Audio En Zo

Gestart door AudioEnZo, november 12, 2014, 08:39:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AudioEnZo

Citaat van: Marco66 op oktober 11, 2017, 16:45:59
Prachtige set zo zeg, en die Xanadu's  :worship:
Ben zelf ook erg gecharmeerd van dit merk, erg veel speaker voor je geld!

Marco
Dank je Marco, ben al jaren fan! Ik denk dat velen het fraai zullen vinden, maar vaak komt het merk niet op een verlanglijstje voor, wellicht onbekend, maar zou er wel op mogen/moeten staan  ;)

Marco66

Citaat van: AudioEnZo op oktober 11, 2017, 16:49:32
Dank je Marco, ben al jaren fan! Ik denk dat velen het fraai zullen vinden, maar vaak komt het merk niet op een verlanglijstje voor, wellicht onbekend, maar zou er wel op mogen/moeten staan  ;)

Klopt, al tijdje redelijk zelden aangeboden surroundset te koop staan maar weinig reacties.
Woon je beetje in de buurt van Vlaardingen? Zou jouw set graag een keertje live beluisteren!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

AudioEnZo

#152
Niet echt, kop Noord Holland hier!

Vanavond komt de SOtM sMS-200ultra streamer op visite samen met de bijpassend sPS-500 voeding. Ben benieuwd hoe die zich houdt tegen de Mano Streamer  ;D

Marco66

Mooi, ben benieuwd!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

bert de melker

Ben benieuwd Rene laat maar horen van de week [emoji445][emoji445][emoji445]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Sirius666

Citaat van: AudioEnZo op oktober 11, 2017, 17:09:41
Niet echt, kop Noord Holland hier!

Vanavond komt de SOtM sMS-200ultra streamer op visite samen met de bijpassend sPS-500 voeding. Ben benieuwd hoe die zich houdt tegen de Mano Streamer  ;D

Ha, in de gaten houden. Ben ik ook benieuwd naar.

Fred Mulder

+1  :coffee:  :thumbs-up:
(Zonde dat de Ultra geen I2S of coax uitgang heeft)

AudioEnZo

#157
Gisteren een erg leerzame luisteravond gehad met de SOtM op visite. Mano hield zich erg sterk hoor, iets meer pit en bite van de Mano tegen meer rust en ruimtelijkheid van de sMS-200Ultra! Maar beide erg fraai.

Het hele verslag...

Fred Mulder

Leuk om te lezen, bedankt voor je ervaringen.
Vooraf had ik eerlijk gezegd verwacht dat de i2S aansluiting op de Mano het nodige zou compenseren. Eigenlijk knap van de Ultra dat hij ondanks USB zo goed kan presteren.

AudioEnZo

Nou de SOtM sMS-200Ultra streamer met sPS-500 voeding mag blijven. In combinatie met de Siltech 550i interlink speelt het de sterren uit de hemel, heel fraai!

Alleen kan ik nu helaas de Pink Faun niet meer gebruiken. Nou ja, brand is erger (denk ik)   :tounge:

Fred Mulder

Gefeliciteerd, veel plezier!

AudioEnZo

Dank je Fred!

Gr. René

Sirius666

Citaat van: Fred Mulder op oktober 12, 2017, 22:45:24
Leuk om te lezen, bedankt voor je ervaringen.
Vooraf had ik eerlijk gezegd verwacht dat de i2S aansluiting op de Mano het nodige zou compenseren. Eigenlijk knap van de Ultra dat hij ondanks USB zo goed kan presteren.

Waarom is dat raar? Blijkbaar is usb zo slecht nog niet ;)

AudioEnZo

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook op de rit zat van "I2S" is het, kan niet beter, punt. Maar die mening heb ik bij moeten stellen, de nu gebruikte USB verbinding werkt uitermate goed.

Buell

Ik heb eventueel wel interesse in de I2S PinkFaun  ;D Doe maar een pm als je er vanaf wil.
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Versterker: Line Magnetic LM219ia | Dion Audio voorversterker |Audio GD R7 ladder dac| Mano Ultra MKIII  streamer | TvW Erres(Philips) CD104 |PrimaLuna prologue8 | Sonus Faber Guarneri memento en Franco Serblin- Accordo monitoren| Audio tegels | Audio lamp

Fred Mulder

Citaat van: Sirius666 op oktober 13, 2017, 21:13:45
Waarom is dat raar? Blijkbaar is usb zo slecht nog niet ;)
Het scheelt een extra omzetting. Vanaf de USB ingang op de DAC wordt het signaal intern weer opgezet naar I2S (wellicht geldt dit ook aan de streamerkant waar het signaal (extra) naar USB wordt omgezet voor de USB uitgang, maar dat weet ik niet)

Citaat van: AudioEnZo op oktober 14, 2017, 09:11:16
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook op de rit zat van "I2S" is het, kan niet beter, punt. Maar die mening heb ik bij moeten stellen, de nu gebruikte USB verbinding werkt uitermate goed.
Wellicht werkt de Ultra zo goed ondanks USB, een des te knappere prestatie. Het kan zijn dat de klok van de Ultra het flink verschil maakt, of dat de nadelen van USB nu eindelijk uit de wereld zijn, na een periode met allerlei losse USB gizmo's/decrapifiers/etc..

De uitkomst is hoe dan ook positief!! Super!

AudioEnZo

Citaat van: PrimaLuna op oktober 14, 2017, 10:24:48
Ik heb eventueel wel interesse in de I2S PinkFaun  ;D Doe maar een pm als je er vanaf wil.
Je hebt een PM  ;D

Buell

Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Versterker: Line Magnetic LM219ia | Dion Audio voorversterker |Audio GD R7 ladder dac| Mano Ultra MKIII  streamer | TvW Erres(Philips) CD104 |PrimaLuna prologue8 | Sonus Faber Guarneri memento en Franco Serblin- Accordo monitoren| Audio tegels | Audio lamp

Sirius666

Citaat van: Fred Mulder op oktober 14, 2017, 11:31:08
Het scheelt een extra omzetting. Vanaf de USB ingang op de DAC wordt het signaal intern weer opgezet naar I2S (wellicht geldt dit ook aan de streamerkant waar het signaal (extra) naar USB wordt omgezet voor de USB uitgang, maar dat weet ik niet)
Wellicht werkt de Ultra zo goed ondanks USB, een des te knappere prestatie. Het kan zijn dat de klok van de Ultra het flink verschil maakt, of dat de nadelen van USB nu eindelijk uit de wereld zijn, na een periode met allerlei losse USB gizmo's/decrapifiers/etc..

De uitkomst is hoe dan ook positief!! Super!

Het maakt mij eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe usb bij de SotM is geïmplementeerd.

Buell

Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Versterker: Line Magnetic LM219ia | Dion Audio voorversterker |Audio GD R7 ladder dac| Mano Ultra MKIII  streamer | TvW Erres(Philips) CD104 |PrimaLuna prologue8 | Sonus Faber Guarneri memento en Franco Serblin- Accordo monitoren| Audio tegels | Audio lamp

AudioEnZo

Zo, maar eens een nieuw plaatje geschoten :D

fietser

Mooi plaatje, geldt ook voor je set ;D
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Alex Groningen

Waanzinnig mooi. Dikke compliment voor je prachtige set :inlove:

AudioEnZo

Dank heren [emoji16]

bert de melker

Wordt steeds mooier René [emoji446][emoji446][emoji443][emoji443]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk