HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 22:52:19
Je bedoelt dat Marantz warm klink, Naim p.r.a.t. heeft, Krellll extreem strak is in het laag, Accuphase verfijnd en gedetailleerd, 47Labs muzikaal, Audio Note ehhhh als Audio Note, Classé lekker klinkt, Arcam gedegen maar een beetje saai en Sony niet?

Geloven dat we dat verzinnen vind ik één van de lastigst te accepteren aspecten van jullie complot-theorie.
volgens mij heet dat vooringenomen.
JBL PRX Power!

HuubF

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 22:54:36
volgens mij heet dat vooringenomen.

Ik ga je helpen: ik vind het ge *langwerpig voorwerp in de broek van sommige mannen*.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kwabbernoot

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 22:53:52
En zou het dan een nette man worden?

Geen idee maar 30.000 posts... Daar kan Hans nog een puntje aan zuigen.

Raphie

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 22:55:35
Ik ga je helpen: ik vind het ge *langwerpig voorwerp in de broek van sommige mannen*.
sommige mannen ook  :worship: wat is er dan met al die andere?  :D
JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Contour



HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)


HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

Thnx! Waar ik wel aan zat te denken, hoe doet Gehakt het met Pel? Wordt dat geen ruzie? Nog meer kurk op audionote en zo? Onstaat er dan geen chaos ipv ordening? Is Gehakt altijd een aanwinst wanneer je er in gelooft?
JBL PRX Power!

cccp

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 22:41:13
kijk! Weer iemand de eindstreep heeft gehaald.  :clapping: de anderen zijn nog niet zo ver in hun reis en durven de confrontatie nog niet aan. Ze dompelen zich nog liever een keer onder in de illusie.
De meeste mensen snappen ook niets van techniek of de werking van de psyche. Verdieping hierin zou bij velen de illusie kunnen doorbreken. Anderen daarentegen zijn reddeloos verloren. :unhappy:

Lion of Judah

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 19:38:05
Nou, mijn ervaring in jaaaarenlang internetten is dat je de mensen die niet tevreden zijn over dingen veel meer hoort dan de tevreden klanten. Of dat ook helemaal opgaat voor deze spullen weet ik niet maar ik lees er verdacht weinig negatiefs over van de gebruikers.

Groeten...
Er wordt gezegd dat alleen echte gebruikers tevreden zijn. Nou, bij mij deed die plank niets. Maar ik zal geen echte gebruiker zijn.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

Raphie

Citaat van: cccp op april 18, 2017, 23:06:20
De meeste mensen snappen ook niets van techniek of de werking van de psyche. Verdieping hierin zou bij velen de illusie kunnen doorbreken. Anderen daarentegen zijn reddeloos verloren. :unhappy:
ik laat iedereen in zijn waarde, de hobby mag vrijelijk beleefd worden van mij. (Wie ben ik uberhaupt :D ) Ik stel alleen wel zo nu en dan kritische vragen of deel wat context. Dat dat vaak tegen de haren instrijkt of frustratie veroorzaakt zie ik dan maar als een signaal van bewustwording.
Het persoonlijk naar mij toe worden en het ridiculiseren is puur gebrek aan inhoud.
JBL PRX Power!

cccp


Raphie

JBL PRX Power!

Tjeb

Huubje, we hebben bij het Sony-ASR-B&W vergelijk bijna elkaars handje vastgehouden als ik me niet vergis. Mijn score was flink hoger dan die van jou (kan ook geluk geweest zijn) ik meende de verschillen in het laag te horen maar het was extreem moeilijk om de verschillen te ondekken. We kunnen dus stellen dat er tijdens de op dat moment geldende omstandigheden nagenoeg geen verschillen te ontdekken waren... Jij stelt zwart wit (ik lees het iedere keer) dat "ze" maar beweren dat er geen verschillen zijn tussen apparaten.... Dat is dus niet wat er beweerd wordt, met een hele makkelijke luidspreker (mooi recht impedantie verloop icm relatief hoog rendement) en een exact afgesteld uitgangs niveau  waren er nagenoeg geen verschillen.
Een moeilijke luidspreker aansturen met de Zony wordt naar mijn idee een ander verhaal aangezien het ding de benodigde stroom niet kan leveren en er (ook naar mijn idee) wel eens verschil kan zitten tussen 2 versterkers op verschillende uitsturings niveaus.... Het lijkt me dan ook niet vreemd om te stellen dat verschillen naar voren komen als zowel versterker als luidspreker het wat moeilijk begint te krijgen of in ieder geval flink gekietelt wordt...

Kwabbernoot

Citaat van: Lion of Judah op april 18, 2017, 23:06:43
Er wordt gezegd dat alleen echte gebruikers tevreden zijn. Nou, bij mij deed die plank niets. Maar ik zal geen echte gebruiker zijn.
Ja, dat "echte" was inderdaad ook een vreemde toevoeging. Bij mijn broer deed de plank ook helemaal niets, bij mij wel. Ik snap er ook niets van. Ergens vind ik dat wel jammer maar voor de hobby maakt het mij nu ook niet zoveel uit.

