Peerless Monsters setje...

Gestart door Peerless Monster, juli 4, 2007, 22:46:57

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rowdy

Feliciteer Maartje van me, Rens.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

kappa9

Citaat van: Peerless Monster op april 28, 2024, 13:11:39Hey Joost,

Je PM heb ik gelezen. Ik zal er even op reageren. Er is de afgelopen tijd veel gebeurd. Niet in mijn directe leven. Maar collega's die thuis zijn komen zitten. Gaat ook niet in de koude kleren zitten en daardoor ook extra druk. 😅 Vergeef me.

Maar eh ik heb geen diffusers aan de zijkant hangen, maar absorbers. Die zijn van Mutrox. Ik zou ook nog wel wat diffusers willen hangen, maar ze zijn echt flink prijzig en je bent er een dag mee kwijt om ze in elkaar te plakken met houtlijm.
Daarnaast heb ik ook iets op het oog waar mijn spaargeld ook naar toe gaat 😅.

Maar ik ga zeker nog reageren op je pmmetje Joost.
Eerst vandaag de verjaardag van mijn vrouw vieren 🥳 674A08F5-AC49-4962-8CEB-20CBAC0832E6.jpeg

Ha die Rens,

Allereerst gefeliciteerd met je vrouw!!  🥳

En met die nieuwe luidsprekers?? Poehh wat een grote jongens. Hoe krijg je die getilt dan? Met zn 3en? Zie er zeer indrukwekkend uit! Vast bergen dynamiek!
Maar van mn bericht dat geeft niks joh! Ik dacht alleen misschien had je m over t hoofd gezien  ;D

Groetjes Joost
Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT