je goed moet kunnen meten aan de individuele units en dat staat én door Covid-19 op een laag pitje én lukte me totnogtoe niet goed. De impedantiecurves heb ik dankzij Rob al wel.

Kleinere zaken zijn er ook zoals een betere voeding voor de Topping E30, andere streamer en eventueel andere AV-receiver maar ik verwacht daar geen wonderen van.

Wat ook nog op de planning staat is een cosmetische ingreep. Ik wil de Lii Audio Crystal 10's verzonken in zwart MDF (bijna HDF) maar dan moet ik dat (laten) freezen en met de huidige Covid-19 lockdownmaatregels is dat helaas afwachten.


Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

scrutinizer

Citaat van: TabCam op december 22, 2020, 15:01:24
Ik doe dat zowel omdat het fijn is om "oude" muziek opnieuw en beter te beluisteren evenals om problemen tegen te komen zoals ik had met Tori Amos of Madonna's Ray of Light. Die ben ik nog niet heftig tegen gekomen :pompom:.

Ik hoef geen perfecte set, want ik weet dat foute opnames ook genadeloos slecht kunnen klinken en ik geniet van vele soorten muziek én films én series en zelfs reclamemuziek. Wat mijn doel betreft is de set wel klaar, had ik niet verwacht maar het is beter dan het ooit is geweest in deze ruimte maar ook met de Ushers in de oude ruimte.

Wat nog op de planning stond/staat is om met digitale cross overs en actieve aansturing aan de gang te gaan. Het heeft door de toegenomen geluidskwaliteit minder haast/prioriteit. Zeker omdat je goed moet kunnen meten aan de individuele units en dat staat én door Covid-19 op een laag pitje én lukte me totnogtoe niet goed. De impedantiecurves heb ik dankzij Rob al wel.

Kleinere zaken zijn er ook zoals een betere voeding voor de Topping E30, andere streamer en eventueel andere AV-receiver maar ik verwacht daar geen wonderen van.

Wat ook nog op de planning staat is een cosmetische ingreep. Ik wil de Lii Audio Crystal 10's verzonken in zwart MDF (bijna HDF) maar dan moet ik dat (laten) freezen en met de huidige Covid-19 lockdownmaatregels is dat helaas afwachten.
Je kunt toch ook een plaatje m/hdf dikte frontplaat Crystal 10 nemen. Masker maken en uitzagen........ Dan heb je het zelf gedaan.  ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

katwax

Citaat van: TabCam op december 22, 2020, 15:01:24
Ik doe dat zowel omdat het fijn is om "oude" muziek opnieuw en beter te beluisteren evenals om problemen tegen te komen zoals ik had met Tori Amos of Madonna's Ray of Light. Die ben ik nog niet heftig tegen gekomen :pompom:.

Ik hoef geen perfecte set, want ik weet dat foute opnames ook genadeloos slecht kunnen klinken en ik geniet van vele soorten muziek én films én series en zelfs reclamemuziek. Wat mijn doel betreft is de set wel klaar, had ik niet verwacht maar het is beter dan het ooit is geweest in deze ruimte maar ook met de Ushers in de oude ruimte.

Wat nog op de planning stond/staat is om met digitale cross overs en actieve aansturing aan de gang te gaan. Het heeft door de toegenomen geluidskwaliteit minder haast/prioriteit. Zeker omdat je goed moet kunnen meten aan de individuele units en dat staat én door Covid-19 op een laag pitje én lukte me totnogtoe niet goed. De impedantiecurves heb ik dankzij Rob al wel.

Kleinere zaken zijn er ook zoals een betere voeding voor de Topping E30, andere streamer en eventueel andere AV-receiver maar ik verwacht daar geen wonderen van.

Wat ook nog op de planning staat is een cosmetische ingreep. Ik wil de Lii Audio Crystal 10's verzonken in zwart MDF (bijna HDF) maar dan moet ik dat (laten) freezen en met de huidige Covid-19 lockdownmaatregels is dat helaas afwachten.
Got it, geniet dan maar van je set, altijd leuk om te zien welke stappen je neemt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543