Groeten...

Raphie

Citaat van: Tjeb op april 18, 2017, 23:12:49
Huubje, we hebben bij het Sony-ASR-B&W vergelijk bijna elkaars handje vastgehouden als ik me niet vergis. Mijn score was flink hoger dan die van jou (kan ook geluk geweest zijn) ik meende de verschillen in het laag te horen maar het was extreem moeilijk om de verschillen te ondekken. We kunnen dus stellen dat er tijdens de op dat moment geldende omstandigheden nagenoeg geen verschillen te ontdekken waren... Jij stelt zwart wit (ik lees het iedere keer) dat "ze" maar beweren dat er geen verschillen zijn tussen apparaten.... Dat is dus niet wat er beweerd wordt, met een hele makkelijke luidspreker (mooi recht impedantie verloop icm relatief hoog rendement) en een exact afgesteld uitgangs nuveau  waren er nagenoeg geen verschillen.
Een moeilijke luidspreker aansturen met de Zony wordt naar mijn idee een ander verhaal aangezien het ding de benodigde stroom niet kan leveren en er (ook naar mijn idee) wel eens verschil kan zitten tussen 2 versterkers op verschillende uitsturings niveaus...
uitstekende nuance toch?
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 23:13:30
Ja, dat "echte" was inderdaad ook een vreemde toevoeging. Bij mijn broer deed de plank ook helemaal niets, bij mij wel. Ik snap er ook niets van. Ergens vind ik dat wel jammer maar voor de hobby maakt het mij nu ook zoveel niet zoveel uit.

Groeten...
de plank doet niks, het verhaal doet wat met jou. Het is puur conditionering. Iemand waar jij tegenop kijkt zegt: "met deze plank klinkt alles beter, je krijgt (vul maar in) "

Jij was dus beter beinvloed door jouw held als jij je broer kon beinvloeden. Meer is het niet.
Ik ben er zelf jaren geleden ingetrapt met Vibropods.

Daarnaast is het curiosa, het brengt een verhaal én het brengt status binnen de groep waar je je belangrijk wilt voelen. Allemaal héél menselijk.
JBL PRX Power!

Kwabbernoot

Yep, prima nuance. Maar er wordt vergeten bij te zeggen dat er wel iemand in de zaal was die het wel hoorde. Die man stond naast mij achter in de zaal (HanS,  kom er maar in). Het gebeurde ook in zijn studio, misschien dat dat nog meespeelt. Geen idee.

Groeten...

MAW

Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 22:52:19
Je bedoelt dat Marantz warm klink, Naim p.r.a.t. heeft, Krellll extreem strak is in het laag, Accuphase verfijnd en gedetailleerd, 47Labs muzikaal, Audio Note ehhhh als Audio Note, Classé lekker klinkt, Arcam gedegen maar een beetje saai en Sony niet?

Geloven dat we dat verzinnen vind ik één van de lastigst te accepteren aspecten van jullie complot-theorie.

Geluid is niet 'warm' of 'koud', 'lekker' of 'saai'. Dat is wat je ervan maakt in je hoofd :)
Als je werkelijk denkt dat die beleving uniform (voor iedereen hetzelfde) is, ontken je dan niet de authenticiteit van een ieders persoonlijke beleving? :)
Gr. Martijn

Kwabbernoot

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 23:17:06
de plank doet niks, het verhaal doet wat met jou. Het is puur conditionering. Iemand waar jij tegenop kijkt zegt: "met deze plank klinkt alles beter, je krijgt (vul maar in) "

Jij was dus beter beinvloed door jouw held als jij je broer kon beinvloeden. Meer is het niet.
Ik ben er zelf jaren geleden ingetrapt met Vibropods.

Daarnaast is het curiosa, het brengt een verhaal én het brengt status binnen de groepwaar je je belangrijk wilt voelen. Allemaal héél menselijk.

Kul, mijn broer hoorde het bij mij ook. Daarom wilde hij juist dat ding ook proberen. Je bent lekker aan het invullen Raphie. Jammer, maar ik ben het ondertussen van je gewend.

Groeten...

Tjeb

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 23:19:58
Yep, prima nuance. Maar er wordt vergeten bij te zeggen dat er wel iemand in de zaal was die het wel hoorde. Die man stond naast mij achter in de zaal (HanS,  kom er maar in). Het gebeurde ook in zijn studio, misschien dat dat nog meespeelt. Geen idee.

Groeten...

Ik schreef dat ik het ook hoorde en mijn score dit uit wees, als ik mij niet vergis had ik er 1 verkeerd....
Alleen moest er mega mijn best voor doen!!