Nieuwe tour Utrecht 7 Augustus

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 17, 2007, 12:14:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u inschrijven voor de nieuwe tour Utrecht eo.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

swapit

Dag frank,


Hierbij schrijf ik me in op de tour. Vanwege de 200 "inloopuren" kan ik pas de laatste 2 weken van juli.


groet,
Jan

H. Boonstra

Hallo,

Wij zijn woonachtig in Utrecht en doen  graag mee met de Utrecht tour.
Graag tijdig bericht zodat ik dit met mijn werkzaamheden kan inplannen.
mvg, Haaye

svmnb

Ik wil mij hierbij graag opgeven voor calibratie van mijn Sony KDL-40W2000 lcd tv. Ik woon in Utrecht, ongeveer tien minuten van het centrum.

Groet,
Nico
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

svmnb

Is al bekend of de tour in Utrecht doorgaat komende dinsdag? Ik heb nog geen bevestiging gezien en neem liever geen onnodig verlof op. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J.A.F._Doorhof

Deze tour gaat gewoon door, iedereen heeft daar ook mail over gehad, ik heb echter van u geen adres retour gekregen vandaar dat er andere mensen in zijn ingedeeld, sorry.

Check aub eens de spammail, soms komen onze mails bij de spam terecht omdat er links naar ITC in de topics staan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

svmnb

Mooi klöte, ik heb geen mails ontvangen. :-\
Ik heb het standaard spamfilter van xs4all.nl in gebruik, maar is het niet handiger om gewoon PB's te sturen?
Jammer, nu kan ik waarschijnlijk maanden wachten op een nieuwe kans. :'(
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J.A.F._Doorhof

Mail me even op [email protected] aub.

PB's sturen we nooit die worden vaak niet gelezen jammer genoeg (deden we eerst wel)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken