Wie kan mij helpen aan seizoen 4 van 24!!

Gestart door leekie, september 24, 2006, 15:54:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leekie

Ik ben een fan van de serie 24, maar helaas heb ik nooit het 4e seizoen kunnen zien.

Kan iemand mij aangeven of deze nog via het internet is binnen te halen, en zoja waar? Alvast bedankt.

THX


joske

Pioneer 4280XA, Oppo bdp-83, Samsung DCB-H380, Pioneer dvr-530Hs, Pioneer vsx-1015, Pioneer S-v70IV speakers, Xbox360, Kabels QED, Monster, Viablue, Vd Hul, Audioquest

leekie

Citaat van: joske op september 24, 2006, 16:22:08
Op www.dutchtorrent.org staan alle seizoenen ook 4.

Ik probeer hier een account aan te maken, alleen bij "Afbeelding code"????? moet je iets invullen. Geen idee wat. Jij wellicht enige suggestie?

Alvast bedankt.

Gr.

DVDGuy

#4
Citaat van: leekie op september 24, 2006, 17:28:27
Ik probeer hier een account aan te maken, alleen bij "Afbeelding code"????? moet je iets invullen. Geen idee wat. Jij wellicht enige suggestie?

Alvast bedankt.

Gr.

........ de code staat in de afbeelding rechts naast het hokje waar je het moet intikken!
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

troqdog

als je nog een torrentsite zoekt voor veel series kan ik je ook mininova.org aanraden.
de download snelheden zijn over het algemeen wel goed :).

Puff

#6
Ik heb seizoen 4 van de nieuwsgroepen afgehaald......


link verwijderd bij mod


Dat is DVD 6......
Je kunt voor de andere DVD's de zoekterm gewoon aanpassen.... O0


Suc6
Danny...

Ps....al jullie mij dan aub kunnen helpen met mijn prison break probleempje elders in een topic?????
Pls?

This is me taking off................you wanna see my landings??


Joris1971

Citaat van: leekie op september 24, 2006, 15:54:41
Ik ben een fan van de serie 24, maar helaas heb ik nooit het 4e seizoen kunnen zien.

Kan iemand mij aangeven of deze nog via het internet is binnen te halen, en zoja waar? Alvast bedankt.

THX

Wat denk je van gewoon te KOPEN in een winkel als FRS of van Leest.